Tessa:
Mark... Odmah sam se setila tog imena iz pisma i drugih priča o njemu. Drži se prilično prijateljski, ali znam kakav je on zapravo. Znam sta je ucinio svim onim curama.
„Ovo je moj stan.Ko te je pozvao?"
Prvo pomislim da se ljuti, zbog tog, ali lice mu je jednostavno ozareno. Ima stvarno jak naglasak, a izgleda vrlo atraktivno. Malo zastrašujuće, ali atraktivno. Smeđa mu je kosa iznad čela podignuta, a bradica mu je očito brižno obrijana tako da izgleda neuredno.Hari bi taj tip izgleda nazvao „kretenskim hipsterom", ali meni se sviđa. Ruke mu nisu
tetovirane, ali ispod donje usne mu se nalazi pisrsing.„Ja sam... ovaj..."mučim se da umirim zivce. On se opet glasno nasmeka i uhvati me za ruku.
„Pa, Bambi, daj da ti nađemo neko piće za opuštanje" kezi se. „Kad te vidim ovakvu, dođe mi da se i sam prepadnem."
Dok me vodi prema kuhinji, počinjem se pitati je li Hari ovde. Možda je ovde ostavio auto i mobitel, pa otišao negde drugo. Možda je u autu. Zašto nisam pogledala? Možda bih trebala otići dole i pogledati, bio je toliko umoran da je možda jednostavno zaspao...
A onda mi vazduh, kao od udarca, nestane iz pluća.Da me je ko upitao kako se sada osecam, ne znam Sta bih rekla. Mislim da ne bih imala odgovor. Bol, probadanje, panika, odbijanje da poverujem, ali u isto vreme, kao da nemam nikakvog osecaja. Ne osecam ništa i osecam sve, u isti mah, i to je nešto najgore što sam ikada, ikada doživela.
Hari leži naslonjen preko kuhinjskog šanka s džointom u ustima i bocom pića u ruci. Ali nije mi zbog toga zastalo srce. Ono što mi je izbilo dah iz pluća je žena koja sedi na šanku pred njim, s golim nogama oko njegova struka, privijena uz njega kao da je to najprirodnija stvar na svetu.
„Scotte! Daj mi tu prokletu votku. Imam tu jednog malog Bambija kojemu treba piće „viče Mark.
Harijeve krvave oči se okrenuse prema Marku i licem mu se razvuče osmeh, dajući mu tako mračan izgled, kakav na njemu nikad još nisam videla. Dok pogledom prelazi s Marka na mene,da vidi ko je to Bambi, dovoljno sam mu blizu da vidim kako mu se sužene zenice naglo šire, uklanjajući smesta s njegova lica taj čudni, strani izraz.„Sta... ti ovdje...",počne mucati. Pogled mu klizi niz moju ruku i oči mu postanu još veće kad ugleda kako me Mark drži za ruku. Licem mu predje grimasa besa, a ja istrgnem ruku iz Markove.
„Vas dvoje se znate?"- pita Mark.
Ne Odgovaram mu.Umesto toga, pogledam u ženu čije su noge i dalje stisnute oko Harijevog struka. On se još nije pomerio niti toliko da je makne sa sebe. Ona na sebi ima samo gaćice i majicu. Običnu crnu majicu.Hari na sebi ima gornji deo svoje crne trenirke, ali ispod vrata mu ne vidim traga od crne iznošene majice. Cura koja ga grli očito uopste nije svesna napetosti trenutka, fokusirana samo na džoint koji je upravo izvadila iz Harijevih usta. Čak me malo pogleda i nasmesi mi se, bezazlenim, očito napušenim osmehom.
Ostala sam potpuno bez reci. Šokirana što imam ikakve veze s ovom osobom u koju gledam. Mislim da ne bih bila u stanju progovoriti, čak i da sam htela. Znam da je Hari sad u mračnoj fazi, ali videti ga ovakvog, pijanog i napušenog i s drugom ženom, za mene je previše. Jebeno previše i jedino što mi pada na pamet učiniti jesteokrenuti se i otici što dalje odavde.
„Smatram ovo potvrdnim odgovorom",smeje se Mark i izvuče bocu pića iz Harijeve ruke.
Ni Hari još uvek ništa ne govori. Samo gleda u mene kao da sam duh, kao da sam neka vzaboravljena uspomena koju više nikad nije nameravao videti.Okrenem se na peti i proguram kraj svakoga ko mi se našao na putu do izlaza iz ovog pakla. Pretrčim, gotovo preletim preko prvog niza stepenica, naslonim se na zid i spustim se u čučanj, bez daha. U ušima mi zvoni i težina svega što sam dozivela u zadnjih pet minuta spusti se na mene poput olova - ne znam ni kako ću izaći iz ove zgrade. Uzalud osluškujem hoću li čuti zvuk čizama koje lupaju po metalnim stepenicama, a svaka naredna minuta tišine me ubija. Pa on nije čak ni izišao za mnom. Pustio me je da ga vidim takvoga i nije se zamarao time da krene za mnom i bilo sta objasni.
YOU ARE READING
After 3 (prevod)
RomanceNastavak After 3. Afternatori odlučila sam da vam učinim zadovoljstvo I uvedem vas u nastavak veze Harija I Tesse. Taman kad su našli put jedno ka drugom,crna sudbina je pokucala na vrata. Harijeva prošlost ponovo razara sve... Da li će Tessa imati...