Harrijeva perspektiva:
Jebote sta je ovo?Sta se desava ovde?Gledam kako ruke moje majke iz njegove kose klize ka njegovim obrazima i privlaci ga jos blize sebi.
Mora da su me culi jer moja majka otvara oci i odguruje Kristijana od sebe.On se brzo okrece i siri oci kad me ugleda.Kako me pre nisu culi i sta radi kog djavola ovde?
Sta se jebeno desava???
„Harry",kaze moja majka bez daha i skace sa sudopere.
„Harry mogu sve",pocinje Vance Ali ja podizem ruku kako bi umuknuli.
„Kako?",govorim i ponavljam iste reci dok koracam unazad.
Gledam ih naizmenicno i pokusavam da prepoznam ljude koje sam mislio da znam...ali ne uspeva...Nema smisla.
Moja mama polako prilazi."Nije kako..."
Ljtnja me obuzima,hvala Bogu.Sa ljutnjom znam kako Ali sa sokom,nikako.
Prilazim joj ali ona ide nazad,da stvori razdaljinu izmedju nas.Vance staje ispred nje.Sta?
„Sta je dodjavola sa tobom?Udajes se sutra",vicem i ignorisem njene egoisticne suze.
„A ti?",okrecem se ka Kristijanu."Jebeno si veren i zamalo da jebes moju majku u kuhinji.
„Harry",vristi moja majka na mene.
„Ne vici jebeno na mene",vristim i cujem brze korake iznad mene.Tessa se probudila i dolazi do mene.
„Ne pricaj tako sa majkom",kaze Kristijan i pretnja mu se oseca u glasu.
„Neces mi jebeno reci sta da radim ...Ti si niko,sta kog djavola mislis ko si?",vristim na njega.
„Ja sam...",hoce da kaze ali ga moja mama zaustavlja,vucuci ga za rame.
„Kristijane ne",Moli ga ona.
„Harry",cujem Tessin glas Iza sebe.Razgleda oko sebe i primecuje Kristijana."Je li sve okej?",sapuce i stavlja saku na moju ruku.
„Ma sve je perfektno,stvarno...ali mozda bi svojoj dragoj drugarici Kimberley ,mogla reci da sam joj upravo uhvatio verenika sa mojom mamom",vicem.
Samo sto joj oci nisu ispale Iz glave ali nista ne govori.
„A gde je tvoja voljena verenica?Sa tvojim sinom u hotelu,u blizini?".Ne volim Kim ,dosadna je...ali Ona ga voli i mislio sam da i on nju voli...
„Harry,svak treba sada da se smiri",pocinje moja majka.
„Smiriti?Sutra se udajes a ja te nalazim ko kurvu u kuhinji".Samo sto sam to izgovorio osecam Kristijanovo telo na sebi,glavom udaram o pod Kad me obaljuje na njega.
„Kristijane",vristi moja majka.On me i dalje drzi ali uspevam da izvucem ruke.Udaram ga pesnicom u nos i ljutnja me obuzima.Vidim samo crveno.
...
Tessina perspektiva:
Sanjam li?Molim te Boze da sanjam...
Kristijan je na Harriju,i udara ga pesnicom u nos.Srce mi zastaje.Harry mu uzvraca istom jacinom i Kristijan gubi ravnotezu.
Harry to koristi i skace na njega .Ne znam koliko je udaraca ko podelio...
„Zaustavi ih",vristim na Anne.Stala bih izmedju njih,znam da bi Harry prestao cim bi me video....ali plasim se.
„Harry",vice Anne i vuce ga za rame,ali niko ne obraca paznju na nju.
Otvaraju se vrata i Robin ulazi.O ,Boze.
DU LIEST GERADE
After 3 (prevod)
RomantikNastavak After 3. Afternatori odlučila sam da vam učinim zadovoljstvo I uvedem vas u nastavak veze Harija I Tesse. Taman kad su našli put jedno ka drugom,crna sudbina je pokucala na vrata. Harijeva prošlost ponovo razara sve... Da li će Tessa imati...