/Szelli/
Ma reggel, ahogy kimentem az udvarra, Csonttörő nem fogadott ugrándozva, hanem bent feküdt az istállóban. Anyáék ott voltak a közelében. Odamentem hozzájuk:
-Anya, apa! Mi történt?
-Figyelj Szelli....... Csonttörő nagyon beteg, tüdőgyulladása van! Ez a sárkányoknál nagyon rossz és sajnos fertőző.-mondta apa, szomorú szemekkel.
-De ez az emberekre nem veszélyes, ugye?-kérdeztem remélve, hogy igazam van.
-De igen! Az a helyzet, hogy a sárkány tüdőgyulladás nagyon veszélyes dolog! Távol kell maradnod tőle kb. 3 hétig, nehogy megfertőzzön! A te szervezeted nem tudja feldolgozni az ilyen baktériumokat! Sajnálom, de az az egyetlen megoldás, hogy nem mész a közelébe!-válaszolta anya, könnybe lábadt szemekkel.
-Mi?!?!? Ez nem lehet!!!!-akadtam ki és elsírtam magam.
-Nyugodj meg, van rá gyógymód, csak várni kell egy kicsit!-nyugtatgatott apa.
-De én nem tudok Csonttörő nélkül 3 hétig meglenni!!!-mondtam sírva.
-Tudom, hogy ez nehéz neked, de a te érdekedben távol kell maradnod tőle!-simogatta volna meg fejemet anya, de én sírva elfutottam.
Eztán sárkánnyá változtam és elrepültem a kedvenc hegycsúcsomra. Itt gyönyörű a táj: mindenhol virágos rétek, magas fák, és be lehet látni egész Asgardot! Mindig ide szoktam jönni Csonttörővel, hiszen itt találkoztunk először és ő is nagyon szereti ezt a helyet. Leültem a puha fűbe, és csak sírtam és sírtam....
/Viola/
Reggel 10 óra lehetett, amikor Szelli anyukája átjött hozzánk és elmesélte, hogy Csonttörő nagyon beteg lett és ezért Szelli nagyon kétségbe esett. Megkért engem, hogy segítsek neki megtalálni a lányát, mert aggódik, hogy hol lehet..... Mivel még csak délelőtt volt, Thor még nem volt itt, ezért úgy gondoltam, hogy nem olyan nagy baj, hogyha kiosonok a házból és megkeresem az uncsitesómat. Szelli anyukája azt is mondta, hogy vigyem magammal Lokit is, így biztos jobb kedvre derül majd Szelli. Átváltoztam sárkánnyá, és úgy mentem el megkeresni az uncsitesómat. Tudtam, hogy amikor szomorú, a kedvenc hegycsúcsára szokott menni, ezért megnéztem, hogy ott van-e. Megtaláltam! Szelli ott üldögélt a fűben és sírt..... Visszamentem, és megmondtam a szüleinek, hogy jól van, csak nagyon szomorú. Megmondtam, hogy a kedvenc hegycsúcsán van. Ezután elmentem Lokihoz....
/Loki/
Éppen könyvet olvastam, amikor egyszercsak valami leszállt az erkélyemre. Nagyon megijedtem, mert nagyon nagy volt az árnyéka.... A kezembe vettem az egyik tőrömet és lassan kimentem oda:
-Uramisten!!!!-ordítottam.
Egy fekete-lila színű, éjfúria sárkány állt előttem...
-Nyugodj meg! Nem foglak bántani!-mondta a bestia, kedvesen.
-Mivan?!? Várjunk..... te tudsz beszélni?!? Ki vagy te?!?-erre a kérdésemre az állat elkezdett vakítóan fényleni és egy lánnyá változott.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
Hayran KurguSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...