262.

1.6K 57 10
                                    

Tessina perspektiva:

Suzanin butik je samo par ulica udaljen od restorana.Danas je stvarno topao dan.Harry mi jos nije odgovorio na poruku ali sam nekako i znala da nece odgovoriti.

"Sampanjac?",nudi nas Susan kada ulazimo u butik.Butik je jako sarmantan,crno-bela dekoracija.

"Ne ,hvala",smesim se.Anne prihvata i obecava mi da ce samo jednu casu.Kada posmatram Anne i Susan kako se sale,razmisljam o tome kako su razliciti Anne i Harry.Znam da nemaju bas vezu kakvu bi trebali...nadam se da ce biti dobar na vencanju.

"Odmah se vracam",kaze Anne i navlaci zavesu na kabini.Sedam na kauc i smejem se kada Anne psuje ,Susan ju je ubola iglom.Mozda su ona i Harry slicniji nego sto ja mislim.

"Izvini",obraca mi se jedna zena.Ima plave oci i veliki stomak,trudna je.

"Izvini,da nisi mozda videla Susan?",pita ona mene.

"Unutra je",kazem i pokazujem na kabinu.

"Hvala",kaze."Ako bita,bila sam ovde tacno u dva",smeje se.Mora da radi ovde,na tablici sa imenom stoji *Natalie.
Gledam na sat,pet minuta je posla dva."Tvoja tajna je sigurna kod mene",smesim se.

Zavesa se pomera i Anne izlazi.Haljina je predivna,ona je predivna.

"Wow",kazemo istovremeno,Natalie i ja.

Anne izlazi iz kabine i ogleda se.Brise jednu suzu.

"To radi ma svakoj probi,ovo je vec treca",kaze Natalie i smeje se.Vidim da i njoj oci suze i znam da cu i ja sad poceti da placem.Natalie stavlja ruku na svoj stomak.

"Prelepa je.Robin je srecan covek",kazem i smesim se.

"Poznajes Anne?",pita me Natalie.

"Da...ja sam..",Harry i ja moramo porazgovarati kao sta trebam da se predstavljam."Ja sam zajedno sa njenim sinom",kazemi njene oci se sire.

"Natalie",doziva je Susan.Anne je bleda u licu i gleda cas u mene,cas u Natalie.Okrecem se ka Natalie...i vidim njene plave oci,tamnu kosu...bledu kozu.Susan.Susan joj je mama...ne tetka,jer nema decu.Natalie.

Sranje.Natalie.Ta Natalie?Ona zbog koje je Harrija grizla savest.Ona koja je zbog Harrija sve izgubila...

"Ti si Natalie?",pitam brzo .

"Da,ja sam",po pogledu joj vidim da se pita koliko li znam.Ne znam sta da kazem.

"Ja...",krecim.Ne znam sta da kazem.Harry mi je rekao da je sada srećna ali opet mi je zao."Zao mi je".

"Uzecu jos sampanjca,mozes mi pomoci Anne?",kaze Susan i odlaze.

"Sta ti je zao?",pita me Natalir.Ne mogu da zamislim ovu curu sa Harrijem,na taj nacin.Tako je lepa.Skroz drugacija od ostalih iz njegove proslosti.

"Ne znam",kazem i smesim se nervozno..."Zbog onoga ...sto ti je uradio...znam sve".

"Stvarno?",kaze ona iznenadjeno.

"Da...on je sada drugačiji,postao je dobar...",osecam potrebu da ga branim.

"Srela sam ga nedavno",kaze."Izgledao je tako prazno kada sam ga srela na ulici,da li je sada bolje?".

"Da ,jeste",kazem."Uradio je mnogo toga loseg,znam...ali bilo mu je veoma vazno da mu ti oprostis...pomoglo mu je sto jesi hvala ti"-kazem.

"Mora da ga bas volis",kaze ona nezno.

"Da,i to mnogo".Gledam je u oci.Nekako smo povezane.Ne mogu ni da zamislim kako se osecala .Nije je samo Harry oterao vec i njena porodica.Bila sam i ja kao ona igracka...sve dok se nije zaljubio u mene.To je razlika izmedju mene i ove drage,trudne zene.Mene voli nju nije mogao.

