Gdy już byłem w środku Kate siedziała i płakała. Podeszłem do niej i chciałem zapytać co się stało ale ona pierwsza powiedziała
-Już jesteś?
-Tak, co się stało skarbie?
-Moja mama... Moja mama zginęła w wypadku samochodowym.-skończyła mówić ostatnie słowo i się znów rozpłakała.
-Jak się O tym dowiedziałaś?
-Dzwonili ze szpitala. Nawet nie wiesz jak mi jest ciężko.
-Niestety wiem. Moja mama też zginęła w wypadku.
-Naprawdę?
-Tak niestety. Mnie później mój ojciec wampir zabrał tutaj mieszkać.
- Nie wiedziałam przepraszam.
-Nie masz za co przepraszać.
-Wiesz jak to się stało?
-Moja mama jechała i nagle jakiś szaleniec który uciekał przed policją wjechał w moją mamę.- Rozpłakała się znów. Wiem co czuje bo to były ułamki sekundy gdy moją mamę potrącił samochód. Byłem wtedy mały i nie wiedziałem co się dzieje. Ona mnie odepchnęła i dlatego żyje. Chciałbym być z nią. Nie mówię bo kocham swojego ojca. Nie wiem jakby bez niego potoczyło się moje życie. Staliśmy chwilę przytuleni do siebie. .
-Może chcesz iść spać? -Zapytałem.
-Tak, źle się czuje. Dasz mi tabletkę na uspokojenie. Jest w kuchni.
-Dobrze ty idź się połóż.
POV. KATE
Gdy zadzwonił lekarz stałam chwilę zamórowana tą wiadomością. Moja mama zginęła. To była najgorsza wiadomość w moim życiu. Przez chwilę myślałam nad tym. Chciałam porozmawiać z kimś o wszystkim i o niczym. Alan przyszedł do pokoju z tabletką i wodą. Wzięłam łyk wody i tabletkę.
-Możesz ze mną zostać Alan?
-Oczywiście, dla Ciebie wyszystko.
Alan poszedł do łazienki A ja już leżałam i nagle przypomniałam sobie o moim ojcu. Co z nim? Gdzie on jest ? Dlaczego go teraz nie ma gdy jest potrzebny.....
CZYTASZ
Porządanie ❤
RomanceOpowieść ta będzie fajna. Polecam w opowieści występują Alan Kate Lukas Roxane Rose William itp❤😘