စာသင္ရင္းနဲ႕အာရံုမစိုက္နိုင္ေတာ့ မနက္ထဲက ဘာမွမစားထားေသာ ဗိုက္ေဟာင္းေလာင္းကဆႏၵာျပေလျပီ။ ဗိုက္ထဲက အသံမ်ိဳးစံုထြက္ေန၍ က်န္းခ်န္ ကမ်က္ေစာင္းတထိုးထိုးနဲ႕ နဲေတာင္နဲေသးတယ္ဟုေျပာေနသေယာင္ေယာင္။ ဒါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ကလဲ အင္း ထမင္းစားခ်ိန္ ေရာက္ေတာ့မွပဲ ကန္တင္းမွာအဝအျပဲ စားေတာ့မယ္ဟုေတြးလိုက္တယ္။ ေနာက္ထပ္1 နာရီေလာက္ ထပ္သည္းခံ ေရွာင္းက်န္႔ ျပီးတာနဲ႕ ငါမင္းကို ေခါင္းမေဖာ္တန္း စားခိုင္းမယ္ဟု ကိုယ့္ဘာသာကိုေတြးရင္းနဲ႕ ေျပာလိုက္တယ္။သိပ္မႀကာပါဘူး ေန႔လည္စာ စားခ်ိန္ေရာက္လာေတာ့ အဝအျပဲစားေတာ့တာေပါ့။ က်န္း မမ ကေတာ့ ''ေျဖးေျဖးစား အစာနင္လို႔ ေသတဲ့မသာ ဆိုျပီး လူႀကားမေကာင္း ျဖစ္ေနအုန္းမယ္'' Fuck! သူေျပာလိုက္မွ ပဲစားေနတဲ့ အစာေတာင္ အေတာင့္လိုက္ျပန္ထြက္ခ်င္သြားတယ္။
ေရွာင္းက်န္႔ ''မင္း ဒီထက္စကားကို ခ်ိဳခ်ိဳသာသာေျပာလို႔ မရေတာ့ဘူးလား''
က်န္းခ်န္ '' မရဘူး''
ေရွာင္းက်န္႔ '' ေအးျပီးတာပဲ။ ဒါနဲ႕ ငါမင္းကိုေျပာဖို႔ေမ့ေနတာ... မနက္က ငါေက်ာင္းခန္းထဲ ဝင္လာတုန္းက လူတစ္ေယာက္ကိုဝင္တိုက္ မိသြားတယ္။ ေတာ္ေတာ္ ျပင္းသြားတယ္ထင္တယ္။ ငါ့ကိုလဲတင္းသြားပံုရတယ္။''
က်န္းခ်န္ '' အဲဒီေတာ့! ''
ေရွာင္းက်န္႔ '' ငါလိုက္ရွာျပီး ေတာင္းပန္ ရမွာေပါ့ ''
က်န္းခ်န္ '' ေသေလ မင္းအဲဒီမွာ ေသလိုက္ေလ။ ဟမ္ မင္းဒီေလာက္ ေက်ာင္းအက်ယ္ ႀကီးထဲမွာ ဘယ္လိုလိုက္ရွာမွာလဲ။ နာမည္ဘယ္သူ ဘယ္ Major ကလဲေတာင္ မသိတာ မင္းဘိုးေတာ္ မို႔လို႔ရွာေတြ႔မွာလား။ မင္းနယ္က အထက္တန္းေက်ာင္းေလးမ်ားထင္ေနလား။''
ေရွာင္းက်န္႔ '' ေအးေလေနာ္ ဟုတ္သားပဲ ငါက သူဘယ္သူလဲ ဆိုတာမွ မသိတာ''
က်န္းခ်န္ '' ဒါေႀကာင့္ မင္းကို စပ္စလူး ငနံု လို႔ေျပာတာ။ စပ္စလူး ကလဲထေသး တုံးကလဲတုံး ေသး လည္ခ်င္တဲ့ အခ်ိန္ကေတာ့လဲ သူ႔အျပင္မရွိဘူး။ ငါေတာ့မင္းကိုရင္လးတယ္။''
သူတို႔နွစ္ေယာက္ စကားေကာင္းေနတုန္း ေဘးနားကေကာင္မေလးေတြ အမ်ားႀကီးေျပးထြက္လာျပီး '' ဟယ္ဟိုဘက္နားမွာ ဝမ္သူေဌးေလး Baskeball ကစားေနတယ္တဲ့ သြားႀကည့္ရေအာင္ လာျမန္ျမန္လာ ဘယ္သူနိုင္မလဲ မသိဘူး။ ငါကေတာ့သူ႔ဘက္ကေလာင္းတယ္။ ဟဲ့ေသခ်ာလွခ်ည္လား။ ဟာနင္ကလဲ မႀကားဘူးဘူးလား။ သူက perfect boy ေလ။ ဘယ္လို?
သူက အားကစား ပညာေရး ခ်မ္းသာမႈ ရုပ္ရည္ ဘာတစ္ခုမွေျပာစရာမလိုေအာင္ ျပည့္စံုလြန္းသူေလ။ နစ္တိုင္း ငါတို႔ တကၠသိုလ္ မွာ king ေရြးတိုင္းအျမဲတမ္း နံပတ္ 1 ခ်ိတ္ေနက်ေလ။ အရင္တုန္းကေတာ့ သူ႔အကိုေပါ့ဟာ သူ႕အကိုေက်ာင္းျပီးသြားေတာ့ သူ႔ညီက ဒီရာထူးကို အလိုလို လက္ခံရသြားတာပဲေလ။ ေျပာရရင္ သူတို႔တစ္မ်ိဳးလံုးက အေခ်ာအလွေတြပဲ။ သူဆိုတာကလဲ မိန္းကေလးေတြအသည္းစြဲပဲေလ။ ဒါေပမဲ့ ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္လဲ? ဒါေပမဲ့ ကံမေကာင္းတာက သူက အေခ်ကိုယ္ေတာ္ျဖစ္ေနတယ္ ဘယ္ေလာက္ေခ်ာတဲ့ မိန္းကေလးျဖစ္ေနပါေစ လွည့္ကိုမႀကည့္တာ စကားလဲ သိပ္မ်ားမ်ား မေျပာဘူး။ အရယ္ အျပံဳးလဲ နည္းတယ္။ ငါဆို တခါမွကိုမျမင္ဘူးဘူး။ သတိထားမိသေလာက္ဆို သူဘယ္မိန္းကေလး ကိုမွ မတြဲဘူးဘူး။ ဟင္ အဲဒီေလာက္ေတာင္! ေအးဆို...''
YOU ARE READING
Love is . . . . .
RomantizmYibo + Zhan Zhan အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ? ကြ်န္ေတာ့္ကို ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ လူတစ္ေယာက္ကိုဘယ္လိုခ်စ္မိသြားမွန္းမသိလိုက္ဘူး။ ဒီလူေႀကာင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ရသလို ဒီလူေႀကာင့္ နွလံုးသားေတြ နာႀကင္ရတယ္ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္...