Glava 247

12.9K 125 42
                                    

Harijeva perspektiva:

"Hoćeš li ga probuditi" ,pita Kim Tessu,ja ulazim u kuhinju.Prošlo je osam i Tessa je obučena.

Sranje ,već je ponedeljak.Ona mora na posao a ja da se vratim u Pullman.Današnje kurseve ću propustiti ali me boli briga.Za manje od dva meseca imam diplomu u svojim rukama.

"Budan sam",kažem pospano.Kim silazi sa stolice i ostavlja nas same.
Bar me jednom ne nervira...

"Hej",Tessin osmeh osvetljuje ovu mračnu prostoriju.

"Otkad si budna",pitam je.

"Već dva sata sam budna.Vance je rekao da mogu doći kasnije,dok se ne probudiš".

"Trebala si me pre probuditi ".
Pogledom prelazim po njenom telu.Nosi bluzu boje vina ,upasanu u crnu suknju koja joj je do kolena.Materijal joj zateže kukove ,izgleda fucking dobro i imam želju da je prebacim preko stolice i zavratim joj suknju i onda je odmah ovde...

"Šta"?
Tessa me trza iz mojih misli,ulazna vrata se zatvaraju i konačno smo sami u ovoj ogromnoj kući.

"Ništa",lažem i idem do mašine za kafu."
Trebalo bi da imaju one moderne kafe-mašine,bogati idioti".
Tessa se smeje i kaže:"Drago mi je sto imaju stare,ne bih se znala snaći na tim novim".

"Ni ja",posmatram je.

"Kad moraš da kreneš",pitam je.
Preklapa ruke ispred grudi i zaklanja mi svoj dekolte.

"Za 20 minuta".

"Prokletstvo ",kažem.

"Trebala si me pre probuditi.Reci Kristijanu da ceš doći kasnije"

"Ne",duva u svoju kafu.

"Da",kažem joj.

"Ne,ne mogu ličnu vezu sa njim tako iskoristiti".

Njen izbor reči me nervira.

"Nije to veza.Živiš ovde jer ti je Kim prijateljica a i jer sam te ja upoznao sa Kristijanom",kažem iako znam da je to nervira.

Prevrće očima i krene da izađe.
Moji prsti se motaju oko njenih laktova i nežno je privlačim sebi.

"Gde misliš da si pošla",prislanjam joj usne uz vrat.

"U sobu da uzmem torbu".Način na koji joj se grudni koš podiže i spušta se ne slaže sa njenim hladnim tonom i pogledom.

"Reci mu da ti treba još samo malo vremena",zahtevam i svojim usnama dodirujem meku kožu ispod njenog uveta.Pokušava da pokaže da joj moj dodir ne čini ništa ali poznajem njeno telo bolje od nje.

"Ne",pokušava da se oslobodi od mene."Ne želim da iskoristitim,već me puštaju da živim gratis kod njih".

"Onda ga ja zovem" ,kažem.
Brzo me hvata za ruku,"Ja cu pozvati Kim",kaže.
Iznenađen sam i zahvalan što je tako brzo popustila...

Tessina perspektiva:

"Hej Kim,Tessa je...htela sam..

"Okej je,rekla sam Kristijanu da ne računa danas na tebe",prekida me.

"Izvini...ja samo...

"Tessa okej je...Razumemo".Lepo je konačno imati drugaricu.Težina Stephine prevare mi priteze grudni koš i ne mogu tako lako da se rešim tog osećaja.Treba mi momenat da skontam da sam satima udaljena od nje,Pullmana i prijatelja za koje sam mislila da sam ih našla.Ovo sada je moj život.Pripadam Seatlle-u i Steph i druge ne moram više nikad da vidim.

"Hvala puno",kažem joj.

"Ne zahvaljuj,samo misli na to da su prostorije pod nadzorom"smeje se."Ali posle onog u Fitness prostoriji nećes zaboraviti".Moj pogled luta ka Hariju koji upravo ulazi u kuhinju.
Njegov kez i način na koji mu plave pantalone stoje na kukovima me odvlače od njenih reči.Dolazim sebi i prisećam se šta mi je upravo rekla.

After 3 (prevod)Where stories live. Discover now