17

20 2 0
                                    

Podeszłam do nich i się przywitałam. Moje relacje z Alanem są skąplikowane ale nie przejmuję się tym.

Zadzwonił dzwonek A ja już miałam dość. Weszłam do klasy. Miałam teraz chemię, nie lubię jej ale mam dobre oceny.

-O Kate wróciłaś. Czemu cię nie było?

-Długa historia nie chciałabym przy wszystkich O tym opowiadać.

-Dobrze usiądź A my zaczynamy lekcje.

Po chemii nadszedł czas na fizykę jej to nie cierpię czemu wogóle wymyślili takie coś. Jest przecież matematyka.

Po lekcjach poszłyśmy z Roxane do galerii. Chciałam się odstresować. A zakupy mi w tym pomogą. Może nie z Roxane bo ona biega jak szalona po sklepach.

Po 3 godzinach zakupów wyszłyśmy z galerii z 10 torbami no to znaczy ja 10 i ona 10 ale się cieszę że tam poszłyśmy. Roxane powiedziała mi że jej chłopak robi imprezę i żebym wpadła dlatego wybrałyśmy sukienkę i buty.

Myślę że ładnie wygląda

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Myślę że ładnie wygląda. O nie ktoś dzwoni O tak to mój tatuś.

- Hej.- powiedziałam.

- Cześć. Mam dla Ciebie wiadomość.

-Jaką?

-Jak będziesz w domu to ci powiem.

-Ja odwiozłam Roxane więc za 2 minuty będę.

-Dobra pa.

Po 2 minutach byłam pod domem tak jak mówiłam. Wjechałam do garażu autem i poszłam do domu zobaczyć co tata chciał.

-Już jestem!- krzyknęłam

-Jestem w kuchni.

Poszłam do kuchni w poszukiwaniu taty i tam był. Był straszne dziwny jakby czegoś się bał.

-No bo wiesz mam dla Ciebie ważną wiadomość.

-Kontynułuj.

-Musimy wyjechać na 2 dni.

-A dlaczego ja niby mam jechać.

-Bo obiecałem wszystkim moim znajomym że cię poznają i chcą urządzić kolację.

-No dobra zgodzę się.

-Cieszę się w niedzielę rano wyjeżdżamy.

-Okej.

Odetchnęłam z ulgą mogę iść na imprezę. No właśnie impreza na którą ona jest może napiszę do Roxane.

Do: Miśiek mój🤷‍♀️❤
Hej wiesz na którą ta impreza?

Od: Miśiek mój🤷‍♀️❤
Na 21 a co?

Do:Miśiek mój🤷‍♀️❤
Bo mam w niedzielę wyjazd.

Od:Miśiek mój🤷‍♀️❤
Jaki wyjazd.

Do: Miśiek mój🤷‍♀️❤
Z tatą jedziemy na jakąś kolację bo chcą mnie poznać jacyś ważni ludzie.

Po wyjaśnieniu Roxane gdzie jadę poszłam się wykąpać. Wzięłam piżamę i bieliznę i poszłam do łazienki napuściłam sobie wodę do wanny A sama zaczęłam się rozbierać aż tu nagle drzwi się otwierają i widzę Alana...

Ciąg dalszy nastąpi...

Porządanie ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz