26.fejezet: Nélküled

197 11 7
                                    

Egy hónappal később..:

/Viola/

Elérkezett a téli bál napja! Kár, hogy én nem mehetek! De azért remélem, találkozok ma Vele!-ezeken gondolkodtam, amikor valaki becsöngetett:

-Ó... Sziasztok!-nyitottam ajtót Szellinek és Emmának, majd egyesével megöleltem őket.

-Szia!-köszöntek szinte egyszerre.

-Gyertek beljebb, kértek teát?

-Igen!

-Annyira izgatott vagyok a bál miatt! Alig várom, hogy találkozzak Lokival!-áradozott Szelli, miközben leültünk az asztalhoz.

-Én azt várom, hogy táncolhassak Peter-rel!-mondta Emma, majd hozzátette:

-Olyan kár, hogy te nem jössz...

-Igen! Ez annyira nem fer! Mi lenne, ha megkérnéd Thort, hogy eljöhess?-ötletelt Szelli.

-Nem, sajnos nem lehet, mert múltkor egy kicsit pipa volt rám, amikor szó nélkül kiosontam a házból...... Amúgy is! Most annyira nincs kedvem táncolni, meghát.......miatta sem kéne mennem!-néztem le a hasamra.

-Értem, akkor majd holnap találkozunk! Sietnünk kell, mert még Emmának nem találtunk ruhát a bálra! Köszönjük a teát! Szia!-ölelt meg Szelli.

-Biztos megleszel?-kérdezte Emma.

-Igen, elleszek! Azt hiszem!-sütöttem le a szemem.

-Jó, akkor szia!

-Sziasztok, jó mulatást!-köszöntem el tőlük, majd az orrom alatt ezt morogtam:

-Király! Megint egyedül leszek egész nap...

Mivel az üveg ajtón át látták, hogy elszomorodtam egy kicsit, elkezdtek sugtolózni egymás fülébe. Vajon mit mondanak? Nem sokkal ezután sarkon fordultak és visszajöttek:

-Viola, kitálaltunk egy tervet!-mondta Emma, majd Szellivel összemosolyogtak.

-Hallgatlak!-támaszkodtam neki a falnak.

-Azt találtuk ki Szellivel, hogy mi lenne, ha este felé becsempésznénk téged a palotába, és akkor találkozhatnál Thorral!-válaszolt izgatottan Emma.

-Dehát...... Megígértem neki, hogy nem teszem ki a lábamat a házból...

-Nyugi, nem lesz baj! Biztos örülni fog neked! Meghát nem muszáj bemenned a bálra. Elég, hogyha csak a szobájaban megvárod!-mondta Szelli.

-Dehát....... Jól van! Legyen! Köszönöm!-válaszoltam, majd megöleltem Emmát és Szellit.

-Nagyon szívesen!-mondta Szelli....

/Thor/

Idén lesz először, hogy egy bálon "nem lesz partnerem"! Szeretném, ha Viola is jönne, de túl kockázatos a sok nyomulós idióta miatt! Meg nem kéne, hogy valamelyik ártson neki...Túlságosan is szeretem őt ahhoz, hogy elengedjem oda! Ha valami történne vele, vagy a kicsivel...... azt sosem tudnám megbocsátani magamnak! Na mindegy! A lényeg, hogy most biztonságban vannak!....

Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora