15.fejezet: Egy Midgardi???

263 12 2
                                    

/Viola/

Másnap reggel korán felkeltem, majd elmentem Szelliért és Emmáért:

-De miért kell mennünk?-nyaggatott Emma.

-Azért mert Odin király hivatott minket!-ismételtem meg kb. tizedjére a mondatomat.

-Dehát, még csak fél 8-van!-nyafogott tovább.

-Örülj neki, hogy nem kell suliba menned!-szólt közbe Szelli.

-Ez így igaz!-helyeseltem az állítást, majd nemsokára megérkeztünk a palota elé. Thor már ott várt minket:

-Sziasztok lányok!

-Szia.-köszönt álmosan Emma.

-Szia!-köszöntünk Szellivel. Mi legalább lelkesek voltunk...

-Gyertek, apám már vár titeket!-mondta Thor, majd bementünk a palotába.

Egy hosszú folyosó vezetett a trónterembe. Megálltunk az ajtó előtt:

-Figyeljetek! Ha apám köszönt, nektek meg kell hajolnotok! És ha lehet, ne vágjatok ilyen unott pofát!-vigyorodott el.

Bementünk a terembe:

-Apám, megérkeztünk!

-Üdvözöllek titeket!-köszönt Odin.

-Üdvözöljük felség!-hajoltunk meg egyszerre.

-Kedves valkűrök! Bizonyára tudjátok, hogy miért vagytok itt! Nos, ma megismerhetitek az isteni erőtök fortélyait!-mondta komoly arccal.

-Thor, drága fiam! Kérlek vezetsd el őket a könyvtárba, anyádhoz! Ő majd átadja nektek a megfelelő könyvet!-intett a hercegnek, aki bólintott egyet, majd elindultunk a könyvtárba.

Majdnem negyed órán át mentünk, mire végre odaértünk.

-Hölgyeim!-nyitott nekünk ajtót Thor vigyorogva.

-Ó, köszönjük!-mentünk be az óriási ajtón.

A könyvtár hatalmas és gyönyörű volt. Odajött hozzánk Thor édesanyja, Frigga:

-Üdvözöllek titeket!

-Szervusz anyám!-köszönt a herceg.

-Miben lehetek a segítségetekre?-kérdezte kedvesen.

-Egy könyvet keresünk, amely az elveszett erőkről szól.-válaszolta Thor.

-Rendben. Én megyek és megkeresem azt a könyvet! Addig ti  maradjatok itt!-mondta, majd elindult a polcok között.

Az egyik asztalnál megláttuk Lokit, ahogy olvas valamilyen könyvet. Thor odament hozzá:

-Mit keresel itt, testvér?-kérdezte halkan, de Loki mégis megijedt tőle.

-Thor! Megijesztettél!-mondta mosolyogva.

-Szóval mit keresel itt?-kérdezte ismételten.

-Ha nem látnád, olvasok!-mutatott rá a könyvre, amely ott volt előtte.

-És te mit keresel itt?-kérdezte kekeckedve.

Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora