Wyszłam ze szkoły i zaczęłam kierować się na parking po moje autko. Jest 16 więc mam mało czasu tak wiem wiem że impreza jest O 21 ale ja mam być na 20 bo droga Roxane mi to przekazała. Miałam im pomóc w rozdkładaniu Alko i tym podobnych rzeczy. Więc 4 h? Mało.
Po 5 minutach jestem pod domem. Widzę jakieś białe BMW swoją drogą bardzo ładne. Zajeżdzam do garażu i wysiadam z samochodu. Kieruję się do domu. Myślę tylko o jednym. Gorącej kąpieli i imprezie. Po wejściu do domu zauważyłam że mój tata i jakiś mężczyzna rozmawiają. Nie chcąc im przeszkadzać szybko pobiegłam do pokoju. No ale zawsze jestem taką szczęściarą że musiałam się wywalić. Ale nie, nie wywaliłam się. A jednak ktoś mnie powstrzymał przed upadkiem. Był to bardzo ładny chłopak max 20 lat. Miał niebieskie oczy i brązowe włosy podobny do Alana ale Alan jest ładniejszy. Czemu ja myślę o Alanie?
-Następnym razem bardziej uważaj.- powiedział niebiekooki.
-Chyba muszę.
Od razu poszłam do pokoju żeby już więcej z nim nie rozmawiać. Wydawał się chamski.
Po ogarnięciu się poszłam do łazienki napuściłam wodę i weszłam Od razu poczułam ulgę. Umyłam się żelem malinowym moim ulubionym A włosy szamponem ogórkowym. Po wyjściu z wanny okręciłam się ręcznikiem rozczesałam włosy i wysłyszyłam je, była już 17 to sobie poleżałam w wannie. Od razu poszłam po sukienkę, tylko nie mogłam jej znaleźć, moje szczęście. Chyba zostawiłam ją na dole w salonie. Szybko po nią poszłam. Gdy zeszłam na dół zoriętowałam się że jestem w samym retrzniku.
Jak dawno ja nie pisałam oł majgasz
CZYTASZ
Porządanie ❤
DragosteOpowieść ta będzie fajna. Polecam w opowieści występują Alan Kate Lukas Roxane Rose William itp❤😘