Glava 251

2.2K 132 40
                                    

Tessina perspektiva:

"Ako nećemo pričati o svadbi onda idem da se istuširam.Kim je rekla da polazimo u 8 a sad je već 7",kažem Hariju.

"Ipak ideš?",kaže.

"Da.Već sam ti rekla.To je bio razlog što si hteo doći,nisi hteo samu da me pustiš.",kažem i otvaram ormar i tražim šta da obučem.

"To nije bio jedini razlog".

"I dalje želiš poći,zar ne?"

"Ne ,nikad nisam hteo poći.Ali ako ti ideš idem i ja",kaže.

Klimam glavom i odlazim u kupatilo da se tuširam.Obmotavam peškir oko glave da mi kosa ostane suva.Kad gasim tuš Harry kuca na vrata.

"Gotova sam za 10 min,samo da nešto uradim sa kosom",kažem.

"Šta sada nije uredu sa njima?",pita.

Izlazim iz kupatila nakon što sam se obukla.

"To ćeš obući?",pita i gleda u moju haljinu koju sam nosila na večer sa njegovom porodicom,nije nimalo udobna.

"Da,Kim je rekla sa imaju dress code."

"Kakav dress code?"

Harry nosi džins i majicu.Smejem se kad mu Kim kaže da trreba da se presvuče.

"Ne, neću",kaže Harry i prevrće očima.

"Ostaješ li do nedelje?",pitam ga.

"Da što?"

"Pa mislila sam da se možemo vratiti u petak za Pullman.Liam mi tako fali,volela bigh da vidim Karen i tvog oca".

"Šta je sa tvojim ocem?"

"O da",već sam zaboravila da moj tata živi kod Harija.

"Jesi sigurna da želiš tamo?"

"Da,ne živim više tamo,tako ako budem htela da se vratim,mogu to lako uraditi",kažem.

"Ne verujem da je to dobra ideja...",kaže.

"Zašto ne?",pitam.

"Pa zbog sveg tog sranja sa Steph i Zaynom"...trlja vrat.

"Harry ,Zayna više nećcu videti,a ako Steph ne dođe ispred apartmana ili ispred kuće tvoga oca neću ni nju videti".

"I dalje mislil ds ne bi trebala ići..."

"Trebalo bi da se smiriš",kažem.

"Da se smirim?"

"Da Harry,ne možes sve kontrolisati".

Podiže glsavu.

"Ne mogu sve kontrolisati?I to mi baš ti kažeš?",kaže i smejem se.

"Samo kažem."

"Jesi li gotova?",kaže brzo.

"Sa diskusijom ili kosom?",kezim se.

"Dosadna si",smeje se i udara me po zadnjici.

Znam da je i dalje ljut zbog Zayna,ali drago mi je da je ovako razigran.Kristijan dolazi u dnevni boravak i zove Harija.

"Idi ti,samo ja da uzmem torbicu",kažem mu.

Uzimam torbicu.Mama me je zvala...i imam poruku od Zayna.

*Izvini molim te za danas,idiot sam.Ne ljuti se,molim te.

Ne odgovaram ništa.Brišem poruku i stavljam telefon u torbu.Moram prekinuti sve ovo sa Zaynom.Sve vreme sam mu davala nadu ,sama sam kriva.Ne mogu više da nerviram Harija,i onako imamo dovoljno problema.Zayn je jasno rekao da ima osećanja za mene ,i ne bi bilo fer prema Hariju da dopustim da mi Zayn ta osećanja iskaže.Zayn je uvek bio dobar prema meni ali ne može.

After 3 (prevod)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin