38. kapitola

2.8K 99 0
                                    

Být zase na svobodě bylo super. Najednou jsem jako by mohl dýchat. S klukama jsem šel na pivo a Amy hned vrčela, kde jsem jako byl. To, že byla na papíře moje žena, ji neopravňovalo k tomu, aby byla i moje GPSka.

Očividně i ona na mě byla uražená a to asi nejen za Blair, které jsem tedy následně vysvětlil, jak se má situace. Ačkoliv s těžkým srdcem, rozešel jsem se s ní. Pak jsem zíral s otevřenou pusou, když si do domu nastěhovala svojí matinku se sestrou.

I tohle jsem pobral. Bavilo mě jí provokovat a tak jsem dělal, že civím její sestře na zadek. Byla úplně rudá vzteky a já jsem se fakt musel smát.

Co mě však překvapilo, byla její nepřítomnost v ložnici. Hodlal jsem jí všechno vysvětlit a popovídat si s ní. Jí snad ani nezajímalo, že jsem dnes přišel z hotelu dřív, abych vzal Ashley a Nickyho do parku.

Nemohl jsem uvěřit, když jsem slyšel auto asi ve dvě ráno. Ne, že bych šmíroval z okna, ale z bezpečnostních důvodů jsem to kontroloval. Kylie vystoupila a mávla na někoho v autě. Kde byla Amy?

Než jsem se stačil divit, z taxíku vystupovala Amy a od spolujezdce jakýsi maník. Postavil se naproti ní a hned jsem poznal, že jde o Vina. To si ten krypl snad dělal prdel. Culil se na ní a jakým způsobem se na ní díval se mi vůbec nelíbilo. Vždyť, kurva, věděl, že je moje žena. Zuřil jsem.

Chtěl jsem otevřít okno a hulákat na toho parchanta, ale nechtěl jsem dělat dusno. Když se pak spolu s výbuchem smíchu loučili, nakonec si ji k sobě přitáhl, něco ji pošeptal a nakonec jí políbil. Do prdele!

To už jsem vystřelil z ložnice jako šíp a zastihl ji, jak zavřela vchodové dveře a tvářila se nějak moc blaženě.

,,Kde jsi byla?"

,,Na skleničce."

,,To byl Vin?"

,,Jsem tu u výslechu?" podotkla jedovatě a vychutnávala si mě.

,,Strkal ti jazyk do pusy a ty ses nechala?" ještě jednou jsem vztekle spustil.

,,Cože jsi říkal? Že ti Blair strkala jazyk do pusy a ty ses nechal? Asi špatný signál." obešla mě a já málem praskl.

,,To myslíš vážně, že sis vyšla s mým kámošem, co se ti snaží dostat do kalhotek od první chvíle, co tě uviděl?"

,,Marcu, nemáš na práci nic jiného než mě prudit přiblblými dotazy?" zopakovala přesně to, co jsem jí naposledy řekl já a vychutnávala si mě.

,,Děláš mi to naschvál?" praštil jsem za námi dveřmi.

,,Stejně tak, jako ty civíš po zadku mojí sestry a chodíš si po hotelu s Blair."

,,Fakt si myslíš, že jsem takový primitiv, že bych ti před očima zahýbal?"

,,Marcu, to že jsem na papíře tvoje žena neznamená, že mě máš jistou." dodala a bylo to spíš jako by mi zarazila nůž do zad.

Na sucho jsem polkl a posadil se na postel, zatímco mi došla slova. Amy se šla sprchovat a nechala mě, abych se nad sebou snad zamyslel. Co si to o mně, do háje, myslela?

Ráno jsem se vzbudil dřív než Amy. Chvíli jsem uvažoval, co mám dělat. Seběhl jsem schody a už na mě vystartovala její matka.

,,Slyšela jsem v noci nějakou hádku. Co se stalo?" hned se zajímala, ale ona byla ta poslední, které bych se svěřil.

Ačkoliv to byla matka Amy, pro mě klasická tchýně, která si hledala na druhých něco špatného, aby je mohla kritizovat. Nezdálo by se mi, že by jí na Amy nějak extra záleželo a tohle jejich stěhování mi spíš přišlo jakoby neměla jinou možnost a doufala, že z Amy něco vytřískají.

Mel se mnou snažila zase koketovat, ale tentokrát jsem na to neměl náladu a přemýšlel jsem nad Amy a Vinem. Tohle se vážně dělo před mýma očima?

Než jsem zavítal do hotelu, musel jsem se zastavit u Vina. V pojišťovně měl právě jednání a tak jsem si počkal na konec.

,,Co ty tady?"

,,Jak bylo včera?" zatvářil jsem se jako že mi to fakt vadilo.

,,S Amy bylo super. Kylie, Drew i já jsme se dobře bavili."

,,Tak vy jste se dobře bavili?" spustil jsem ironický tón.

,,Vy se spolu dobře nebavíte?"

,,Stěžovala si? No jasně, že si hned stěžovala. Čím začala? Že jsem se líbal s Blair nebo, že jsem civěl její sestře na zadek?" spustil jsem.

,,Neřekla ani slovo a jestli jsi tohle udělal, tak se, ty vole, nedivím, že snášela moje oplzlý kecy."

,,Odletělo ti snad vedení? Oplzlý kecy? Do prdele, Amy je moje žena."

,,Já vím, poznamenala něco o tom, že jste spolu kvůli Ashley."

,,Cože?"

,,Ptal jsem se jí a ona vypadala dost vynervovaně. A jestli jí děláš tohle, tak se nedivím."

Tohle jsem musel rozdýchat. Vrátil jsem se domů a místo hotelu jsem se vydal radši s Ashley ven. Vrátil jsem se až navečer, vykoupaná a najedená už prděla do peřinek, když jsem opouštěl její pokoj.

,,Volala Amy, že se zdrží v hotelu." oznámila mi Mel, když jsem jí míjel v kuchyni.

,,Hmm."

,,Nezdá se mi, že by vám to spolu klapalo. Jako by ti něco chybělo." nadzvedla Mel jedno obočí a začala se kroutit jako tenkrát v mojí kanceláři.

,,To není tvoje věc." napil jsem se piva a podíval se na ní.

,,Tak, když už bydlíme pod jednou střechou, co kdybych ti to chybějící dala já." popošla ke mně a koketně si olízla rty.

,,Co chceš?"

,,Co asi?" zvedla prsty a ukazováčkem od mého ramene putovala pomalu níž a níž.

,,Tohle na mě nezkoušej." položil jsem vztekle prázdnou lahev od piva na linku a obešel tu couru.





BojKde žijí příběhy. Začni objevovat