Nasedl jsem na motorku a jel domů. Celou dobu mě, ale v duchu pronásledoval jeho pohled. Řekl jsem si však, že to byl jen hloupý sen a Stiles je v tom úplně nevině.
Theo
Ohavná laborka. Nesnášel jsem ji. A ještě víc jsem nesnášel je - Hrůzné doktory. Byl jsem s nimi jenom proto, že mi zachránili život a udělali ze mě chiméru.
Pozoroval jsem kluka, který byl připoutaný k lůžku. Házel sebou. Řval. Dle papírů, do kterých jsem se "nechtěně" podíval, jsem věděl, že se jmenuje Donovan. Znal jsem jeho otce. Tedy spíš.. Věděl jsem, co se stalo jeho otci. Zemřel v akci, když pracoval spolu se Stilinskim jako policajt. Věděl jsem, že se Donovan chce pomstít. Rozhodl jsem se, dát mu malou nápovědu. Nechtěl jsem totiž přímo jeho ve své smečce, ale někoho, koho má McCall ve své smečce. Někoho, komu velmi důvěřuje. Věděl jsem o té osobě všechno. Moje prsty přejely po triskele, vyřezané do víka dřevěné krabičky. Uvnitř se skrývala malá moucha. Nebyla však obyčejná. Byl to Nogicune. Hodlal jsem jej využít pro své záměry. Abych jej, ale mohl použít, potřeboval jsem získat McCallovu betu.
„Chceš se pomstít, že?“ Zeptal jsem se řvoucího kluka.
Zavrčel a škubl sebou. Pokoušel se dostat ven z poutacího systému.
„Doktoři ti dají větší sílu, rychlost a dravost, než o jaké se ti kdy snilo. Pokud se, ale chceš pomstít.. Nezabíjej přímo sheriffa. Vem mu něco, na čem mu záleží. Něco, co miluje a bez čeho si nedokáže představit život. Stejně jako to on udělal tobě. Má totiž syna, víš?“ Řekl jsem s lehkým úsměvem.
Donovan zavrčel a škubl sebou. Vážně se chtěl pomstít.
„Jmenuje se Stiles. A chodí na střední tady v Beacon Hills.“
Jeho oči zazářily. Byl z velké části wendigo, takže jsem hádal, že pokud kousne Stilese a já se tam čirou náhodou objevím a píchnu mu jeden z těch podpůrných sajrajtů, které Hrůzní doktoři mají, nakonec se změní ve wendiga. A když přidám Nogitsune.. Mohl by se z něj stát vraždící stroj.
„Beta s problémy zvládnout vztek a svůj hlad.“ Zašeptal jsem.
„Stiles Stilinski.“ Zavrčel Donovan.
Usmál jsem se. Rozhodl se. Rozhodl se zničit Stilese. Vzal jsem do ruky jednu z kapslí, ve které byla ta věc, a šel pryč.
Naposledy jsem se ohlédl na teď přemýšlející chiméru. „Myslím, že je čas rozhádat Scotta i s ostatními. Potom bude jeho smečka moje.“
ČTEŠ
Void
FanfictionPotom, co bylo Stilesovo původní tělo zničeno a Nogitsune byl "polapen" do schránky s triskelou, Stiles není stejný jako dřív. Vše se zhorší s návratem Thea Reakena, který touží po voidovi ve své zvrácené smečce. Po hádce se Scottem, kdy Scott obvin...