'20'

719 51 40
                                    

"Beni arıyor, geçiyor... yollarımızı geçiyor, hepsi kaderdi. Belki de tek yönlü bir yarışa başlıyoruz. Eğer benden uzaklaşmak istersen sorun değil."

....

Düşüncelerimi karaladığım defterimin önüne aniden fırlatılan telefonla irkilerek geri çekilmem bir oldu. Şaşkınlıkla telefonun sahibine baktığımda yüzüne yansımış öfkesiyle öylece gözlerime bakıyordu.

"Ne oldu?" dedim böyle davranmasını öğrenmek adına. Neden bana öylece öfkeyle bakıyordu?

"Bilmem, sana sormak lazım."

Öfkeden yüksek çıkan ses tonuyla etraftaki insanların meraklı bakışları bizi bulurken hala ne söylemek istediğini anlamaya çalışıyordum.

"Neden bana soruyorsun?"

Sorumun üzerine dudaklarına kondurduğu sinir dolu sırıtmayla bu halinden birazdan patlayacak olduğunu fark etmiştim. Ne yapmıştım ben? Nesi vardı böyle?

"Hiddenuser olduğun için olabilir mi? Beni taciz ederek mesajlar yağdırıp duran hani."

Sözlerinin ağırlığı ve etraftaki insanların rahatsız edici bakışlarıyla birlikte şaşkınlığıma engel olamadım.

"Yoongi neler söylüyorsun?"

"Bana şu isimle hitap etme dedim!"

Bağırması üzerine yerimde zıplamam bir olurken dolan gözlerimin akmaması için kendimi tutmaya çalıştım.

Hiddenuser... hiddenuser da kim?

Benim gibi bir başka gizli kullanıcı mı vardı? Tanrı aşkına neler söylüyordu bu adam?

Masanın üzerine fırlattığı telefonu eline alarak ekranına sert dokunuşlarla bir yerlere girdikten sonra telefonu yüzüme çevirerek, "Seni bulamayacağımı mı sandın?" demişti.

Şaşkınlıkla ekrana bakarken hiddenuser adındaki kişinin kendisini bulamayacağını söylediği onun ise bulduğunu dile getirdiği bir konuşma okumuştu gözlerim ve kalbim ilk defa böylesine kırılmıştı.

Boğazımda oluşan yumruyu göndermek adına yutkunduğumda telefonu gözlerimin önünden çekerek yeniden masaya fırlattı.

"Hala bilmezden mı geleceksin? Sen beni aptal mı sanıyordun!"

Sesinin yüksekliği her defasında irkilmeme neden oluyordu. Fakat söylediklerinin hiç birini anlamıyordum. Beni bu kişi mi sanıyordu?

"Y-Yoongi bak-"

"Bana o isimle hitap etme dedim sana!"

Elini oldukça sert bir şekilde masa vurmasıyla sıkıca kapattım gözlerimi. Beni yanlış anlamıştı, ben o kişi değildim Tanrı aşkına bu nasıl işti böyle?

"S-Sen yanlış anladın o m-mesajı sana atan ben d-değilim." dedim başımı öne eğerek.  Öfkeden derince bıraktığı nefesiyle yüzüme öylece bakarken, "Hala yalan söylüyorsun ya! O siktiğimin hesabıyla iyi eğlendin mi?!" dediğinde eğdiğim başımı yüzüne kaldırarak anında yanağıma kayan yaşı elimle sildim.

Telefonu çantamdan çıkartarak onunla olan konuşmalarımıza girip ekranı ona çevirdiğimde önce yüzüme bakıp ardından ekrandaki konuşmaları okumaya başlamıştı. Bu yaptığım çok kötüydü biliyorum, belki gözünde şu an çok rezil durumdaydım fakat benim dışımda bir başkasını merak ediyor oluşu... yaşadığım en büyük hayal kırıklığı olmuştu.

"Hiddenuser değilim ben."

Sesimi sert çıkarmaya çalışarak telefonumu cebime koydum. Kızgın değildim fakat çok kırgın hissediyordum.

"Yanlış kişide arıyorsun istediğini, Yoongi."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tear |myg| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin