İYİ OKUMALAR 😘
Umarım chan bizi biran önce bulur, ondan başka güvenecek kimsem yok çünkü beni sadece o kurtarabilir.
🐺🐺🐺
CHAN'DAN
Chani'nin orada olduğunu söylediğimde omegaları evde bırakıp alelacele sürü evine geldik evet hepimiz endişeliydik ama Rowoon hyung şuan çıldırmış durumdaydı. Babama Chani'nin kaçırdığını söylediğimizde işlemleri hızlandıracağını söyledi. Rowoon hyung ve grubuda bu görevde yer almıştı sürümüzün en güçlü gruplarından biri o grup hem kurtları hemde kendileri oldukça güçlüler.
"Orman demiştiniz, tüm sürüler düzenli olarak hergün etraflarındaki ormanları devriyeye çıkar oralarda olduğunu sanmıyorum. Hiç bir sürüye yakın olmayan sadece bir orman var, Karanlık orman bence oraya bakmamızda fayda var " dediğinde hepimize çok mantıklı gelmişti. Babamda "Doğru, o zaman yarın kendi grubun ve hongjoong'un grubu beraber ormanı arıyorsunuz eğer ordalarsa akşam hep beraber saldırıya geçiceğiz " dediğinde Rowoon hyung da başıyla onayladı babam ekleme olarak "Bak sakın bulduğunuz zaman saldırmayın hem siz hemde omegalar tehlikeye girer çok dikkatli olmalısınız , tamam mı?" dedi "Tamam alfa sen merak etme " dedi. Ormanla ilgili biraz daha konuştuktan sonra oradan ayrılıp eve geldik.
Salonun sessizliğinde oturmuş öylece birbirimize bakıyorduk minho ve jisung yoktu minho ya haber verdik ama jisunga söylemedik Zaten doğuma az kalmıştı bu yüzden endişelenmesini istemiyoruz. Dünden beri sancılarından dolayı yataktan kalkamıyor umarım jisung doğum yapmadan onları buluruz.
Aklım gelen şeyle yerimde doğrulup changbin'e baktım "sana söylediğim şeyi yaptın mı?" diye sordum "Evet hyung söyliyecektim ama olaylar araya girdi " dedi. "Peki ne öğrendin?" beklentilerle gözlerinin içine baktım "Kim Seungmin, Kim sürüsünün lideri amcası olur. Annesi, babası ve abisiyle beraber yaşıyor 25 yaşında, ha bide ev adresini buldum " dedi cebinden çıkardığı kağıt parçasını bana uzatırken kağıdı alıp adrese baktım "Çok fazla endişelenmişlerdir yarın sabah erkenden uğrasam iyi olur " dedim.
Hyunjin "hyung tek gitme bende senle gelirim "dediğinde başımla onayladım "Kim sürüsüyle aramız gayet iyi bir şey olacağını sanmıyorum ama yinede gelmen güzel olur " dedikten sonra changbin konuşmaya başladı "bende sürü evine gidip bilgi edinmeye çalışırım, son olaylardan sizi haberdar ederim " dediğinde başımla onaylayıp ayağa kalktım "Hadi bakalım herkes yatağa yarın yorucu bir gün olacak " hepsi beni onaylayıp odalarına giderken bende kendi odama doğru yol almaya başladım.
Yatağa girdiğimde "omegam" diye Seungmin'e seslendim tam uyuduğunu düşünürken "efendim alfam? " cevabı gelince istem dışı mutlu oldum "hala uyumadın mı? "diye sordum "hayır uyku tutmadı "cevabıda pek gecikmemişti "chani ne yapıyor?" diye sordum "çok yorgundu uyudu " dedi.
İçimde daha fazla tutamayacağımı anlayınca " Seungmin az kaldı sizi bulamamıza az kaldı tamam mı ? Sizi bulucağız " dedim heycanla "Biliyorum az kaldı " benim aksime sesinde büyük bir umutsuzluk vardı. "Korkma ben her zaman senin yanında olucağım " dediğimde bir cevap gelmemişti fazla üstelemeden "sana şarkı söylememi istermisin?" dedim en azından uyumasını sağlayabilirim "tabiki de isterim" dediğinde şarkı söylemeye başladım.
Bitirdiğimde ikimizden de ses çıkmıyordu sadece sessizliği dinliyorduk uyumuş olduğunu düşündüğüm için sadece "tatlı rüyalar " diyip iyice yatağıma yerleştim.
*****
Sabah'ın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım aşağı indiğimde felix ve jeongin kahvaltı hazırlıyorlardı, diğerleri de geldiğinde hiç kimse bir şey yemiyordu herkes boş boş önündeki tabağa bakıyordu. Yerimden kalkıp odama çıktım hazırlanıp tekrar aşağı indim Hyunjin de hazırdı tam çıkacakken jeongin "hyung, jisung hyungun sancıları vardı onun yanına gidebilirmiyiz belki bir şeye ihtiyacı olur " dediğinde " tamam changbin'e söyle sizi bıraksın yanlız gitmeyin " beni onaylayınca Hyunjin ile yola çıktık.
Kim sürüsüyle bizim sürünün arasındaki ormana gelince ikimizde kurt formuna büründük son gaz koşmaya başladık, insan formunda gitmeye kalkışsaydık çok uzun sürebilir. Sürünün sınırına geldiğimizde tekrar insan formuna girdik. Bir kaç beta önümüzü kesti "Kimsiniz ? Burada ne işiniz va?" diye sordu otoriter çıkan sesiyle "Bang sürüsündeniz, birini ziyarete geldik" dediğimizde başta terettüt etselerde daha sonra geçmemize izin verdiler. Onları geçip verilen adrese doğru ilerledik.
İşte tam oradaydı omegamın büyüdüğü ve kokusunun sindiği o eşsiz yapıtın önündeyim. Kim bilir ailesi ne kadar endişelenmiştir, umarım anlatacaklarıma inanırlar. Ve yine umarım ki bir gün bu eve seungmin'i düğünümüze gitmek için almaya gelirim.
Hayallere dalarken yüzümde istemsizce bir tebessüm belirmişti şuan ki tek dileğim bu hayallerin gerçekleşmesi.
🐺🐺🐺
Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim bugün beni çok mutlu ettiniz resmen mutluluktan ağladım size sahip olduğum için çok şanslıyım
SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM 💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙
İkincisi ise bölüm bana bira kısa geldi ama inşallah beğenirsiniz.
Ve son olarakta kendinize çok cici bakın, seviliyorsunuz 💋💋💋💋💋💋💋💋
Bol SKZ'li günler dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Seal
Fanfiction🐺CHANMİN🐺 Kafamın içinde yankılanan bu sesin sahibini nasıl bulucağım Başlangıç tarihi: 11.09.2020 Bitiş tarihi: 04.01.2021 [İlk Chanmin omegaverse kitabıdır]