Bylo to tenkrát pár dní po tom, co jsem se dozvěděla o svém těhotenství a neustále jen uvažovala nad tím, jakým způsobem jim to povím. Co tomu máma řekne nebo co poví na tu svatbu?
Nastoupila jsem jako statečná holka. Byla doma sama a já byla jen ráda. Mel jsem nechtěla mít jako asistentku a tohle bylo jen mezi námi.
Máma mi otevřela s nadšením a posadila si mě do kuchyně nad palačinkami a kakaem. Kousala jsem se do rtu s roztřesenýma rukama a hledala vhodnou chvíli. Ani jsem se neobtěžovala si sundávat Marcův prsten. Prostě mi ho nasadil on a já ho nikdy nesundám.
,,Jsem ráda, že jsi přišla. Dlouho jsme se takhle neposadily a neštěbetaly." usmála se a odhodila utěrku na linku, aby mohla zasednout ke stolu.
,,Jo. Moc mě to všechno mrzí. Mel i já jsme se dostaly do špatné společnosti." zůstala na mě nechápavě zírat.
,,Jak to myslíš?Jaká špatná společnost?"
,,Ryana."
,,Proč by měl být špatná společnost. Právě naopak. Je to nejlepší, co naší rodinu potkalo. Jsem ráda, že jste mu s Mel tak pomohly. Prý ten chlápek, šel do chládku." usmívala se jako by z toho měla upřímnou radost.
Ano, šel sedět oprávněně, nikdo na něho nic neušil, ale i tak nemusela se smát cizímu neštěstí.
,,Kéž bys to znala i z druhé strany." zesmutněla jsem a pohrávala si se lžičkou od kakaa.
,,A proč se o to zajímáš?"
,,Protože Ryan je ten špatný. Ne ten druhý."
,,Amy, on naši rodinu vytáhl ze špíny a zaplatil dluhy po otci. Jsem ráda, že jsme někoho takového našli ať už je to špatný člověk, k nám se nikdy neotočil zády. Tobě sehnal dobrou práci. Vlastně, co tam teď děláš? Pořád se o ty parchanty staráš?" mluvila jako by si do huby neviděla, když potahovala z cigarety a vyfukovala kouř do výšky.
,,Jo starám."
,,Mel si našla chlapa jak se patří. Jsem na ní hrdá. Už zbývá jen, aby si jí vzal. To bude svatba... dovedeš si to představit? Melanie Northonová..." zasnila se. ,,...kéž by sis našla taky někoho na úrovni. Nechceš seznámit s tím zubařem? Docela hodný kluk to je."
,,Mami, vím, že tě to bude mrzet, ale já už jsem zadaná." prudce otočila hlavou a vyfoukla mi kouř téměř do obličeje, jak byla šokovaná.
,,Cože? Ty? Co je to za blbečka?"
Než jsem stačila odpovědět, mezi dveřmi stála Mel. Naštěstí bez Ryana.
,,Sestřičko, to je překvapení." ušklíbla se.
,,Ahoj Mel. Přišla jsem za mámou, abych si s ní otevřeně popovídala."
,,Jo o Marcovi?" odvětila sestra.
,,Vždyť ten už sedí ne?" vložila se do toho máma a típla cigaretu.
,,Jo sedí, ale dokáže divy i z basy." nasupeně si založila ruce na hrudi.
,,To máš pravdu." štěkla jsem po ní.
,,Jaký divy?"znuděně těkala mezi mnou a sestrou.
,,Jsem jeho manželka."
ČTEŠ
Boj
RomanceAmy Tylerová neměla v životě příliš štěstí. Není to žádná kráska a na svůj větší zadek také příliš pyšná není. Zato její sestra má všechno, co by Amy chtěla. To se změní, když se nechá zaplést do hry plné intrik a nenávisti, která ji přivede k uvěd...