Misli o tome da je nju voleo,sada ne bi bio moj,mi se pojavljuju u glavi.

"Da li se lepo odnosi prema tebi?",pita ona i izenadjena sam.

"Vecinom",smesim se."Snalazi se",kazem.

"To je sve sto mogu pozeleti",kaze nezno.

"Na sta mislis?"

"Uvek sam se molila da Harry nadje svoj spas i koacno se desilo...svako zasluzuje drugu sansu cak i oni najgori,zar ne mislis?"

WOW.Jako sam iznenadjena.Da je Harry uradio meni ,ono sto je njoj i da se nije izvinio...sigurno mu ne bih zelela sve najbolje na svetu.Naprotiv,zelela bih mu sve najgore na svetu....ali ona mu ipak zeli sve najbolje.

"Naravno",kazem najzad.

"Znam da mislis da sam luda...ali da nije bilo Harrija ne bih upoznala Elijaha i ne bih za par dana rodila svog sina",smesi se.

Obliva me znoj.Harry je bio deo njenog zivota,velika rupa u njenom životu...ne zelim da on to bude i meni...zelim da Harry bude moj Elijah.Zelim da on bude moj happy end.

Tuga me obuzima kada stavlja moju ruku na njen stomak.To je nesto sto ja nikad necu moci uraditi,kao sto ni necu imati prsten na prstu,kao ona sto ima.U stomaku se nesto mrda i Natalie se smeje.

"Budan je,volela bih da više izadje odatle",smeje se.Stavljam opet ruku na njen stomak.Beba opet gadja o moju ruku,i ja se radujem sa njom.
Njena sreca je zarazna.

"Kad je termin?",pitam je i sklanjam ruku sa stomaka.

"Bio je pre dva dana....tvrdoglav je.Ekstra sam peske dosla ovde,u nadi da ce se odlučiti da nam se konacno pridruzi",smeje se.Prica tako nezno o svom nerodjenom detetu.

Da li cu ja to ikad doziveti?
Hocu li ikad imati tako rumene obraze dok pricam o svojoj sreci?Odlucujem da prestanem sama sebe da zalim.Jos nista nije sigurno.
Bar medecinski,ali Harry ne želi decu.

"Jesi dobro?",pita me Natalie.

"Da ,izvini.Samo sam se zamislila",lazem ja.

"Stvarno mi je drago sto sam te mogla upoznati dok si ovde",kaze ona i Anne i Susan napustaju kabinu.Susan drzi buket cveca...gledam na sat,vec je pola tri.Dugo sam pricala sa Natalie.Obrazi od Anne su skroz crveni i drzi praznu casu u ruci.

"Daj mi 5 minuta i gotova sam...i daa,mislim da ti moras voziti",kaze Anne meni.

Razvlacim lice pri toj pomisli.Ali druga opcija bi bila da nazovemo Harrija i kad bolje razmislim ja da vozim i ne zvuci tako lose.

"Cuvaj se i cestitam jos jednom",kazem Natalie pre nego sto odlazimo.Nosim vencanicu Od Anne.

"I ti Tessa"-smesi se Natalie i zatvara vrata za nama.

"Ja cu nositi ako ti je teska",kaze Anne."Ja cu dovesti kola,popila sam jednu casu i mogu voziti,stvarno mogu voziti",kaze ona.

"Okej je stvarno",kazem...ipak ne zelim da nas dovede u opasnost.

"Ne,stvarno",kaze ona."Mogu voziti",kaze Anne ponovo.
...

Evo ga nastavak.Uzivajte dragi moji.
Kao sto ste primetili objavljivala sam do sad svaki dan...medjutim sad mi ponovo krecu obaveze ,sto znaci da cete dobijati po 3-4 nastavka nedeljno.Eto samo tako da znate,nadam se da je to uredu.
Ljubim vas.
A Kako vam se svidela Natalie?

Zamolila bih vas takodje da pogledate i moju drugu pricu"Nije li to ljubav?".

Zamolila bih vas takodje da pogledate i moju drugu pricu"Nije li to ljubav?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
After 3 (prevod)Where stories live. Discover now