Bir hafta sonraGenç adam yorgun bedenine rağmen dağınık battaniyesini ayaklarıyla tekmeleyerek yatağından doğruldu. Yorgun hissediyordu, her geçen gün daha da berbat hissediyordu. Kafası allak bullaktı, insanlarla doğru düzgün iletişim kurmak için kendince insanüstü çaba sarf etmişti fakat bunu başardığı vakit akşamını olaylı bir şekilde bitiriyor içine kapanarak insanlardan yine uzaklaşıyordu.
Yorgun olan sadece bedeni değildi. Allak bullak olan aklıda en az bedeni kadar yorgundu. Ona yazan o kişi hayatı hakkında ne kadar bilgiye sahipti? Geçen yıl... aklına takılan tek bir isim vardı ve o isim hafızasından hiç bir şekilde çıkmıyordu. Birlikte proje aldığı kızı o sanıp ona da aynı isimle hitap etmişti. Tam bir fiyaskoyla sonuçlanan durum kendini berbat hissetmesine neden olsada duygusuz görünmeyi tercih etmiş bir daha dogru düzgün okula adım atmamıştı. Fakat hala kafasını defalarca karıştıran o kişiye gidiyordu aklı. O kesinlikle tanıdığı biriydi bunu biliyordu, yoksa hiç kimse hayatı hakkında bu kadar fazla bilgiye sahip olamazdı.
Suga...
Bu isim ona yapışmış bir isim haline gelmişken o lanet olası kız ona o isimle hitap ediyor ve kendisinin defalarca sinir krizleri geçirmesine neden oluyordu. O isim onun hayatını karartmıştı. Istemiyordu o ismi, ne kullanmak ne de duymak hiç bir şekilde istemiyordu.
Çizik dolu parmaklarını saçlarına geçirerek birbirine katarken sıkıntılı bir nefes verip komidyonun üzerindeki sigara paketini cebine atarak banyoya geçti. Soğuk suyu açarak yüzüne su vurmak istediğinde çiziklerle dolu parmaklarının sızlamasıyla diline gelen birkaç küfür etmesi bir oldu. Ne zaman yüzünü yıkamak istese hergün sızlaması artan parmaklarının acısını çekiyordu.
Bu evden bir an önce kurtulmak için sızlaması geçmemiş parmaklarına aldırmadan hemen yüzüne su vurmuş saçlarını olduğu gibi bırakıp hızla dolaba yönelmişti. Içi dağınık olan dolabını düzenleme gereği duymadan yaklaşık iki gün önce giydiği kapşonlu kazağını eline alarak dün gece çıkarmadığı pantolonun üstüne hemen tişörtünü çıkarıp onu giyerek telefonunu da eline alıp odadan dışarı çıktı.
Midesinden sesler gelse de etrafın durma duman olmuş halini görmek tüm iştahını kesmişti. Zaten her gün, her akşam kulaklarına artık melodi gibi gelen gürültüler yüzünden istediği sadece evden hemen çıkmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tear |myg| [Tamamlandı]
Teen Fiction"Aynı hayali kurmuş olsakta o hayal, hayal olarak kaldı sonunda. Kalbim zaten paramparça, yakıp küle çevir. Böylelikle ne acı ne pişmanlık, hiç biri geriye kalmasın."