/Viola/
A mai nap különleges volt számomra, hiszen ma volt a 19. szülinapom! Kb. délig aludtam, mert szerencsére őszi szünet van!.... 12:01 volt amikor benyitott anyám:
-Ideje felkelni hétalvó!-mondta, miközben elhúzta a szép, lila sötétítő függönyömet, s a szobát átjárta a világosság.
-Anya, még korán van!-nyávogtam lusta hangon és a fejemre húztam takarómat.
-Drágám, kész a reggeli!-jött be apa is a szobába, nagy mosollyal.
E mondat hallatán rögtön kiugrottam az ágyból mert tudtam, ha szülinapom van, apa mindig süt reggelire palacsintát...
A szüleim kimentek a szobámból, én pedig elkezdtem öltözködni. Mint mindig, most is a kedvenc sötétlila "szettemet" vettem fel szülinapom alkalmából. A "szett" egy sötétlila pólóból, nadrágból és egy rövidebb szoknyából állt. Hiszen a lila a kedvenc színem: a szobámban minden lila színű, az ágyam, a szőnyegem, sőt még a szekrényem is!... Lementem reggelizni:-Sziasztok!-köszöntem szüleimnek.
-Szia, kérsz palacsintát?-kérdezte apa.
-Hát persze, hogy kérek!
-Paracsoljon kisasszony!-válaszolta, miközben letette elém a kaját.
-Köszönöm, uram!-mondtam és elnevettem magam, majd pár perccel később anyu megszólalt:
-Kicsim! Idén is meghívod a barátnőidet egy csajos bulira?
-Anya! Már nem vagyok kislány!-válaszoltam, kicsit felháborodott hangnemmel.
-Jólvanna!-nevetett anya.
-Ma este jön az egész család megünnepelni a szülinapodat!-jelentette ki apa.
-Oké, de mond meg nekik, hogy nem kérek sminket! Nem szeretem kisminkelni magam!-mondtam nyafogva.
-De kicsim, a bálra muszáj lesz!-háborodott fel anya.
-Jólvanna, de tavaly kaptam vagy 5 fajtát!
-Szóval, akkor valami mást kérsz?-kérdezte kíváncsian apa.
-Igen.-válaszoltam határozottan.
-Megoldjuk!-kacsintott rám anya, majd reggeli után megjött a postás!:
-Jó napot, kisasszony!-köszönt nekem, amikor épp kint voltam a sárkányommal az udvaron.
-Jó napot, uram!-köszöntem illedelmesen.
-Maga Viola kisasszony?
-Igen, én vagyok!-válaszoltam, miközben átvettem a levelemet.
-Köszönöm, viszlát!-miután elment a postás, kinyitottam a levelet amiben ez állt:
Kedves Viola!
Születésnapod alkalmából Emmával kitaláltuk, hogy rendezünk neked egy szülinapi délutánt! 14:00-ra gyere a parkba, a szökőkúthoz, szép ruhában! Majd találkozunk!
Szelli
Mikor megfordítottam a lapot, egy furcsa betűs ábrára lettem figyelmes, amelyből 2 szót lehetett kiolvasni:Mennydörgés és puszi. Fogalmam se volt arról, hogy vajon mit jelenthet ez az ábra. Bementem a konyhába megmutatni anyámnak a furcsa ábrát:
ESTÁS LEYENDO
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanficSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...