Yeni bir kardeşimin olacağını öğrendikten sonra hayatım kesinlikle yolunda gitmiyordu. Annemin hamile olmasının tek güzel yanı babamın türkü bar olayı yüzünden bana ayvayı yedirmemesiydi. Nova benim kadar şanslı olamamıştı, Muhittin Amca telefonunu almıştı ve okul başlayana kadar vermeyecekti. Ve biz bunu sorun edemiyorduk bile, kardeşim oluyordu benim!
Yaklaşık 3 hafta geçmişti. Annemin hala bebeği aldırma şansı vardı ve Nuh diyor peygamber demiyordu.
Nedir bu çocuk sevgisi!
Sanırım annemle babam Yüce Tayyip'in yolunda ilerlemeye çalışıyordu. Adam 3 çocuk demişti, Simge doğmuştu. Şimdi de 4 çocuk diyordu ve annem 4.çocuğuna hamileydi.
İmge, Ben ve Nova annemi ikna etmek için her türlü şeyi yapmıştık. Hatta İmge'yi Simge'ye "Annem yeni doğunca seni çöpe atacakmış," demesi için ikna etmiş, Simge'yi inandırdıktan sonra onu da aramıza katmıştık. Fakat babam bizimle, kardeşinizi kabullenin konulu bir konuşma yapmıştı ve bu olurken sorduğum bir soruyla ne kadar pislik insanlar olduğumuzu öğrenmiştim.
Babamla aramdaki konuşma şöyle geçmişti:
"Baba ne bu çocuk sevdası yia para mı basıyoruz bunun bez parası var mama parası var," diye atar yapmıştım.
"Evet," demişti babam.
"Neye evet baba?"
"Para basıyoruz kızım."
"Ne yani sahte para işine mi girdin baba!"
"Evet kızım Muhittin Amca'nla 2 yıldır bu işteyiz ama sakın annene söyleme yoksa bar maceranı annene anlatırım ve annen bunu benim gibi unutamaz."
Babamın mesleği aramızda kalacaktı. Ayrıca neden Allah'ın beni bu tiple sınadığını da kavramış bulunmuştum. İşte bunlar hep haram lokmanın sonuçlarıymış.
Gençken Yapılacaklar Listesi'nin ne olduğuna gelirsek 3 haftalık bir aradan sonra bugün 3.Maddeyi gerçekleştirmeye karar vermiştik. Kardeş olayını aşabilirdim.
Nova'nın yatağında oturup onun listeyi arayışını izliyordum.
Sesli bir nefes verdim."İkinci bir liste kaybetme vakasına daha katlanmam," diyerek yatakta uzandım.
"Burada olmalıydı," diyerek gardırobunu açtı. Kıyafetlerini karıştırdı ve "İşte!" diye bağırdı. "Buldum!"
Alayla "Bravo," deyip oturuş pozisyonu aldım. "Eee, 3.Madde neymiş?"
"Dilenmek," dedi. "Bu maddeyi nasıl buldun tebrik ederim çok çılgınca!" Diyeceklerini dedikten sonra kafama bir tane geçirdi.
Heyyy! Bu acıtmıştı.
Ona vurmak için elimi kaldırdığım sırada elimi tuttu.
"Bu maddeyi değiştirmeliyiz ya da bir sonraki maddeye geçmeliyiz zaten yeterince zaman kaybettik."
Bulduğum bir maddeyi asla değiştirmezdim ama dilenmek? Pek de çılgınca gelmiyordu. Ayrıca dilenmeye ihtiyacım da yoktu benim babam para basıyordu.
"Kabul," deyip iç geçirdim. "Hadi 4.Madde'yi oku bir an önce şu işe girişelim."
"4.Madde: Dört yol ağzında şeytan çağırmak."
Tatmin olmuşçasına gülümsedi."Gerçek çılgınlık şimdi başlıyor" deyip Çak-Bas* hareketimizi yapmak içini elini kaldırdı. Çaktıktan sonra önce ben onun ayağına sonrada o benim ayağıma bastı.
Sesimi kalınlaştırarak "Siyah kapüşonlularımızı giyerek, odanda buluşup şeytan çağırmaya gitmek için hazır ol asker!" dedim.
* Gossip Girl dizisindeki Chuck Bass karakterin isminin okunuşundan esinlenerek yapılan özel İlkem, Nova hareketi. Ne kadar 'Bass' bas olarak okunmasa da onlar için Chuck Bass (Çak Bas)'dır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürpriz Yumurta
HumorWatty Awards Keşfedilmemiş Cevherler'15 En İyi Mizah Hikayesi Ana karakterken bile ana karakterliği beceremeyen İlkem, geniş sülalesi, en yakın arkadaşı Nova ve onun çekirdek ailesi. İşte karşınızda tam bir tatil ekibi. Gitmek için pek bilinmeyen bi...