18

17 2 0
                                    

Ja nie wiedziałam co robić ja jestem naga chciałam się czymś przykryć ale nie wzięłam ręcznika. Przez chwilę patrzymy sobie w oczy A ja czuje jak staję się burakiem. Nagle staje się coś dziwnego Alan też się zaczyna rozbierać.

- Co ty robisz?- pytam się go.

-No nie widzisz? Rozbieram się.

-Czemu?

-Żeby ci nie było smutno.

Zrobiłam faceplama i chciało mi się śmiać ale nie w takiej sytułacji.
Nagle zaczął się do mnie zbliżać i wpił się w moje usta. Zastanawiało mnie kto go tu wpóścił bo tata powiedział że wychodzi, gosposia poszła na zakupy. Przez kilka minut całowaliśmy się, gdy zabrakło nam powietrza oderwaliśmy się od siebie.

-Muszę ci coś powiedzieć.

- Co takiego?

- Nie będziemy mogli się spotykać.- powiedział A mnie zamórowało.

-Jak to?

-Nasi rodzice się pokłucili i zakazali nam się spotykać. Mają nam O tym dziś powiedzieć.

-A ty skąd O tym wiesz?

-Podsłuchałem ich rozmowę.

-Przecież tak nie można.

-Nic nie zrobimy.

-Mam wyjechać na 2 dni nie wiem czemu ale ojciec tak kazał.

-My też jedziemy.

-To super. No może nie tak super bo nie będziemy mogli rozmawiać.

-Będę za Tobą tęsknić.

-Będziemy codziennie pisać.

-Cieszę się.

Ubraliśmy się i poszłam odprowadzić Alana na balkon. Tak wszedł balkonem. Nie wiem jak ale ok.

-Pa Kate. Napiszę jak wrócę.

-Pa. Napisz.

On poszedł A ja nadal myślałam o naszym pocałunku i O tym że nasi ojcowie się pokłucili, może źle usłyszał? Nie miałam już siły na nic. Jutro ta impreza nie wiem czy ojciec się zgodzi żebym poszła jak będzie Alan O ile to jest prawda że nie będziemy mogli rozmawiać ani spotykać się ze sobą.

Nie miałam co robić więc poszłam do kuchni sobie coś zrobić do jedzenia. Postawiłam na gofry i sok pomarańczowy. Kocham sok pomarańczowy nie wiem czy wam mówiłam ale kocham go.

Po zjedzeniu gofrów poszłam do swojego pokoju i chciałam iść spać ale na mój telefon przyszła wiadomość. Ciekawi mnie od kogo hmm pewnie od Alana nawet nie patrząc na wyświetlacz wiedziałam że to on.

Od: Perełka😁❤
Hej. Żyjesz?

Do: Perełka😁❤
Nie umarłam już. A tak wgl to czemu masz taki nick?

Od: Perełka😁❤
A nie wiem ale ty u mnie masz Moja żona więc no.

Do: Perełka😁❤
Ty tak serio? To ja może ustawię ci nick Mój mąż co?

Od: Perełka😁❤
No możesz.

Ustawiłaś nick użytkownika Alan jako Mój mąż❤❤

Do: Mój mąż❤❤
Może być?

Od: Mój mąż❤❤
Oczywiście żono moja.

Do: Mój mąż❤❤
Całuski. Ja już muszę iść spać. Papa

Od: Mój mąż❤❤
No dobrze kochanie śpij dobrze.

Po odczytaniu wiadomości poczułam motylki w brzuchu. Od razu zasnęłam i oddałam się w objęcia morfeusza.

Porządanie ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz