/Szelli/
Pár nappal a lagzi után Viola meghívott engem, és Emmát teázni:
-Sziasztok!
-Szia Szelli!-ölelt meg Emma.
-Szia!-ölelt meg Viola is.
-Thor nincs itthon?-kérdeztem Violát, miközben leültünk az asztalhoz.
-Nincs, mert a fiúkkal van.-válaszolt röviden.
A nagy csend után úgy éreztem, hogy most kell elmondanom nekik a nagy hírt:
-Öhm... Lányok.....
-Igen?-kapták fel a fejüket.
-Az a helyzet..... Hogy.....hogy én is babát várok!
-Komolyan?!?!? Ez......ez csodálatos!-mondta vigyorogva Emma.
-Igen. Az. Akkor most egy cipőben járunk!-veregette meg a vállamat Viola.
-Tudom!-mondtam, majd folytattuk a tea szürcsölgetését.
-A szüleid tudják?-kérdezte Emma.
-Igen....
/Loki/
Ma elhatároztam, hogy elmondom a bátyámnak és Peter-nek, hogy nemsokára apa leszek, ezért áthívtam őket a szobámba:
-Szia Peter!
-Szia öcskös!-veregette meg a vállát Thor.
-Sziasztok!-köszönt, majd leült egy székre.
-Szóval..... Miért is hívtál ide minket?-kérdezte Peter, értetlen arccal.
-Azért..... Mert valamit el kell mondanom!-válaszoltam komoly tekintettel.
-Rendben, akkor mondd!-sürgetett Thor.
-Oké. Szóval!: Az a helyzet, hogy Szellivel.....gyermekünk lesz, így én is apa leszek!-mondtam és kíváncsian vártam a reakciójukat.
-Húha! Ez nem semmi!....Gratulálok!-mondta elképedve Peter.
-Köszönjük...
-Ez nagyszerű!-veregette meg vállamat a bátyám.
-Anyánk tudja?-kérdezte Thor.
-Igen, már tudja....
4 hónappal később..:
/Viola/
Már csak napok kérdése, és megszületik a pici. Nagyon izgulok....
Ma hajnal háromkor felébredtem és nem voltam valami jól: a hasam úgy görcsölt, mint még soha! Vajon most van itt az ideje? Vagy ez csak egy sima hasgörcs? Kb. fél óráig csak hánykolódtam az ágyban, aztán egyszercsak a kisbaba elkezdett mozgolódni...... Mostmár tudatosult bennem, hogy itt az idő...:-Thor! Thor, ébredj!
-Viola? Hány óra van? Hajnal három???-nézett rá az órára.
-Igen, de ez most nem számít! Úgy érzem, hogy..... Itt az idő!-mondtam, kissé idegesen.
-Micsoda?!? Akkor siessünk a gyógyítókhoz!-válaszolt, majd egyből kipattant az ágyból.
ESTÁS LEYENDO
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanficSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...