Z pohledu Thea
Dost dobře jsem viděl, co se stalo v knihovně mezi Donovanem a Stilesem. Byl jsem skrytý za policí nedaleko Stilese. Usmál jsem se. Pokousaný od wendiga.. Teď jsem se s ním potřeboval jenom co nejdřív setkat, abych mu mohl dát podpůrnou látku a zároveň do něj vložit Nogitsune. Wendigo/void Stiles.. Znělo mi to celkem dobře. Tiše jsem vyplul z knihovny ven.
Byla noc, takže půjde spát. Ideální čas.
Rozběhl jsem se k jeho domu. Věděl jsem, kde bydlí. Párkrát jsem u něj byl, když mi velmi neochotně pomáhal s úkoly.
Tiše jsem vylezl na strom. Viděl jsem, že je psychicky na dně. Nějakou dobu si drhnul v koupelně ruce. Tak usilovně, že jsem měl trochu obavy, že si sedře kůži. Potom šel zpět do svého pokoje. Chodil po místnosti sem a tam a něco psal na tabuli. Po chvíli se v něm něco zlomilo a on do ní třískl. Všechno zase smazal.
Viděl jsem, jak si zalezl pod přikrývku a třásl se. Po chvíli vzlykání usnul.
Tiše jsem vlezl oknem dovnitř. Pokud jsem to chtěl udělat, teď byla ta nejlepší doba.
Vypustil jsem malou mouchu ven z krabičky s triskelou. Chvíli létala vzduchem, ale pak se posadila na hřbet Stilesovy ruky a šrámem, který na ní měl, vlezla do jeho těla.
„Hádám, že teď je správný čas.." Řekl jsem, přišel k nic netušícímu, spícímu teenagerovi, odtáhl mu kraj trička z ramene a prudce zabodl injekci do kožního štěpu, který mu udělal Donovan.
Prudce otevřel oči a vymrštil se do sedu.
Rychle jsem přelezl za něj a utlumil jeho křik svou rukou. Potom jsem mu strčil do pusy kus masa z mrtvého strážníka, kterého jsem viděl Hrůzné doktory zabít pár hodin zpátky. Nevyplivl to. Vlastně to spolkl celkem rychle. To byl pro wendiga dobrý začátek.
„Uklidni se a spi. Byl to jen sen." Zašeptal jsem mu.
Jeho tělo ochablo a sesunulo se zpět do postele.
Tiše jsem vyklouzl z jeho pokoje zpět ven. Rozhodně jsem totiž nechtěl být první osoba, kterou potká, až se probudí. Díky zkušenostem, které jsem měl s ostatními chimérami jsem totiž věděl, že bude mít hlad. A jako wendigo půjde po lidech. Viděl jsem několik prvních selhání Hrůzných doktorů, když tvořili chiméry, jejichž součástí byl wendigo. Kdykoliv přidali tuto část, jejich pokus se zvrhnul a tyto stvoření sežraly každého, koho potkaly. Nakonec je vždycky označili za selhání a zabili je. Hádal jsem, že ke Stilesovi budou přistupovat jako ke svému výtvoru, jelikož jsem k tomu použil tu jejich věc. Byl jsem, ale rozhodnutý si ho chránit. Hodlal jsem mu oznámit, že díky tomuto je moje beta. Člen mé smečky. Bez mé pomoci se totiž nebude ovládat, což znamená, že první osobu, kterou potká, sežere zaživa. Znovu jsem se pousmál. Kdyby sem teď vešel Stilinski, nejspíš by si myslel, že se chystám Stilese zabít, ale to mi bylo celkem jedno. Tak trochu jsem totiž doufal, že ta osoba, na kterou při hledání potravy narazí, bude Scott McCall.
ČTEŠ
Void
FanfictionPotom, co bylo Stilesovo původní tělo zničeno a Nogitsune byl "polapen" do schránky s triskelou, Stiles není stejný jako dřív. Vše se zhorší s návratem Thea Reakena, který touží po voidovi ve své zvrácené smečce. Po hádce se Scottem, kdy Scott obvin...