Az esküvő napján:
/Viola/
Már eltelt egy hónap, mióta összeköltöztünk, és be kell vallanom...... egész hamar megszoktam a helyet, és azt, hogy minden nap Mellette ébredek! Egy kicsit izgulok a mai nap miatt, mert ma lesz Thor-ral az esküvőnk! Nem vagyok annyira lámpalázas típus....... Á nem!!!! De az megnyugtat, hogy, tudom, hogy Ő mellettem lesz és vigyáz majd rám!
-Min töröd ennyire a buksid, Kicsim?-kérdezte Thor ásítozva, majd megsimogatta a fejemet.
-Semmin...... Csak egy kicsit izgulok a mai nap miatt...
-Nyugodj meg, minden a legnagyobb rendben lesz!-mondta, majd adott egy puszit a homlokomra.
-Oké Drágám!-mondtam, majd elmentem tusolni.
Miközben tusoltam Thor rám nyitott...:
-Nyugi, csak én vagyok! Anyám üzeni, hogy gyorsan reggelizzünk meg, mert utána sietni kell a dolgokkal, mert mivel már 9 óra van, két óra múlva lesz a szertartás! Úgyhogy csipkedd magad!-kacsintott rám.
-Oké, de megtennéd, hogy becsukod az ajtót?!? Megfagyok!-takartam magamra a törölközőt.
-Ó bocsi! Máris, Angyalkám!-mondta, majd elment és becsukta az ajtót.
Nem sokkal később már lent is voltunk reggelizni. Csak én, Thor, Loki és Peter voltunk ott. A királyt és a királynét sehol sem láttuk, mert gondolom már szervezik a dolgokat.... Amikor befejeztük a reggelit, a királynő, vagyis Frigga jött be az étkezőbe idegesen:
-Viola drágám! Gyere! Most kell megcsinálnunk a hajadat! Thor, Loki és Peter!! Menjetek a szobátokba és öltözzetek át!-adta ki a parancsot a királynő és már indultunk is "fodrászkodni".
Kb. másfél órába telt, mire megcsinálták a hajamat: csináltak egy kis kontyot a fejem tetejére. E köré csavartak egy fonatot és a maradék hajam pedig maradt leengedve.
-Mostmár csak a smink hiányzik! Milyen színű legyen?-kérdezte egy szolgálólány.
-Lila. Az a kedvenc színem!
-Rendben, felség!
-Ugyan! Még nem vagyok királynő!-nevettem el magam.
10 perc múlva kész is lettünk mindennel. Szelli és Emma is jöttek öltözködni, mert ugye ők lesznek a koszorúslányok...
-Na? Hogy festek?-kérdeztem, amikor felvettem a ruhámat.
-Csodaszép vagy!-mondta Szelli.
-Mint egy igazi királynő!-jegyezte meg Emma.
-Köszi.
-Csak nem izgulsz?-kérdezte Emma.
-De.... Egy kicsit!
-Nyugi, nincs mitől félned...... Bár mondjuk az igaz, hogy ott lesz rengeteg ember..... De ne törődj velük! Bátorság!-bíztatott Szelli.
-Oké...
Egy kis idő elteltével anya nyitott be a szobába:
-Viola! Hát itt vagy! Már mindenhol kerestelek! Azt a mindenit! Nagyon szép vagy!
DU LIEST GERADE
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanfictionSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...