23.fejezet: Szerelem a levegőben

197 11 2
                                    

/Peter/

Ma délelőtt, amikor Thor órát tartott a könyvtárban a lányoknak, én is ott voltam. Egész végig nem tudtam levenni Emmáról a szememet! Annyira szép lány!...
Miután végeztek a tanulni valóval, odamentem Emmához:

-Szia, lenne kedved esetleg sétálni velem egyet a kertben?-súgtam bele fülébe, amikor megölelt.

-Igen, menjünk!

-Akkor én most el is megyek!-kacsintott Emmára Szelli, majd elment. Mi pedig lementünk a kertbe:

-Szép hely, igaz?-kérdeztem séta közben.

-Igen...... Amúgy..... Szilveszterkor....... Amikor azt mondtad, hogy szeretsz..... Azt komolyan gondoltad?-kérdezte félve, majd szembe fordult velem.

-Igen, halál komolyan-válaszoltam, majd lassan megcsókoltam.

-Mondtam már..... Hogy gyönyörű vagy?

-Hát..... Azt hiszem nem....-mondta elpirulva.

-Akkor most mondom!: Gyönyörű vagy!-válaszoltam, majd ő csókolt meg.

-Te pedig tök helyes srác vagy...

-Köszi.

-Repültél már sárkányon?
-Még nem. Miért?-kérdeztem furcsálló tekintettel.

-Mert...... Ha van kedved..... Elvinnélek egy körre...

-Én benne vagyok!-válaszoltam, majd a lány megragadta a csuklómat, és elmentünk az istállóhoz:

-Ő itt a sárkányom, Üstökös!-mutatott egy fekete-piros sárkányra.

-Szép!-mentem volna közelebb az állathoz, de az elkezdett fenyegetően vicsorogni rám.

-Na, nyugi kislány! Ő csak Peter, a barátom! Nem fog bántani!-simogatta meg fejét a lány, majd felpattant a hátára.

-Gyere! Mostmár felülhetsz!-intett nekem a fejével, majd felültem mögé.

-Indulhatunk?-kérdezte Emma izgatottan.

-Igen.

Amikor felszálltunk egy kicsit megijedtem, mert a sárkány olyan hirtelen pattant fel a levegőbe, hogy majdnem leestem. Átkatoltam Emma derekát, aki egy kicsit meglepődött:

-Csak nem félsz?-kérdezte, szinte gúnyos mosollyal.

-Mi? Nem..... csak majdnem leestem.-válaszoltam nevetve.

-Akkor jó.

-Ő mindig ilyen vad?

-Üstökös? Nem! Dehogy! Csak nem szereti az idegeneket, főleg a fiúkat!-válaszolt a lány.

-Értem..... De azért remélem, hogy egyszer össze barátkozunk.-simogattam meg a sárkány hátát.

-Hát..... Muszáj lesz!-nevette el magát a lány.

-Amúgy..... Nemsokára itt a téli bál...... Lenne kedved majd eljönni velem?

-Hát persze!-mondta mosolyogva.

Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}Where stories live. Discover now