🐶0.2🐶

4.8K 479 237
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Böyle arkadaşlarım yanımda oldukça onu bulmam daha kolay olucak, İyi ki bu bu aileye sahibim.

🐶🐶🐶

Bir hafta koskoca bir hafta daha geçti, onu bulamadığım bir hafta daha geçti. Gece çökmüş her yer karanlığa bürünmüş, sabahtandır her yerde yine onu arıyordum ama yine bulamadım.

Anahtarla kapıyı açtığımda içeride bir gürültü vardı, salona girerken changbin'in seseni duydum "siz nasıl bizsiz dışarı çıkarsınız? Ne kadar tehlikeli bir şeye kalkıştığınızın farkında mısınız?" Sinirli olduğu sesinden gayet belliydi. Kapının önünde durdum ve içeriye göz attım chani, felix ve Jeongin koltukta oturmuş, changbin ve hyunjin ayakta volta atıyorlar ve baya sinirli gözüküyorlar, Minho  tekli koltukta oturmuş kucağındada jisung var sessiz bir şekilde olayları izliyorlardı.

Hyunjin tam konuşacakken " Ne oluyor burda?" Diye sormamla odadaki herkes gibi o da sessizce bana bakmaya başladı cevap vermeyeceklerini anlayınca daha sert bir tonla "Ne oluyor dedim size?" Omegalar irkilirken changbin cevap verdi "omegalar bize haber vermeden tek başlarına merkeze inmişler hyung " dediğinde omegalara döndüm korkmuşa benziyorlardı daha fazla korkmamaları için sakince "neden kimseye haber vermeden dışarı çıktınız ?" Diye sorduğumda chani "Haber verecektik ama evde kimse yoktu, Rowoon da işte olduğu için tek başımıza gitmek zorunda kaldık"diye cevap verince changbine döndüm "peki siz nerdeydiniz ?" diye sordum.

Hyunjin "sürü liderinin yanına gittik " diyince şaşkınlıkla gözlerimi fal taşı gibi açmam bir oldu "Ne? Babamın yanında ne işiniz vardı ?"diye sordum "senin meselen hakkında konuştuk bir ara yanına uğramanı söyledi " cevabı hyunjinden alınca bir sonraki soruyu yönelttim "başka ne dedi?"

Changbin'in yüzündeki ciddi ifadeden bir şeyler olduğu belliydi "sürümüzden kayıp omega olup olmadığını sorduk ama duyduğumuz şeyler pek iç açıcı değildi hyung " konuşmasına devam etmesini istediğimi belli edecek şekilde yüzüne baktığımda "hyung yaklaşık 2 ay önce bir çok omega kaybolmaya başlamış ve bu sadece bizim sürümüzde değil bir çok sürüde geçerli, sürü liderleri bu işin izini sürüyorlar ama ne yazık ki onalarda hiç bir şey bulamıyorlar ama omeganın seninle iletişimine geçtiğini lidere söyleyince bize seninde onunla iletişimine geçmen gerektiğini söyledi " changbin'i dikkatlice dinledikten sonra "peki ama nasıl iletişime geçicem?" diye sordum.

Felix heycan ile ayağa kalktı "Hyun aslında bakarsan bizde bu konuyu merak edip bu gün sürü kütüphanesine gittik bulduğumuz bir kitapta bu iletişim konusunda çiftlerin birbirine olan bağlılığı yazıyordu  " hiç bir şey anlamamıştım "Nasıl yani?" diye sordum jeongin "yani bu şekilde iletişim kurabilmek için aranızdaki bağın çok güçlü olması gerekiyor, eğer o seninle konuşabiliyorsa sende onunla konuşabilirsin " diye açıkladı "iyi de nasıl yapacağımı bilmiyorum ki " bu sefer chani konuştu "sadece odaklan ve ona seslen ama içinden seslen "dediğinde başımla onaylayıp odaklanmaya başladım, olmıyacak korkusu tüm vücudumu sararken şansımı denemekten yana olup tüm içtenliğimle seslendim "Omegam" diye. Herkes merakla bana bakıyordu salonda büyük bir sessizlik vardı.Çok geçmeden aşina olduğum ses kafamın içinde yankılanmaya başladı "Alfam" olmuştu sonunda onunla iletişime geçmeyi başarmıştım.

Heycanla kıpırdandığımda odadakilerin yüzlerinden meraklarının daha da artığını anladım yüzümdeki gülümsemeyle "duydu, bana cevap verdi " dedim hepsinin yüzünde bir gülümseme oluşurken gülümseyip odanın en köşesindeki koltuğa oturdum.

Odadan ses çıkmıyordu herkes merakla beni izlemeye devam ediyordu. Omegama "Ne oldu?" diye sordum daha fazla dayanamadan cevabı da çok fazla gecikmemişti "Ben anneme evi temizlemede yardım ediyordum bana çöpü atmamı söyleyince bende kabul edip çöpü atmaya çıktım tam atacakken bir bezle azımla burnumu kapattılar bayılmışım gözümü açtığımda burdaydım " her ne kadar görmesemde ağladığını hissedebiliyordum, salondakileri hiç bir şey demeden hızla odama çıktım.

Yatağıma oturunca konuştum "Merak etme omegam seni oradan kurtaracağım, sonra onları doğduğuna pişman edecem tamam mı?" dedim "gerçekten kurtaracaksın değil mi?" Sesindeki umut banada umut oluyordu "tabi ki kurtarıcam, sonrada çok mutlu olacağız " dedim göz yaşlarıma engel olmaya çalışırken "evet çok mutlu olacağız alfam " dediğinde buruk gülümsemeyle yatağıma uzandım onu rahatlatmak için konuyu değiştirdim "Adın ne omegam?" Bunu sormak aklıma yeni gelmişti " Seungmin, Kim Seungmin. Senin?". "Bang Chan " dedim hemen "yorgun musun seungmin? Ağrın var mı?" diye sordum nasıl olduğunu çok merak ediyorum "Evet yorgunum günlerdir uyuyamıyorum, ve merak etme şuan fazla ağrım yok " içim parçalanırken "İstersen senin için şarkı söyleyebilirim sende daha rahat uyursun " dedim "çok isterim channie" onayı aldığımda şarkıyı söylemeye başlamıştım, şarkı bittikten sonra uyduğundan emin olmak için " Seungmin " diye seslendim ses gelmeyince uyuduğunu düşündüm.

Uyuyamayacağımı bilsemde gözlerimi kapatırken düşündüğüm tek şey Seungmin'i biran önce bulmam gerektiğiydi.

🐶🐶🐶

Evet 2. Bölüm

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Bol SKZ'li günler

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin