~11~

11.9K 546 247
                                    

Ben:  Jimin şunu yapma. Kapıyla arana alınca noluyor? Waow çok romantik. Bunu yapınca çok havalı oluyorum . Benden etkilenceginden eminim. Kendimi bir bok sanıyorum. Benim adım Park J..

Susmami sağlayan Jimin'in dolgun dudakları oldu..

Gözlerim açık ona bakıyordum; Gözleri kapalı alt dudagimi öpüyordu.  Yavaştı. Çok yakındı. Evet onsekiz yıllık hayatımda kimseyle bu kadar yakın mesafede olamamıştım ve mutluydum. Hep merak ettigim bir duygu olsada istedigim icin olmasini tercih ederdim.

On veya onbeş saniye kendimi toplamaya çalıştım. Ellerimle
göğsüne kuvvet uygulayınca kendi geri çekildi.

Pancar gibi olmuştum. Zaten terliydim. Yanaklarımdaki ısı çoğalıyor ve yanıyordu.

Yüzüne bakamadım. Bakışlarını uzerimde hissediyorum.

GEBERT ŞU ÇOCUĞU NE YAPTI SANA!!

NE GEREK VAR DÖVMEYE KABUL ET ROMANTIKTI.

SOZLESMEYI BOZDU AMA KAFASINA TEKME AT!!

NE TEKMESI ABARTMAYIN HEM SADECE ALT DUDAK. YALAP SALAP OPMEDI KI

iki iç sesim tartışıyordu. Ne yapıcağını şaşırdım. Hareket etmem lazım. Küçük düşmemeliyim. Ne yapıcaam?

Hangisine uymalıyım. Hadi Min hadii!

Onu kendimden uzaklastirinca karşısına geçtim.

Ben: Jimin...

Evet Min sırıtarak konuşuyorsa veya bakıyorsa ve de  konu ciddiyse öldünüz!

Ben: MANYAAAK!

Kafasına geçirmek üzere olduğum bacağımı engelledi. Nasıl yaa!? Oysaki kafasına gelse bir hafta kalkamiyacakti. Puff

Jimin: Sakin ol lütfen.

Sessizdi. Ancak öfkeme engel olamadım.

Ben: Sakin olamam Park Jimin!

Yüzüne geçirdiğim yumrukla sendeledi. Çok sert vurduğumu düşünüyordum.

Derin nefesler aldım. Bakmadı. Bakamaz tabi bir kızdan yumruk yedi. 

IŞTE BUUU! WUHUU

MAL ÇOCUĞUN BAL YÜZÜ GITTI

Ben: Aishh....

Kapıyı çekip odama geçtim. Kötü iç sesimle mutluluk içinde zafer kutluyordum.

Banyoya ihtiyacım vardı. Hem terden hemde dusuncelerimden kurtulmaliyim.

Sıcak suyun altında mayışırken aklımdaki gıcık ses bana kendini sovdurtuyordu.

MIIN JIMIN SENI ÖPTÜ HAHAH AKLINDAN ÇIKMIYOR DEGIL MI HAHAHA... AH AH ROMANTİK ÇOCUK IŞTE. NE DIYE VURDUN KUM BILIR NE HISSETTI

Aaa.. sus be! Hayir hak etti. Hem. Hem ben etkilenmedim bile

YAV HE HE

Banyodan çıktım. Üstümü giyip saçımı havluyla kuruladım. Odama geçtim. Bakim yaptiktan sonra telefonla ugrasmaya basladim.

Aşağıdan Dae teyzenin sesi geliyordu.

Dae: Miiin buraya gelir misin?

Bay ve Bayan Park gitmiş olmalı. Böyle bağırsağına göre.

Aşağı indim. Koltukta oturan Jimin'in yanında elinde ilk yardim çantasıyla duran Dae teyzeye baktım.

Min: Bir şey mi oldu Dae teyze?

Yanlarına yaklaştım. Dae teyze Jimin'i gösterdi. Baktım. Dudağı patlamıştı.

Üzülmeli miyim. Üzülmek bir durum yok Oh iyi olmuş.

Dae: Azarliyacagimi düşünme öyle bir yetkim yok ancak sen mi yaptın acaba?

Ben: Jimin kimin yaptığını söylemedi mi?

Kafasını sağa sola salladı.

Ben: Ben yaptım.

Bana şaşkınca baktı. Narin, hanim hanım gözüken ben dudak patlamıştım.

Ben: Neden çağırmıştınız?

Dae: Şey ben biri yaptı sandım. Sen pansuman yaparsın diye düşündüm.

Ben: Malesef yapacağım kişi bunu hak etti. Ne yaparsa yapsın.

Arkamı döndüm. Hah bunun için miydi. Banane ya ne hali varsa görsün

Kolumun tutulmasıyla geriye baktım.

Ben: Çek elini!

Jimin: Min!

Ben: Dokunma bana!

Kolumu kendime çektim.

Ben: Ne var!?

Sustu. Ne diye beni çıldırtıyor ki!

Ben: BIR BOK YOKSA NIYE DURDUYORSUN GERİ ZEKALII !!
Ne yapıyım özür mu diliyim. Pansuman mi yapıyım. Ne! Ne!

Jimin: Min ben özür dilerim. Engel olamadım.

Ben: Hah! Engel olamamış mış! Jimin pişman olacağın şeyler yapma! Cok öpüşmek istiyorsan barda orda burda  binlerce kişi var. Ne yapıcaksan onlarla yap! Sözleşmeyi bozdun farkındasın dimi!

Jimin: Seninde gururun yok mu bara gitsem hoşmu olur ?

Ben: Bu evlilikle gururum zaten yerle bir oldu! Kafana göre beni öpemezsin!
Hormonların yüzünden beni öpemezsin! Sen bana hiç bir şey yapamazsin Jimin! Anlıyor musun?
Bak ben sana bunun için vurdum ama pişman değilim ve hic bir zaman olmiyacam! Sen öptün ve belki memnu..

Jimin: Min yeter!

Ben: Niye gerçekler üzdü mu? Sinirlendin mi?!

Bağırarak elini duvara vurdu. Evet onu kizdirmistim.

Ben: Elimi duvara vurdum çok havalıyım!

Yine nefes nefese kalmıştım. Sinirlerimi hoplatiyirdu.

Dae: Min hadi gel yukarı çıkalım.

Bir hışımla merdivenleri çıktım. Yukardan bağırdım

Ben: KENDINI BIR BOK SANMA PARK JIMIN!

Odama girdim. Kapıyı kapatıp. Odada kendime gelmeye çalıştım. Herşey o kadar hızlı olmuştu ki.

Öpmeseydi. Sözleşme ne olucaktı. Eğer söylersem boşanırdık ancak babamı işten alabilirlerdi. Bunu bildiği için rahat olsa gerek p*ç
(yazar çarpıldı. Nasıl kıyarsın min güzel bebişime)

Sakinleşme amaçlı klasik müzik açıp yatağıma yattım. Çok sürmeden gözlerim kapandı.

Eveet. Neden bu kadar kavga ettirdim bilmiyorum. Kısa bir bölüm oldu ancak şimdi bunu yayınlayıp yeni bölüm yazmaya başlıycam. Onu okumalar♡

 ~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin