🐶1.0🐶

4.2K 386 455
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Çok mutluyum şuan ki mutluluğumu kimse bozamaz. Birazdan haftalardır kurduğum hayaller gerçekleşecek. Hem aileme hemde biricik alfama kavuşacağım.

🐶🐶🐶

Duştan çıkıp felix'in verdiği kıyafetleri giydim, kıyafetlerin üzerine sinen kokuyla uyandığımda neden o kadar güvende hissettiğimi şimdi anlıyorum. Onun kokusu odaya sinmiş ve ben bunu şimdi fark ettim. Kokusu o kadar güzel ki şişeleyip kimsenin bulamayacağı bir yere saklama isteği uyandırıyor bende.

Sonunda kendimi uğruna kitap yazabileceğim kokudan ayırdım. Odaya girdiğimde felix yatağa oturmuş beni bekliyordu, benim çıktığımı görünce ayağa kalkıp "yenge hadi inelim herkes bizi bekliyor" dediğinde onu başımla onayladım, gülümseyip tatlı bir şekilde koluma girdi.

Beraber aşağı inerken içimdeki heycan git gide büyüyordu. Ailemi çok özlemiştim, hiç görmemiş olmama rağmen alfamı da çok özlemiştim.

Salonun önüne geldiğimizde elim ayağım titriyordu içeri girdiğimizde annemi görmemle gözlerim dolmaya başladı, felix'in kolundan çıkıp ona doğru gidince oda oturduğu yerden kalkıp bana doğru gelmeye başladı tam ortaya geldiğimizde hızla birbirimize kollarımızı doladık daha fazla dayanamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım o zaten çoktan ağlamaya başlamıştı bile, haftalardır özlem duyduğum kokusunu içime çeke çeke ağlamaya devam ettim.

Ayrıldığımızda şefkatle göz yaşlarımı sildi bende onunkileri "Ahh şu sulu gözlüler"  abimin sesiyle bakışlarımı o tarafa çevirdim gülümseyerek bana bakıyordu kollarını açtığında koşarak kollarının arasına girdim bana sımsıkı sarılınca bende ona karşılık verdim kulağıma "seni çok özledim, senin şu alfa bozuntusu yündende yanına gelemedim " diye fısıldayınca utançla "bende seni çok özledim hyung " dedim sadece.

Ondan ayrılınca hemen yanındaki babama sarıldım, babama sarıldım babam pek konuşan biri değil onun yerine bakışlarıyla hissettirmeye çalışır ve ben şuan beni özlediğini iliklerime kadar hissediyorum.

Ailemle sarılıp özlem giderdikten sonra odadaki diğer kişilere döndüm herkes gülümseyerek bizi izliyordu saygıyla eğilip selam verdim. Annemin yaşlarında bir omega koşarak bana sarıldı başta şaşırsamda daha sonra karşılık verdim galiba kayınvalidem oydu kulağıma kimsenin duymayacağı bir şekilde "chan arka bahçede seni bekliyor herkesle tanıştıktan sonra yanına git tamam mı güzel gelinim" diye fısıldayıp geri çekilince kızaran yüzümle onu onayladım.

Diğerlerine döndüğümde chani bana sıkıca sarıldı bende ona karşılık verdi " Seungmin  ay pardon yenge..." dediğinde gülmeden edemedim "... Sana bizimkileri anlatmıştım bide yüzyüze tanış  " diyip arkadaşlarını gösterdi.

Önce felixle yanındaki kısa ama sert duruşlu çocuğu gösterdi " felixle tanışmışsındır bu bücürde changbin hyung" dedi herkes gülerken changbin çatık kaşlarıyla bana elini uzattı "sen bu salağa bakma yenge kısa olabilirim ama chaniyi kolaylıkla öldürebilirim " dedi chani ye sen bittin bakışları atarken.

Chani hiç takmadan diğer çifti gösterdi "Bu bizim en küçüğümüz Jeongin çok tatlı değil mi? " diye sorduğunda başımla onayladım. Jeongin mızmızlanarak "senden sadece 1 yaş küçüğüm bana bebek gibi davranma " dedi chani onuda takmamıştı, Jeonginle sarıldık "tanıştığıma çok memnun oldum yenge " dediğinde gülümseyip "bende çok memnun oldum " dedim. Jeongin yerine geçince chani de onun yanındakini gösterip "bu malda hyunjin, yakışıklı olduğuna bakma tam bir gerizekalı " dediğinde herkesin kahkahaları tekrar etrafı sardı "sen çok oluyorsun ama" dedi Hyunjin ve chani yine takmamıştı, elini bana uzatarak "hoşgeldin yenge tanıştığımıza çok memnun oldum" dedi elini sıkarak "hoşbuldum, bende çok memnun oldum "dedim.

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin