/Loki/
Este, amikor megjelent a Hold az égen, bevilágított a szobámba. Egy órán át csak azt bámultam. Nem tudom, miért, de különös vonzása volt ma este. Márpedig ilyesmi nagyon ritkán fordul elő. Olyan volt, mintha üzenni akart volna nekem...
/Szelli/
Egész éjjel furcsa hangokat hallottam, ezért szinte nem aludtam semmit! Reggel hullafáradtan mentem reggelizni:
-Jó reggelt Szelli!-köszönt mosolyogva anya.
-Sziaaaa!-ásítottam egy óriásit.
-Úgy látom, nem aludtál valami jól! Valami baj van?-tette anyám a kezét homlokomra, hogy megnézze, nem-e lázas vagyok.
-Hát..... Egész éjjel hangokat hallottam...
-Hangokat??? Miféle hangokat?
-Olyan furcsa, ijesztő hangokat! De nem értettem, hogy mit mondanak. Az ablakomon besütött a Hold fénye. A denevérek ott röpködnek az ablak előtt. Kicsit féltem.-válaszoltam, majd belekortyoltam a teámba.
-Ijesztő, furcsa hangok? Holdfény? Denevérek?!? Te jó ég! Miket nem képzelődsz, amikor nem tudsz aludni!?-jött be a konyhába apa is.
-Tényleg így volt!-háborodtam fel azon, hogy kinevetett engem.
-Jólvanna! Elhiszem kisbogár!-puszilta meg apám a fejem búbját.
Reggeli után elindultam a suliba. Ahogy repültünk a sárkányommal, még látszott a Hold! Pedig már világos van...
Odaértünk az arénához, ahol lesz a vizsga:-Szia Szelli!-ölelt meg Viola.
-Szelliiiii!!!-ugrott a nyakamba Emma is.
-Sziasztok! Megnézzük az arénát?-kérdeztem izgatottan.
-Igeeennn!!!!!-mondták egyszerre és már rohantunk is az arénába.../Jessica/
Amikor a három lúzer elrohant, támadt egy ördögi jó tervem!: Kicsit rájuk ijeszthetnék! Mi lenne, ha egyesével potyognának le a sárkányaikről! Odamentem a három bestiához:
-Sziasztok, nyugi én a lányok barátja vagyok!-közeledtem a velem nem törődő állatokhoz.
-Most egy kicsit meglazítom a nyergeiteket, hogy ne szorítson titeket annyira!-lazítottam ki az első sárkány nyergét, aztán pedig a többit.
Mekkorát fogok rajtuk röhögni!!! Meglátjuk, hogy ki esik nagyobbat!...
/Szelli/
-Gyönyörű ez a pálya!-gyönyörködtem a látványban.
-Szerintem is!-válaszolták a lányok kórusban, majd egy kis idő elteltével megjelent a tanárnő:
-Ti meg mit kerestek itt?!? Azonnal menjetek vissza az istállóhoz!!!-parancsolt ránk, mire visszamentünk a sárkányokhoz:
-Ki megy elsőnek?-kérdezte Viola.
-Én biztos nem!-válaszolta Emma.
-Akkor leszek én az első!-jelentettem ki.
Ezután Thor tartott egy köszöntő beszédet:
-Kedves diákok és tanárok! Üdvözlök mindenkit az első évfolyamosok legelső vizsgáján! Remélem mindenki felkészült! Sok sikert valkűrök!!!-nyitotta meg az eseményt, amelyre az iskola minden tanulója meg volt hívva. Érdekes módon Thor mellett ott volt Loki is!... Lehet, hogy kedvet kapott, hogy ő is megnézze, mit tudunk?
YOU ARE READING
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanfictionSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...