27.fejezet: Készülődés és egy kis játék

190 10 2
                                    

2 hónappal később:

/Viola/

Annyira izgatott vagyok! Ma Thorral összeköltözünk, hiszen 1 hónap múlva itt az esküvő! Thor mostmár elenged, mert tudja, hogy tudok vigyázni magamra! A lányokkal ma megyünk megvenni a menyasszonyi ruhát! Remélem, találunk egyet a méretemben, mivel a baba már egy kicsit nagyobb, mint volt.... Már 4 hónapos!-ezen gondolkoztam miközben felvettem a kabátomat.

-Szia, indulhatunk?-érkezett meg Emma.

-Szia Viola!-jött meg Szelli is.

-Sziasztok, igen mehetünk!-mondtam, majd felszálltunk a sárkányokra és elindultunk.

Kb. 3 boltot végigjártunk, mire végre találtunk egy jó ruhát! A ruha egyszerűen gyönyörű volt: a felső része fehér volt, de a derék résztől kezdve lila, orgona minta kúszott lefelé egyre sötétebb árnyalatban! Mintha nekem találták volna ki! Bár egy kicsit nagy volt rám, de szükség volt rá...

-Ez tökéletes!-mondta Szelli, amikor kijöttem a próbafülkéből.

-Olyan vagy, mint egy igazi hercegnő!-áradozott Emma.

-Szerintem is! Bár nemsokára királynő is leszel!-mondta Szelli.

-Királynő?!?-jött oda az eladónő, tágra nyílt szemekkel.

-Igen! Ő lesz Thor herceg felesége, és az esküvőn lesz a koronázás!-válaszolt helyettem Szelli, vigyorogva.

-Óh...... Értem! Csodaszép lesz az esküvőn kisasszony! Hogy hívják?

-Viola.

-A Sárkányok istene!-egészített ki Emma.

-Szép név! Épp egy királynőhöz illő!-mondta az eladónő, majd elment.

-És miből fogjuk mi ezt kifizetni?-kérdezte Szelli.

-Ugyanmár! A leendő királynőnek nem kell fizetnie!-mondta az eladónő, kedvesen.

-Köszönjük.-mondtam, majd visszaöltöztem a normális ruhámba...

/Thor/

Ma anyám bejelentette, hogy elkészült a koronázási ruhám. Rögtön fel is próbáltam!: A páncél arany színű volt, amelyen villám minta ment végig. Mintha rám öntötték volna!

-Na, hogy festek?-kérdeztem anyámtól.

-Mint egy igazi király!

-Szia Thor...... Azt a mindenit!-nyitott be Peter.

-Mi az?

-Nagyon királyul nézel ki!-válaszolt, tágra nyílt szemekkel.

-Köszi.

-Én most megyek és megkeresem Lokit!-mondta, majd elment....

/Peter/

Elmentem Lokihoz:

-Szia, bejöhetek?-kopogtam be.

-Igen.

Amikor benyitottam nem volt senki a szobában! Pedig az előbb hallottam Loki hangját! Na jó! Ez nagyon fura!....

Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora