Tíha viny

337 29 5
                                    

Z pohledu Stilese

Odtáhl jsem jej do rohu místnosti a tam se postaral o zbytek. Pečlivě okousané kosti a dvě části jeho těla, které byly dost nechutné i pro wendiga, jsem zabalil do látky, rozdtil je na prach kladívkem, které tam někdo nechal, polil je lihem, který si tam nejspíš nechával patolog, a zapálil to. Pozoroval jsem, jak po povrchu toho všeho tančí plameny a z těch pár částí zapáchá škvařící se maso. Popadl jsem desinfekci a tiše vyklouzl ven. Rozhlédl jsem se. Nikdo nikde. Tiše jsem začal čistit stopy po mém předešlém jednání. Po chvíli by nikdo ani neřekl, že se tu stalo něco odporného. Vklouzl jsem zpět do márnice. Doutnala tu hromádka popela. Smetl jsem jej do blízké plechové krabičky a zalil to vodou. Přešel jsem k oknu a vyhlédl ven. Přímo pode mnou byl otevřený kontejner. Ideální. Otevřel jsem okno a vysypal popel ven. Potom jsem jej zase zavřel a pečlivě umyl krabičku. Teď zbývalo jenom doufat, že to označí za zmizení a nikdy se na to nepřijde. Tiše jsem vyšel ven. Podíval jsem se po sobě. Měl jsem na sobě šedou mikinu, na které byl obří krvavý flek. Stáhl jsem ji dolů a vynadal sám sobě, že jsem si toho nevšiml dřív. Skrčil jsem ji a hodil do koše. Tričko naštěstí přežilo. Rifle byly černé, takže ani zasychající krev na nich nešla vidět. Jenom jsem doufal, že se tu neobjeví Scott, nebo jiný vlkodlak. Okamžitě by ze mě cítili krev.
Tiše jsem vyklouzl ven do tmy. Po projítí pár bloků jsem se, ale zastavil a začal zvracet. Bylo mi zle ze sebe samého. Nesnášel jsem se za to, co jsem právě udělal. Chtěl jsem umřít. A to co nejdřív. S tímhle jsem nedokázal žít.
Vedeš si dobře, Stilesi.. Velmi dobře..
Sklapni! Okřikl jsem Nogitsune.
Byl jsem vrah. Nechutný, morbidní vrah se sklony ke kanibalismu. Zatnul jsem ruku v pěst tak silně, že mé klouby zbělely. Pokud někdo přijde na pravdu, rychle se to rozkřikne.. Co by asi v mé situaci dělal Theo?
Vůbec nic. Vysmál by se těm, kdo by o něm řekli, že je zrůda, a odešel by se zvednutou hlavou. Pokud se budeš obviňovat, nakonec tě to zničí. Jak ti bylo, když jsi zabíjel tu rodinu?
Bylo mi dobře. Velmi dobře. A totéž se stalo při tomto incidentu. Nechtěl jsem si to přiznat, ale potřeboval jsem další. Zdálo se, že zabíjení lidí se stalo mou drogou.
Zeptej se Thea, co má v úmyslu. Potom se rozhodneš sám, co uděláš..
Měl pravdu. Dokonce i vlkodlaci měli nahnáno, pokud potkali wendigo. Tohle mohla být moje šance.. Šance donutit ostatní hrát podle mých pravidel. Pokud selžou, bude je čekat trest. A to ten nejhorší...

VoidKde žijí příběhy. Začni objevovat