„Dalo by se to tak říct. To všechno, ale mělo jeden cíl." Začal Theo.
„Cíl?" Zopakoval jsem.
Přikývl. „Chci voida, vlastně wendigo a voida v jednom, ve své smečce."
„Nemám zájem." Zasyčel jsem a otočil se k odchodu.
„Vím, co se stalo. Byl jsem tam. Byl jsem v knihovně." Řekl.
Otočil jsem se a začal vrčet. Cenil jsem při tom svoje teď už ostré a špičaté zuby. Nic nevěděl. Byla to sebeobrana. Nechtěl jsem ho zabít. Pokud, ale byl v knihovně, muselo to znamenat..
„To ty?!" Rozkřikl jsem se.
„Udělal jsem to kvůli smečce. Chci hellhounda, toho, co odnáší mrtvá těla. Chci banshee, dívku obklopenou smrtí. Chci temnou kicune. Chci betu, která má problémy se vztekem. Chci void Stilese. To je smečka kterou chci. Bohužel nezahrnuje Scotta." Řekl on a v očích mu zvláštně zářilo.
Přidejme se k němu, Stilesi. Ten kluk ví, co chce. Není jako Scott. Nezradí nás...
Promnul jsem si spánky. První věc.. Neměl jsem absolutně tušení, jak se Nogitsune vrátil do mého těla. Druhá věc.. Moc dobře jsem věděl, jak to dopadlo, když jsem mu minule dovolil převzít kontrolu.
Uvažuj trochu, Stilesi. Nebude to on, kdo nám bude rozkazovat. To on bude dělat to, co chceme my. Nakonec bude litovat, že si nás vzal do smečky, protože mu je vezmeme.. Vezmeme je všechny.. Všichni zemřou..
Nechtěl jsem nikomu ublížit. Nikoho zabít, ale věděl jsem, že Scott mi nedovolí se vrátit. Nechtěl jsem dát voidovi plnou moc. Měl jsem strach. Věděl jsem, jak to dopadlo minule. Ale potřeboval jsem ukázat svému příteli, že dokážu být i bez něj.
„Dobrá tedy.." Řekl jsem.
„Cože?" Zamrkal Theo.
„Přijímám tvou nabídku. Stanu se členem tvé smečky, ale mám jednu podmínku.." Řekl jsem a zadíval se na něj ledovým pohledem.
„Jakou?" Zeptal se on napjatě. „Určitě víš, co všechno mám ve smečce. Chceš, aby někdo z nich odešel? Chceš, abych někoho z nich zabil? Nebo snad chceš někoho zabít sám?" Ptal se.
Usmál jsem se. Tak nějak mě to, co právě řekl, zahřálo u srdce. Ano. Chtěl jsem někoho zabít. A chtěl jsem to udělat já sám. Svojí silou. Nevěděl jsem však, jestli na to stačí síla wendiga a Nogitsune, takže jsem k tomu potřeboval i Thea a jeho smečku. Tušil jsem i o pár dalších, kteří by se rádi přidali k mému zabijáckému plánu. A hodlal jsem je se svolením mé nové "alfy" požádat o pomoc.
„Chci cítit jeho hrdlo mezi mýma zubama. Chci jeho srdce, vyrvané z těla mojí rukou. Chci mu zaživa jíst mozek, poslouchat hudbu jeho zoufalého křiku a pozorovat, jak mu znovu narůstá, abych se mohl znovu najíst. Chci, aby ho moje pomsta dovedla k totálnímu šílenství. Chci ho vidět, plazit se před mýma nohama za to, co mi udělal. Jediné, co chci za členství ve tvé smečce je pomsta. Chci ho vidět trpět a prosit o slitování. Chci Scotta McCalla..."
ČTEŠ
Void
FanfictionPotom, co bylo Stilesovo původní tělo zničeno a Nogitsune byl "polapen" do schránky s triskelou, Stiles není stejný jako dřív. Vše se zhorší s návratem Thea Reakena, který touží po voidovi ve své zvrácené smečce. Po hádce se Scottem, kdy Scott obvin...