/Szelli/
Ma reggel érkezett egy levelem:
Kedves Szelli!
Beszélni szeretnék veled, a tegnapi napról. Kérlek gyere el miután végeztél, a palota kertjébe! Nagyon fontos!
/Loki/
Miután végig olvastam a levelet, észbekeptam, hogy menni kéne a könyvtárba "tanulni". Gyorsan megreggeliztem, utána elmentem oda a sárkányommal. Violáék már ott vártak rám:
-Szia! Csak nem elaludtál? Már kezdtünk aggódni!-ölelt meg uncsitesóm.
-Szia Szelli!-jött oda Emma is.
-Sziasztok! Nem aludtam el, csak kaptam egy levelet.....-válaszoltam mosolyogva.
-Tényleg? Milyen levelet?!?-faggatott Emma.
-Csak egy üzenet volt benne Lokitól.-kicsit elpirultam...
-Húha! Csak nem találkozni akar veled a tegnapi nap után?-kérdezte nevetve Emma.
-Hát..... De, pont erről van szó!-nevettem el én is magamat.
-Szerintem mostmár mennünk kéne a könyvtárba, mert Thor már biztos ott vár minket!-szólt közbe Viola.
-Jó ötlet!-válaszolta Emma, majd elmentünk a könyvtárba.
-Helló lányok! Mit csináltatok ti eddig?-jött elénk a herceg.
-Csak beszélgettünk!-mondtam.
-Oké, akkor kezdhetjük is!-jelentette ki Thor és elénk rakta a könyveinket. Miután végeztünk megkérdeztem Thort:
-Ömm Thor, merre van a kert?
-Nincs messze. Lemész a földszintre és ott találsz egy nagy boltívet! Átmész rajta és már ott is vagy! Amúgy miért kérded?-kérdezte furcsálló tekintettel.
-Hát..... csak azért mert Lokival ott találkozónk lesz.-válaszoltam, majd a herceg elmosolyodott.
Ezután lementem a kertbe és ott megláttam Lokit:-Szia!-köszöntem neki mosolyogva.
-Szia Szelli! Figyelj, sajnálom, hogy tegnap zavarba hoztalak! Nem tudom, mi ütött belém! Lehet, hogy tegnap sok volt a bor, vagy..... vagy.... én csak..... csak......-nem tudta befejezni a mondatát.
-Sssss! Túl sokat beszélsz!-tettem a mutató ujjamat a szájára, majd adtam egy puszit az arcára, amitől ő elvörösödött.
-Ez...... Ez most mi volt?-kérdezte halkan.
-Jajj, bocsi! Nem tudom mi ütött belém! Egyszerűen csak..... csak.....-lefagytam. Nem tudtam befejezni a mondatot.
Ezután közelebb hajolt és lassan összeértek ajkaink. Megcsókolt... Teljesen lesokkoltam!... Utána ezt mondta:
-Szeretlek!-ahogy kimondta, ijedten sarkon fordult, majd elment...
/Loki/
-Te jó ég! Azt hiszem, teljesen bekattantam... El kell mennem a gyógyítókhoz!-motyogtam magamban.
Nemsokára odaértem:-Loki herceg? Történt valami?-kérdezte aggódva az egyik gyógyító.
-Kérem vizsgáljon meg! Valami nincs rendben...
-Rendben, ahogy óhajtja!-mondta, majd megvizsgált:
-Maga makk egészséges! Nincs semmi baja!-jelentette ki mosolyogva.
-Dehát.....-nem tudtam, hogy mit mondjak kifogásként, ezért inkább elmentem onnan.
Elindultam megkeresni anyámat. A szobájukban meg is találtam:-Anyám! Segítened kell!-rontottam be a szobába.
-Loki! Mi a baj?-jött oda aggódva.
-Valami nincs velem rendben.-ültem le az ágyra.
-Hogy érted ezt?-ült le mellém.
-Hát...... Az van, hogy amióta táncoltam Viola unokatesójával, Szelinával, azóta furcsa érzéseim vannak. Olyasmiket csinálok, amelyet még soha! Például hirtelen megcsókolom a lányt, vagy a szemébe nézek!-fakadtam ki.
-Jajj Loki!-mosolyodott el anyám.
-Te csak szerelmes vagy!-simogatta meg az arcomat.
-De én még sosem voltam szerelmes! Ez lehetetlen!-mondtam kétségbeesetten.
-Figyelj Loki! Ez normális dolog! Mindenki lehet egyszer szerelmes!-nyugtatgatott.
-Akkor mit tegyek, ha szerelmet vallottam neki?
-Szerelmet vallottál? Istenem Loki! Büszke vagyok rád!-ölelt meg.
-De mivan, ha ő nem szeret?-bizonytalanodtam el.
-Biztos, hogy szeret! Ne is gondolj ilyesmire Loki!
-Nos, akkor mit tegyek most?
-Hívd el valamikor vacsorázni!-javasolta.
-Rendben, de hogyan?
-Írj neki levelet! Vagy kérdezd meg Thort, ő biztos tud segíteni!-mondta anyám.
-Rendben....
-Amúgy Thor is ugyanígy kérdezősködött tőlem, amikor először volt szerelmes.-vallotta be.
-Tényleg? -nevettem el magam.
-Köszönöm a segítséget, anyám!-öleltem meg őt.
-Szívesen Loki!-adott egy puszit az arcomra.
/Frigga/
Miután Loki elment, Thor jött be a szobába:
-Szervusz Anyám! Van egy hírem!
-Szia Thor! És mi lenne az?
-Hát..... Az a helyzet, hogy karácsony alkalmából meg fogom kérni Viola kezét!-mondta boldogan.
-Óh Thor! Ez csodálatos! Áldásomat adom rátok!-öleltem meg a fiamat.
-Köszönöm.... Szerinted ez tetszeni fog neki?-kinyitott egy kicsi dobozt, amelyben egy arany gyűrű volt.
-Hát persze! Ez gyönyörű!
-Akkor jó! Én most megyek és megírom neki a levelet!-mondta, majd kiment a szobából....
YOU ARE READING
Thor: Asgardi szerelem {Befejezett}
FanfictionSziasztok! Viola vagyok, egy átlagos, 18 éves Asgardi lány. Ez a történet az Asgardi valkűrképző iskolában játszódik, ahol én az unokatesómmal, Szelinával és a legjobb barátnőmmel, Emmával együtt kezdjük meg tanulmányainkat az idén. Thor a Mennydörg...