"Hatırlıyorum o zamanları, ergenliğimin son anlarını kasıp kavurmuştuk. Evet, burnumun ucunu bile görmediğim o zamanları.
Ağlayarak, gülerek geçirdiğimiz o zamanlar şimdi bir hatıra. Kırık omzumu tutarak, 'Artık bunu yapmayacağım.' dedim. Her pes etmek istediğimde sen yanı başımda durarak, 'Bunu yapabilirsin serseri.' dedin.
Evet evet hatırlıyorum, bıkmış ve kaybolmuştum. Umutsuzluk çukuruna düşmüştüm.
Seni kendimden uzaklaştırmak istesem bile, seninle karşılaştığımda rahatsız olsam bile sen sabırlı bir şekilde hep benim yanımda kaldın. İstemediğim halde.
Bu yüzden beni bırakma sonsuza dek. Tekrar gitmene izin vermeyeceğim zaten. Doğduğum günden hayatımın sonuna dek, her anımı kollamak için yanımda olacaksın sen.
Hafızamın bir köşesine yerleşmiş kahverengi bir piyano...
Çocukluk evimin bir köşesine yerleşmiş kahverengi bir piyano..."
....
@hiddenuser: Canından çok sevdiğin piyanonu bugün biriyle paylaşmışsın.
@hiddenuser: Oh, gözlerim yaşardı Min Yoongi.
@hiddenuser: Pardon Suga.
(Görüldü)
@hiddenuser: Ne o engelimi kaldıracağını anlamayacak mıyım sandın?
(Görüldü)
@hiddenuser: Ah, üzgünüm daha beni bulamadığından anlayamayacağını unutmuşum
@hiddenuser: :)
(Görüldü)
@hiddenuser: Bu arada tebrik ederim.(Görüldü)
@hiddenuser: Yeni arkadaş edinmişsin.
@hiddenuser: Baya iyi anlaşıyordunuz.
@shadow: Engel yemek
istemiyorsan kısa kes.@hiddenuser: Aman Tanrım bana yazdın!
@hiddenuser: Pekâlâ üzgünüm ama beni şaşırttın.
@shadow: Ne istiyorsun?
@hiddenuser: Sadece tebrik etmek istedim ve piyanonu bir başkası ile paylaşmana çok sevindim.
@hiddenuser: Yani adına.:)
(Görüldü)
@shadow: Seni bulmadığıma
nasıl bu kadar eminsin?@hiddenuser: Bulamadın yoksa
gelir ve hesap sorardın.@shadow: ?
@shadow: Emin misin?
@hiddenuser: Neyden?
@shadow: Seni bulamadığımdan.
@hiddenuser: :) Ah Suga, beni bulamayacağını ikimizde biliyoruz.
@shadow: Hayır.
@hiddenuser: ? Ne
@shadow: Yanıbaşında olduğumu ikimizde biliyor olmayalım?
@shadow: :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tear |myg| [Tamamlandı]
Teen Fiction"Aynı hayali kurmuş olsakta o hayal, hayal olarak kaldı sonunda. Kalbim zaten paramparça, yakıp küle çevir. Böylelikle ne acı ne pişmanlık, hiç biri geriye kalmasın."