19 (ျပန္​လည္​​ေတြ႔ဆံုျခင္​း)

785 65 3
                                    


​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ဒီတခါသူတကယ္​အလုပ္​လုပ္​ရမည္​့ company ​ေ႐ွ႕သို႔​ေျခခ်မိလိုက္​သည္​နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္​ ကအား​ေတြဘယ္​စီ​ေရာက္​သြားမွန္​းမသိ ​ေျခႏွစ္​ဖက္​ကလဲ လမ္​းပင္​ဆက္​​ေလ်ွာက္​ဖို႔အား​ေတာင္​မ႐ွိခ်င္​​ေတာ့ လက္​ဖ၀ါးႏွစ္​ဖက္​ကလ​ဲ ​ေခြၽး​ေစး​ေတြပင္​ပ်ံလာသည္​။ (​ေနပါအုန္​း ငါအခု​ေၾကာက္​ဒူးတုန္​​ေနတာလား၊ အ႐ူးလား။ သူလဲ​ေယာက္​က်ာၤး မင္​းလဲ ​ေယာက္​က်ၤားပဲ ဘာ​ေၾကာက္​စရာ႐ွိလဲ။ သြားမယ္​ဒီ​ေန႔ရံုးတတ္​ရက္​မွာ ငါ​ေနာက္​မက်ခ်င္​ဘူး။ သြားမယ္​ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ က်ားယို)

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ မ်က္​မွန္​ ​ေလးကိုပင္​့တင္​ရင္​း လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကလဲ လက္​သီးဆုတ္​ကာ ကို႔ကိုယ္​ကိုယ္​အား​ေပးရင္​း စကားမ်ားတစ္​​ေယာက္​ထဲတီးတိုး​ေျပာကာ သူအလုပ္​လုပ္​ရမည္​့ ရံုးခန္​း႐ွိရာ ၁၀ လႊာသို႔ဓာတ္​​ေလွကားက​ေနတတ္​လာခဲ့သည္​။

ရံုး​ေရာက္​​ေတာ့ 8:30 ပဲ႐ွိ​ေသး၍လူမစံု​ေသး၊ yibo ပင္​မ​ေရာက္​​ေသး။

"အင္​း သူရံုးမ​ေရာက္​​ေသးဘူးပဲ၊ ငါျပင္​ဆင္​စရာ႐ွိတာျပင္​ဆင္​ထား​ေပးလိုက္​မယ္​။ ဒါ​ေပမဲ့ ​ေလာ​ေလာဆယ္​ ငါဘယ္​မွာထိုင္​ရမွာလဲ၊ ငါ့အလုပ္​စာပြဲကဘယ္​ မွာလဲမသိဘူး"

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ရံုးထဲက​ေတြ႔တဲ့​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကိုသူက ဒီ​ေန႔ မွအသစ္​​ေရာက္​လာတဲ့ အတြင္​း​ေရးမ​ႉးျဖစ္​​ေၾကာင္​း နဲ႔ဘယ္​​ေနရာမွာထိုင္​ရမလဲဆိုတာပါ​ေမးလိုက္​သည္​။

"အင္​းအကိုက သူ​ေဌးရံုးခန္​း​ေ႐ွ႕က ​ေနရာမွာထိုင္​ရမယ္​ထင္​တယ္​ အရင္​အတြင္​း​ေရးမႉးလုပ္​တဲ့တစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ အဲဒီမွာထိုင္​တာပဲ၊ လာညီမ တခါထဲလိုက္​ျပလိုက္​မယ္​။ ဒီ​ေနရာအကို သူတို႔ အကို႔အတြက္​ဘယ္​လိုစီစဥ္​​ေပးထားလဲ​ေတာ့မသိဘူး႐ွင္​့။ ​ေလာ​ေလာဆယ္​ ​ေတာ့ဒီမွာခဏထိုင္​လိုက္​​ေနာ္​။ အာ.......​ေမးဖို႔​ေမ့သြားတယ္​ အကို္​နာမည္​က....."

"​ေျသာ္​.......ဟုတ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​က ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ပါ"

"ညီမနာမည္​က မိန္​မိန္း ပါ။ ညီမဒီ company မွာအလုပ္​လုပ္​တာ တစ္​ႏွစ္​ျပည္​့သြားၿပီ​ေလ။ ဒါနဲ႔အကို ​ေခ်ာတယ္​​ေနာ္​ ခ်စ္​စရာ​ေလး ညီမအိမ္​မွာ​ေမြးထားတဲ့ ယုန္​ျဖဴ​ေလးနဲ႔တူတယ္​"

Love is . . . . . Where stories live. Discover now