ŞU AN
Dean Winchester'ın büyüleyici gözlerine baktım. "Bölüm sonu öpülen kızın olmak isterdim ama bilirsin artık yaşlandın adamım."
"O kız ben olabilirim," diye bağırarak yanımıza geldi Nova.
Dean ona göz kırptı.
Sam sessizliğini bozarak "Devam etmeliyiz ve kızlar sizi bırakalım," dedi. "Bir daha böyle işlere kalkışmazsınız değil mi?"
"Elbette hayır," dedim.
Tabii ki de kalkışacağız!
Hepimiz Impala'ya doğru ilerledik. Arabaların isimlerini bilmezdim ama Impala bir istisnaydı.
Nova büyüyü bozarak konuştu. " Bu arada Siz Türkçe konuşmayı nereden öğrendiniz yav?"
30 DAKİKA ÖNCE...
"Crowley'in kızı kaçman için çok geç."
Aman Allah'ım bunlarda gerçek! Şirinlerde gerçek mi?
Hayallerim yavaş yavaş gerçekleşmeye başlıyor. Acaba Crowley'in kızı olduğum oyununu devam etmeli mi yoksa her şeyi anlatmalı mıyım? İmza alıp birkaç fotoğraf çektirip sonra o fotoğrafları...
Öncelikle arkadaşımı kurtarmalıyım.
Korkutucu olmaya çalışarak çekici avcılara baktım. Yalandan öksürüp "Arkadaşımı kurtarın ya da ölün!" diye bağırdım.
Ve oyunculuk koşarak uzaklaşır.
Dean ve Sam gülmeye başladı.
"Cehenneme gittim Purgotary'e gittim..."
Dean'in sözünü kestim,
"Crowley'in kızı falan değilim beni ve arkadaşımı şuradan kurtarır mısınız?"
İkisi de pişmanlıkla bana baktı. Büyük ihtimalle gerekli zamanlarını gereksiz yere kullandıklarını düşünüyorlardı.
Bizim canımız hiç mi önemli değil?
"Kurtarın ulan beni mahalleyi toplatmayın!"
Bu Nova'ydı. Kendine ne ara gelmişti ki? Ayrıca Dean ve Sam, ona arkaları dönük bir biçimde duruyorlardı. Onları görememekteydi.
Mahalle ağzı kullandığın için çok pişman olacaksın Nova.
Winchester kardeşler Nova'ya doğru döndü. Nova'nın olayı idrak ettiğinde delireceğinden emindim.
Öyle olmadı.
Nova bilmişlikle sırıttı.
"Seksi kardeşler tarafından kurtarılanlardanmışız İlkem! Şansa bak ya ben her zaman bölüm başı öldürülenlerden olacağımı düşünürdüm."
Kimse Nova'yı umursamadı. Sam beni, Dean Nova'yı bağlandığımız sandalyeden kurtulmamızı sağladı.
Ayağa kalkıp bir oh çektim. "Eee hadi eve gidelim."
"Saçmalama," dedi Nova. "İlkem çekilmemiz gereken fotoğraf hatta fotoğraflar var."
Canlı bir sesle "Doğru!" dedim. "Bu arada keşke Cass'i de getirseydiniz ben onu da çok severim."
Sam ile Dean aynı anda konuştu. "Are you fucking kidding me!"
Bu gavurların are you fucking kidding me demekle ne derdi var be! Kim İngilizce konuşsa are you fucking kidding me, are you fucking kidding me. Alayınızın ar yu faking kiding mi lan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürpriz Yumurta
ComédieWatty Awards Keşfedilmemiş Cevherler'15 En İyi Mizah Hikayesi Ana karakterken bile ana karakterliği beceremeyen İlkem, geniş sülalesi, en yakın arkadaşı Nova ve onun çekirdek ailesi. İşte karşınızda tam bir tatil ekibi. Gitmek için pek bilinmeyen bi...