Birinci Bölüm: Dört yıl

30.6K 850 166
                                    

Merhaba canlarım❤️

Tanıdığınız ama yenilenen haliyle Ateş Avı yeniden sizlerle.🥳🥳 

Eee kızlarımı özlediniz mi?  

Sizden küçük bir ricam var şekerlerim. Hikaye konusu aynı kalacak olsa da büyük bir düzenlemeden geçiyor. Yeni okuyanların hevesi sönmesin diye  'Aha da şöyle olacak, ben biliyorum. Ya da bu karakterde bu haltı yiyecek, ben okumuştum.' gibi ortalığı şenlendiren yorumlar yapmaktan kaçınırsanız sevinirim.    

Can okurlarım bölümün sonuna hikayeye özel hazırladığım video var. İzleyin, izletin. 😄😘  

Benimle de iletişim halinde olmak isterseniz;

instagram:@ bonitahikayeleri

twitter:@ bonitasinatra

Sevgi ve sağlık sizinle olsun. 🖤✌🏻.

 
⭐️⭐️Yıldızlarınızı eksik etmeyin.⭐️⭐️

Bölüm şarkısı

P!NK 'So What'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Anne,

Son cümlelerimi sadece seninle paylaşmak istedim.

Altı yaşındayken evimizin çatı katını, dadımın bana okuduğu masallardaki şatonun kulesi zannederdim.

On yaşında karanlık odanın kuleyle hiç benzemediğine emindim ama sana söyleyemedim.

On dört yaşında çatı katının anlamını öğrenmiştim. Pırıl pırıl olan evimize inat kirli ve karanlık bıraktırdığın o çatı katının duvarlarındaki çatlakları bile anladım.

On sekiz yaşıma kadar her gün ilgini çekmeye çalıştım. Mesela ilkokulda sınıfımdaki bir kız hastalanmıştı. Birkaç gün sonra okula geri döndüğünde annesinin onu nasıl sevdiğinden, birlikte uyuduklarından, en sevdiği yemekleri pişirmesinden bahsedip durmuştu.

Hatırlıyor musun bana olanları?    

O gün karar vermiştim. Hasta olacaktım ve sen benimle ilgilenecektin. Neden? Çünkü anneler öyle yaparmış, öyle demişlerdi.       

Hastalandım anne. Hatta ateşler içinde yandım, neredeyse ölüyordum. Sen tüm o zaman içinde yanıma bir kez geldin. Seneler geçmesine rağmen söylediklerin hala satırı satırına aklımda. Odanın kapısından içeri bile girmemiştin.    

'Ne yaptığının farkında değil miyim, sanıyorsun. Bir daha kendini böyle küçük düşürecek bir şey yaparsan, seni benden uzaklaştırırım.'

Biliyor musun anne? Yıllarca sadece seni mutlu edebilmek için uğraştım. Beni sevmen için on beş yaşında altın madalya kazandım.      

Dans ettim, yüzdüm, koştum, piyona çaldım bu liste o kadar uzun ki, ben senin için hep daha çok çalıştım.      

On dokuzumda kabullendim. Beni sevmeyecek asla görmeyecektin.   

Yirmi yaşıma girdiğim o an dünyam değişti benim anne. Aşık oldum. Yıllarca aradığım bağa kavuştum.      

Ya da öyle sandım.    

ATEŞ AVIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin