Odnesla jsem sklenici do kuchyně a Kylie ihned utíkala za mnou.
,,Už jste se usmířili?" pozvedla jsem hlavu s takovým výrazem, ze kterého jasně vyčetla, že ne.
Chvíli ještě něco povídala, ale já jsem ji příliš nevnímala. Dokud nepřišel Jerry.
,,Co ti udělal?" začal i on.
,,O co jde?"
,,Nedělej se. Marc ti psal nějakou zprávu a omlouval se. Něco podělal a já chci vědět co." nehodlal mě pustit dokud něco neřeknu, ale zachránil mě zvonící telefon.
Ač nerada, zvedla jsem Ryanův hovor.
,,Stalo se něco?"
,,Jo. Přijď hned teď do té restaurace jako minule. Musím ti něco říct."
Podívala jsem se na hodinky, které ukazovaly něco po desáté hodině. Nebyla jsem vůbec nadšená, že bych ještě v tuhle dobu měla někam chodit. Navíc přede mnou stál nastartovaný Jerry s Kylie a zvědavě rentgenovali všechno, co se okolo mě šustlo.
,,Promluvíme si o tom později. Musím teď někam odejít."
Než jsem vyšla z kuchyně, vchodové dveře oznámily, že Marc odešel. Povzdechla jsem si a připadala jsem si jako by mi někdo trhal kůži za živa.
Tentokrát už jsem se příliš neobtěžovala s nějakými přípravami, aby to nebylo nápadné.Lehce jsem se nalíčila a zvolila upnutý top, abych jen upozornila na svůj vyvinutý hrudník, který tak pomáhal v lovení mužů.Když už jsem nic jiného neměla.
Ryanovi jsem dávala poslední možnost, aby mi mohl něco naznačit. Já bych pro něho udělala cokoliv, kdyby nechal tu zpropadenou Mel. Ta coura si ho nezasloužila.
,,Co se stalo?" posadila jsem sek jeho stolu.
,,Mel zmizela. Volala mi, že jí Marc vyhodil, ale že si s ním dnes dohodne schůzku. Vůbec se nevrátila a já si netroufám předvídat, kam se poděla a jak uklidnit tvojí mámu.
,,Už to ví?"
,,Ne, ale volala mi. Mel je nedostupná."
,,Jak dlouho se vám neozývá."
,,Od té údajné schůzky. Nikdy tohle neudělala a já se bojím, že když na něho něco měla, prostě jí někam zašil."
,,Marc?" pochybovala jsem.
,,Nevím, možná ne osobně on, ale jeho lidi."
,,Co Dean?"
,,Nic neví, kromě toho, že jívyhodil. Zaslechl něco o tom, že musí zahladit nějaké stopy.V čem je namočený, Amy? Víš něco?"
Můj hrudník se prudce zvedal, ale i kdybych cokoliv věděla, nic bych neřekla. Mel jistě byla někde u své kamarádky a oni jen přeháněli. Každopádně jsem se s ním domluvila, že se o mámu postarám.
Ryan zavolal mámě, že Mel míří k němu domů, takže si může v klidu jít lehnout. Až moc na mě tlačil a já z toho byla vyklepaná. Břicho mě bolelo a hlavy jsem se nemohla ani dotknout.
Úplně jsem zapomněla na Jerryho a Kylie, když jsem se vrátila do domu. Čekali na mě doslova na schodech.
,,Lidi, dneska už nemám sílu se o tom bavit. Zítra, slibuju. Je to na dlouho a já už jsem ze všeho tak unavená." povzdechla jsem si ztrápeně.
,,Amy?" otočila jsem se ještě za hlasem Kylie.
,,Ano?"
,,Spali jste spolu, že jo?"
Zaskočila mě. Netušila jsem, co jí na to říct. Vyvrátit jí to? Nebo potvrdit?
,,Já?" zasmála jsem se. ,,,Vážně jsi mě pobavila."
Oni se ale nesmáli. Ani jeden. Copak holka jako já měla na víc než na zrzouna zubaře? Bylo mi dopláče a smíchu zároveň.
Vzbudila jsem se dřív než obvykle. Nedokázala jsem usnout, když jsem věděla, že Jerry s Kylie něco tušili a Marc si je někde u jakési Blair.
Tentokrát jsem měla jasno. Budu na straně Marca a dám do toho všechno. Dokonce i vlastní duši.
Na Kylie jsem čekala před školou a spolu s Renatou se mnou šly nakupovat. Sice jsem navštívila koutek pro nastávající maminky, abych prošla pár triček, ale holky mě odtáhly do části, kde vytahovaly jedno ramínko za druhým.
Celé odpoledne jsem s nimi strávila na nákupech. Nenechala jsem nic náhodě. Od sexy oblečení, spodního prádla, kosmetiky, parfémů, bot až po kabelky plnily tašky, které jsem hodila na postel. Holky spokojeně prohrabovaly ještě vybrané šaty a blůzy, než jsem si je naskládala do skříně.
Tohle jsem nikdy neudělala kvůli žádnému chlapovi a změnila jsem se pro Marca? Chtěla jsem dokázat všem, že nejsem už ta, co dřív. Pokud se mnou spal,nebyla jsem mu lhostejná. I kdyby to byly jen ty prsa, něco ho na mě imponovalo. Byla jsem odhodlaná mu to dát znovu, i kdyby mi pokaždé měl říct, abych vypadla. Už nebude žádná Blair...budu to já.
Jerry po skončení školy samozřejmě okupoval můj pokoj a sledoval, jak s Kylie uklízíme nové věci.
,,Ty máš fakt parádní kozy." prohlížel si zrovna mojí krajkovou podprsenku.
,,Polož to." zamračila jsem se na něho.
,,Já to nemyslím zle. Blair nemá nic. Nemusíš se bát konkurence." začal se smát.
Byla jsem ráda za tuhle informaci, ale dala jsem mu najevo, že mě to vůbec nezajímá.
,,Tak co se stalo? Už nám to řekneš? Děláte z toho oba cavyky."
,,Neřeknete to Marcovi?"
Oba zvedli prsty na znamení přísahy.
,,Tak fajn..." polkla jsem a posadila se na postel.
Jerry se ještě chvíli uculoval na mojí podprdu, dokud jsem mu jí nevyrvala z ruky.
,,Musíte to brát s rezervou. Byl na plech. A ano, vyjel po mně. Nic se nestalo. Nelíbali jsme se nebo co jste si mysleli. Nic takového."
,,Wau... bráška se nezdá." vrtěla Kylie hlavou s křivým úsměvem.
,,Já jsem to věděl hned. Akorát jsem si myslel teda, že jste spolu chrápali."
,,Tak to bylo trochu jinak."
,,Hmm...a kvůli tomu jsi na něho naštvaná?" ušklíbl se Jerry.
,,Když jsem ho v tomhle stavu odmítla, řekl mi, abych vypadla a nebyl zrovna dvakrát milý."
ČTEŠ
Boj
RomanceAmy Tylerová neměla v životě příliš štěstí. Není to žádná kráska a na svůj větší zadek také příliš pyšná není. Zato její sestra má všechno, co by Amy chtěla. To se změní, když se nechá zaplést do hry plné intrik a nenávisti, která ji přivede k uvěd...