Theo se vrací

496 29 2
                                    

Vešli jsme do školy. Stiles už se trošku uklidnil, nebo to tak aspoň vypadalo.
„Chtěl jsem ti něco říct.“ Řekl najednou.
„O co jde?“ Zeptal jsem se, když jsme přišli ke skříňkám.
„Theo Reaken... Se vrací do Beacon Hills.“ Řekl.
„Theo?“ Zeptal jsem se překvapeně. Byl jsem jeho kamarád. Vlastně byl můj nejlepší přítel před Stilesem. Viděl jsem ale, že Stiles z toho zrovna nadšený není.
„Ahoj Scotte.“ Ozvalo se za nimi.
Stiles obrátil oči a otočil se k nově příchozímu.
Byl to Theo Reaken. Usmíval se na Scotta, ale v jeho očích bylo něco zvláštního. Otočil se ke Stilesovi.
„Stilesi. Dlouho jsme se neviděli.“ Řekl.
Slyšel jsem zvuk kovu. Podíval jsem se po jeho zdroji. Stilesovy klouby byly úplně bílé, jak pevně svíral kraj dvířek své skříňky. Tohle se mu nepodobalo. Stalo se snad něco? Věděl jsem, že se s Theem nemusí, ale takovouto reakci jsem nečekal.
„Děje se něco?“ Zeptal se ho Theo.
Stiles pustil kraj dvířek a zavřel skříňku. Zřetelně jsem viděl promáčklinu. Co se s ním děje? Nejdřív ten zvláštní sen, který jsme měli oba, teď to divné chování.. Něco s ním rozhodně nebylo ok.
„Nic.“ Řekl a odešel pryč.
„Co s ním je?“ Zeptal se mě Theo.
„Stalo se mu pár špatných věcí.“ Snažil jsem se vysvětlit Theovi tak, abych ho do toho moc nemíchal.
„Jdeš do třídy?“ Zeptal se.
Přikývl jsem. Celou dobu jsem Stilese sledoval. Věděl jsem, že bych si s ním měl promluvit. A to co nejdřív.
Stiles se mnou nemluvil celý den. Netušil jsem, proč. Řekl jsem si, že bych mu měl dát víc prostoru se vypořádat s jeho momentální situací.
„Hej, stále s tebou nemluví?“ Zeptal se Theo.
„Ne.“ Zavrtěl jsem hlavou.
„Nech to na mně.“ Řekl on. „Pokusím se zjistit, co mu je.“
S tím odešel. Zalovil jsem v kapse po svých klíčcích od motorky. Pod prsty jsem ucítil nějaký papírek. Zamračil jsem se. Nebyl jsem si vědom, že bych něco psal a pak to skrčil do kapsy. Vytáhl jsem jej a rozevřel jej. Ne. Tohle rozhodně nebyl můj rukopis. Bylo to tak příšerně naškrábané, že by nejspíš hodně lidí mělo problém to přečíst. V celé třídě byla jenom jedna osoba, která měla tak hrozný rukopis - Stiles.
Pousmál jsem se. Hned po přečtení vzkazu mi však úsměv ze rtů zmizel a nahradilo ho tak trochu zděšení, nebo spíš zmatení.
Musíš si vybrat. Buď já, nebo on, ale rovnou ti říkám, tohle není Theo. Něco mi na něm smrdí. Ber to jako varování. S.
Znal jsem Thea roky. Stilese taky, ale k Theovi jsem měl blíž. Věděl jsem, že se mu dá věřit. Stiles mi dal na výběr. A já se rozhodl. Vybral jsem si Thea.

VoidKde žijí příběhy. Začni objevovat