/Loki/
Ma este megyek Szelli szülinapi bulijára! Egy kicsit izgulok! Vajon a többi lány is ott lesz? Vagy csak a családja?-ezeken gondolkodtam egész nap, a szobámban gubbasztva. Délután egy kicsit unatkoztam, ezért úgy gondoltam, hogy megkeresem a bátyámat. A könyvtárban meg is találtam:
-Helló bátyám!-ültem le vigyorogva mellé.
-Loki? Te meg mit akarsz?-kérdezte egy ásítás közben.
-Én csak fel szeretnék tenni pár kérdést...
-Hallgatlak!-sóhajtott egy nagyot.
-Szóval! Te mióta is szoktál bezárkózni a szobádba? Mi jót csináltál?
-Én? Semmi olyat, ami rád tartozna!-adta meg a rövid választ.
-Testvérek vagyunk! Nekem bármit elmondhatsz!-nyaggattam tovább.
-Hajj, Loki! Ez nem azt jelenti, hogy a magán ügyeim is rád tartoznak!-kezdett egy kicsit ideges lenni...
-Á, értem már! Szóval nem tudtál neki ellenállni...-mosolyogtam kicsit perverzen.
-Na ide figyelj! Fejezd be!-csukta be a könyvet, amit olvasott és felállt a székről.
-Mégis mit?-kérdeztem, mire ő megfogta a felsőm gallérját és felemelt a székről, majd így szólt:
-A kekeckedést!-válaszolta, majd anyánk benyitott a helyiségbe és ránk kiáltott:
-Fiúk! Mi folyik itt?!? Thor! Tedd le az öcsédet!
-Anyám! Meg tudom magyarázni!-kezdtem bele, de ő félbeszakított.
-Nem Loki! Nem érdekelnek a kifogásaid és az sem, hogy ki kezdte!-mondta anya mérges hangon, majd Thorhoz fordult:
-Thor! Hogy gondoltad ezt? Felnőtt férfi létedre úgy viselkedsz, mint egy gyerek! Meg ne lássam még egyszer, hogy verekedtek!-szidta le a bátyámat is, majd vetett még egy szúrós pillantást mindkettőnkre és elment.
Ezután Thor elment a szobájába, gondolom azért, hogy gondolkodjon a történteken.... Én pedig ott maradtam a könyvtárban és olvastam. Este átöltöztem, és elindultam a bulira. Egy kis idő elteltével ott is voltam. Kikötöttem a lovamat az egyik fához, majd elindultam a ház felé:
-Lokiiiiii!!!!!-futott elém Szelli és a nyakamba ugrott.
-Szia! Boldog szülinapot!-pusziltam meg a homlokát.
-Köszi. Gyere be! Már vártunk!-húzott magával a lány.
-Szervusz Loki!-rázott kezet velem az apa, amikor beléptem a házba.
-Üdvözlöm uram!
-Helló Loki! Örülök, hogy eljöttél!-jött oda az anya is.
-Én is örülök, hogy itt lehetek!-csókoltam kezet neki.
Vacsora közben sokat beszélgettünk együtt és nagyon jól éreztem magam. A torta is finom volt. Szerencsére nem volt olyan sok vendég! Csak a lány családja, a barátnői, Peter és a bátyám..... Thorral eléggé kerültük egymást, mert nem akartam vele veszekedni Szelli szülinapján! A party után hazamentünk, és én azon gondolkodtam, hogy nemsokára megkérhetném Szelli kezét, hiszen mostmár tudom, hogy fontos nekem és szeretem őt.....
ESTÁS LEYENDO
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanficSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...