Bölüm Şarkısı; Aforizmadam - Bu Kalp
Selamün Aleyküm! Uzun bir aradan sonra yine karşınızdayım. Özledim buraları...
Bu bölümü her zaman en büyük destekçim olan sırdaşım, can dostum okuanustakidamla'ya ithaf ediyorum🖤 Bu bölüm benim için çok özel, o yüzden en özelime geliyor. Seni çoook seviyorum! Rabbim için...❣
Ensemde duyduğum sesle adımlarım yavaşlarken, bir yandan da gözlerimle Hüma'yı aramaya koyulmuştum bile. Bulamıyınca umutsuzlukla benden bir cevap bekleyen adama döndüm yavaşça. Yüzü hariç her yerde gözlerimi gezdirmeye, oyalanmaya başladım. Pislik kız beni bırakıp kaçmıştı çoktan. Kafamı yere eğip duruşumu dikleştirdim, yine her zaman ki gibi tek dostum olan canım taşlarla bakışmaya başlamıştım. Kafam yerde, duruşum dikti. En sevdiğim.
Kendimde konuşabilecek gücü hissettiğimde boğazımı temizledim ve sesime ciddiyetimi katarak konuşmaya başladım:
"Anlamadım?" yüzüne bakmasamda dudaklarında peyda olan alaylı gülüşünü hissedebiyordum.
"Sen ve ekürin şu aralar çok sık etrafımda gezer oldunuz, uzaklaşın ve kendinizi fark ettirmek için daha farklı şeyler bulun." dedi ve eliyle çenemin altından yaptığım siyah eşarbımı işaret ederek sözlerine devam etti:
"Mesela tarzınızı değiştirin, normal kızlar gibi olun."
Duyduğum sözler karşısında kafamı hızlıca kaldırdım ve göz kırpışına şahitlik etmiş oldum. Tekrar hızlıca kafamı yere indirdim ve sinirle gülüp konuşmaya başladım, sıra bana gelmişti.
"Birincisi, etrafınızda dolaştığımız kanısına nereden vardınız? İki gündür üst üste karşılaşıyoruz ki aynı mahallede ikametgah ediyoruz bu nedenle bu çok normal. İkincisi, amacımız dikkat çekmek olsaydı ne şu an burada olurduk, ne de söylediğiniz gibi bu kıyafetlerin içerisinde olurduk. Bizim böyle giyinmemizin temel sebebi Rabbim'in ayetleri olsa da şu zamanda iyi ki tesettürümüze uygun giyiniyoruz diye şükrediyoruz. Zira tesettürümüze dikkat etmemize rağmen, adeta dış görünüşümüzle benden uzak dur diye bağırırken, sizin bu kelimeleri kullanıyor olmanız toplumumuz insanlarının ne kadar sığ düşünceli olduğunu gösterir." biraz soluklandıp ve yerde olan gözlerimi çevremde gezdirmeye başladım. Dumura uğramış gibiydi. Eee Hifa vurdu gol oldu!
O sırada çevremizde ki insanları yeni fark etmiştim. Dün gördüğümüz isminin Aras olduğunu öğrendiğim çocuk ve iki arkadaşı alayla Yiğit'e bakıyor ne söyleyeceğini bekliyorlardı. Onlara daha fazla bakmamak adına önüme döndüm ve kafamı yere eğerek tekrar konuşmaya başladım:
"Şimdi izninizle, sizin aksinize benim vaktim çok kıymetli."
Aras ve arkadaşları gülerken Yiğit denilen oğlanın iyice sinirlendiğini fark edebiliyordum. Daha fazla dördünün birden bakışlarına maruz kalmamak adını arkamı döndüm be tam yürümeye başladığımda onun o soğuk, can yakıcı sesini duydum:
"Bunların bedelini ödeyeceksin." biraz durdu ve alayla devam etti:
"Hifa Duman!" Çok korktum kanka ya! Öyle böyle değil. Durduğum adımlarımı hiçbir yanıt vermeden tekrar devam ettirdim. Daha fazla o ortamda bulunup edebimi bozmak istemiyordum.
Hızlanarak yürümüye devam ettim. Kibritçiler'in içinde bildiğiniz Hüma'yı arıyordum. En sonunda durağa vardığımda benim beyinsiz kardeşimi kartını çıkarmış oturup beklerken buldum.
"Ya neredesin sen? Kızım beyinsiz misin sen? Beni gittin bir avuç Y kromozumlu varlıkların içinde yanlız bıraktın! Aşk olsun!" Şirince sırıtıp:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokağın Başındaki Adam
Spiritüelislami bir hikayedir. "Birincisi, etrafınızda dolaştığımız kanısına nereden vardınız? İki gündür üst üste karşılaşıyoruz ki aynı mahallede ikametgah ediyoruz bu nedenle bu çok normal. İkincisi, amacımız dikkat çekmek olsaydı ne şu an burada olurduk...