🐺1.3🐺

3.3K 326 207
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Şarkı söylemeye başladı o söylerken kalp atışlarıda ona eşlik ediyordu bense uzun zamandır hayalini kurduğum bu anın mutluluğuyla kendimi en güzel olduğunu düşündüğüm uykuya bıraktım.

🐺🐺🐺

Sabah gözlerimi büyük bir gürültüyle açtım, bu kadar güzel bir uykudan böyle uyanmak en son istediğim şey bile değil, aşağıda kıyamet kopuyor galiba. Chan hala mışıl mışıl uyuyordu "chan uyan sabah oldu" diye seslendim ama uyanmadı, kolundan tutup sarstım ama hala uyanmıyordu tam vazgeçip yataktan bana sıkıca sarılıp kalmama engel oldu "Belki öpersen kalkarım" dedi uykulu sesiyle gözleri hala kapalıyken pişkin pişkin gülümsüyordu. Elinden kurtulmaya çalışırken "ya chan kalk aşağıda kıyamet kopuyor" dedim hala bırakmıyordu "bizimkiler hep öyle boşver biz uyuyalım" dedi kollarını daha fazla sıkarken, biraz daha sıkarsa nefessizlikten ölücem.

Kapı aniden açıldı chan bırakmadığı için kimin geldiğini göremiyordum "size dün gece yetmedi galiba hala yiyişiyorsunuz " felix'in kalın sesi kulaklarımı doldururken yüzüm kızarmaya başladı, dün gece ne yaptığımızı düşünüyor? "Felix ben kapatmadan çeneni kapat ve git" dedi chan sesi uykulu olmasına rağmen çok otoriter çıkmıştı. Felix mızmızlanarak "hyung saatlerdir sizi bekliyoruz kalkında kahvaltı yapalım, jisung bile bişey yemedi " dedi. Chan kollarını üzerimden çekip yavaş yavaş ayaklanırken "sizi geçtimde jisung niye bekliyor ki?" dedi sesinde çok az sinir vardı.

Chan eliyle gitmesini işaret edince felix kapıyı kapatıp gitti. Ayağa kalkıp tam bende çıkacakken "hop hop hop o üzerindekilerle nereye? " dediğinde durup şaşkınlıkla bir üzerime bire ona baktım, bence pijamalarımla aşağı inmemde bir sakınca yoktu "böyle inmemde bir sıkıntı mı var?" dedim dudaklarım istek dışı hafif sarkmıştı "Evet güzelim, her ne kadar onlar benim kardeşlerim olsa da böyle bir tatlılığı benden başka kimse görsün istemiyorum" dedi, gülümsedim dolabından bir kaç parça alıp bana doğru geldi elindeki kıyafetleri elime verdikten yanağıma bir öpücük kondurup "önden gidicem sende bunları giyip gel" dedi ve odadan çıktı.

Elimdekileri yatağa bırakıp üzerimdeki pijamayı çıkartım gözüm aynaya takılınca şaşkınlıkla ağzım açıldı boynum mosmor olmuş ben bunu nasıl kapatacam? Abim görürse çıldırır "chan boynum mosmor olmuş, ben bunu nasıl kapatıcam? " dedim sinirle "kapatma eserimi herkes görsün istiyorum" dedi gözlerimi devirirken "Eserini abim görürse ağzına sıçacak haberin olsun" dedim aynı sinirle "bana bişey yapamaz, hem sen hazır değilmisin herkes seni bekliyor acele et" dedi konuyu değiştirmeye çalıştığı çok belli oluyordu onu cevapsız bırakıp işime döndüm.

Bana verdiği siyah dar pantolonu alıp giydim daha sonra kırmızı gömleği alıp üstüme geçirdim, gömlek çok uzun geldiği için önünü pantolonun içine sıkıştırdım böyle daha güzel görünüyordu. Aslında şuan boynumdaki morluklarda hoş duruyordu ama kapatmakta fayda var etrafa bakıp neyle kapatabileceğimi düşündüm masanın üzerinde gördüğüm siyah fularla sevinçten dans edebilirdim, hemen alıp boynuma sardım. Hazır olduğuma emin olduğumda odadan çıktım.

Mutfağa girdiğimde herkes masada oturmuş bekliyordu. Bir ıslık sesi yükseldi biri hariç herkesin bakışları ıslığın sahibi yani hyunjin'e döndü "yenge efsane olmuşsun" dedi gülerek "kabul etmeliyim ki benim omegamdan sonra en güzel omega sensin" diye ekledi bir yandan Jeonginle oynaşırken gülümseyip chan'e baktım donmuş bi şekilde gözlerini benden ayırmıyordu.

Gözlerimiz buluşunca yerinden kalkıp bana doğru geldi önümde durunca ne yapacağını anladığım için geri çekilmek istedim fakat boynumdaki fuları saniyeler içinde çıkarttı o kadar hızlı olmuştu ki engel olamamıştım "işte şimdi çok daha güzel oldu" sözleri kulağımı doldururken herkesin bakışları boynuma yöneldi.

Sessizli devam ederken kapının sesi kulaklarımızı doldurdu changbin kalkıp kapıyı açmaya gitti " Seungmin'i almaya geldim" abimin sesi kulaklarımı doldurunca korkuda tüm bedenimi sarmıştı  arkamı dönünce onunda gözleri boynumu bulmuştu "boynuna ne oldu senin?" dedi sinirle.

İşte şimdi boku yedik.

🐺🐺🐺

Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın bir daha ki sefere elimden geleni yapmaya çalışıcağım.

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Bol SKZ'li günler dilerim

Kendinize çok cici bakın sizi seviyorum 💙💙💙💙

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin