"Bu şekilde gitme. Dedin ki; 'ben gitsem bile dert etme tek başına da gayet iyi yaparsın.'Hatırlıyorum ilk karşılaşmamızı seninle. Ben daha ne olduğunu anlayamadan büyüyüverdin. Her ne kadar ilişkimize son vermiş olsakta, benim için lütfen üzülme.
Ne şekilde olursam olayım tekrar göreceğim seni. Işte o zaman mutlu bir şekilde beni selamla."
....
@shadow: Cevap ver.
@shadow: Neyi ne kadar bildiğini bana söyleyeceksin.
(Görüldü)
@shadow: Bak yemin ederim seni bulursam hiç hoş şeyler olmaz
(Görüldü)@shadow: Anladın mı?!
(Görüldü)
@shadow: Şimdi derhal bütün bildiklerini anlatıyorsun.
(Görüldü)....
Titreyen parmaklarım arasında kalamayan telefonum masanın üzerine düşerken oturduğum sandalyeden kalkarak çantamı ve telefonu elime alıp hızlı adımlarla kantinden çıktım. Hayır ona anlatamazdım, eğer anlatırsam biliyordum beni anında bulur ve dediğini yapardı.
Beni bulmadan ona yardımcı olmalıydım. Böylesi daha iyiydi. Zaten beni gördüğünde değil benimle konuşması yüzüme dahi bakmazdı.
"Asla bakmazdı, biliyorum..."
Kendimce mırıldanarak sınıftan içeri girdiğimde en arka yere kimse geçmeden oraya oturdum. Göz önünde bulunmaktan daima nefret ederdim.
Sınıfa gelene kadar mesajların ardı arkası kesilmemişti. Görüp bıraktığım için deliye dönmüş olmalıydı.
Sıraya geçerek çantamı masa koyup hemen ekrana düşen altı mesajını okumaya başladım.
...
@shadow: Hemen.
@shadow: Sen benimle alay mı ediyorsun ya?!
@shadow: Siktiğimin telefonunun elinde olduğunu biliyorum!
@shadow: Iyi. Demek zoru oynamak istiyorsun.
@shadow: Bekle o zaman.
@shadow: Seni bulduğumda kaçacak delik dahi bulamayacaksın.
(Görüldü)
...
Sanırım bu sefer epey sinirlendirmiştim. Ah, beni bulamayacağını biliyordum fakat yine de tehditkar mesajları ürkütücüydü. Telefonu kapatarak masaya geri bırakırken önüme atılan defterle yerimde irkilmem bir oldu.
Sıranın üzerine oturan bedene bakan afallamış gözlerim tanıdık yüzü görmesiyle şaşkınlıkla büyümüştü.
"Demek sensin."
Mutlu kal 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tear |myg| [Tamamlandı]
Teen Fiction"Aynı hayali kurmuş olsakta o hayal, hayal olarak kaldı sonunda. Kalbim zaten paramparça, yakıp küle çevir. Böylelikle ne acı ne pişmanlık, hiç biri geriye kalmasın."