'31'

516 28 10
                                    


Gün ışığı yorgun bedenlerine sarılan genç çifte vururken gözlerini aralayan ilk genç adam olmuştu. Kolları arasında huzurla uyuyan genç kıza çevirdi gözlerini. Öyle güzel görünüyordu ki yerinde kıpırdayıp onu uyandırmaya kıyamamıştı. Geceye dair hafızasına kazınan anlar gözünün önüne geldikçe dudaklarında ki gülümsemeye engel olamıyordu.

Sırf bir öpücüğüne utanan ve kızaran genç kız gece boyu tüm ihtişamıyla boy göstermişti ve hala böyle cüretkâr olduğuna inanamıyordu.

Birkaç dakika boyunca sadece sessizce düzenli nefes alıp vererek onun uyanmasını bekledi genç adam. bir hareketiyle güzel uykusundan olsun istemiyordu.

Yaklaşık öylece bekledigi on dakikanın sonunda genç kızın kolları arasında kıpırdandığını hissetmesiyle bakışlarını ona doğru çevirdi.

"Günaydın..."

Genç kız işittiği sesle birlikte tebessüm ederek başını genç adamın yüzüne kaldırdığında onunda gülümsediğini görmüştü.

"Günaydın." diyerek başını çıplak göğsüne koyarken genç adam kollarını onun bedenine daha da sıkı sarmıştı.

"Bana tost yapacak mısın?" diye sordu gülerek. Genç kız gülümseyerek başını genç adamın yüzüne çevirdiğinde aşağı yukarı salladi hızla.

"Hem de istediğin kadar, ama önce güzel bir duşa ihtiyacımız var."

Başını yeniden genç adamın çıplak göğsüne yaslarken genç adam onun bu haline kapılmamak için kendini zor tutuyordu. Oysa kendine hakim olabilen biriydi fakat şimdi bu neredeyse imkansız hale gelmişti bu durum. Onun her bir kısmında bıraktığı izleri yeniden öpüp kokusunu içine çekmek istiyordu.

Genç kızın saçları genç adamın göğsü üzerine serpilmiş dururken yüzünü o uzun saçlarına gömdü genç adam. Kokusu bir başkaydı.

"Böyle cüretkâr olduğunu bilmiyordum." demişti ima dolu sesiyle. Genç kız sesindeki tınıyı işittiğinde irice gözlerini açarak yumruk yaptığı eliyle genç adamın çıplak göğsü üzerine vurdu.

"Sabah sabah iyi formundasın bakıyorum da."

"Çünkü güzel bir sabaha uyandım, ilk kez." demişti son kelimelerde sesi kısılırken. Evet, ilk kez iyi hissediyordu ve böyle bir sabaha uyanmanın verdiği mutluluk ister istemez huzursuz da ediyordu onu. Başına bir iş gelebilecek gibi hissetmekten alıkoyamıyordu kendini.

Tear |myg| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin