İYİ OKUMALAR 😘
İşte şimdi boku yedik.
🐶🐶🐶
Chan'e baktım hiç bir tepki vermeden Sakin bir şekilde Moonbin hyung'a bakıyordu. Bense korkudan altıma yapacak vaziyetteydim, Moonbin hyung tam Chan'nin üzerine atlayacakken minho onu tuttu "lan it, uyanalı 1 gün oldu sen hemen yemişsin" bağrışları tüm evi sarmıştı chan cevap vermeyince bana döndü "peki sen seungmin nasıl izin verebildin?" dedi sinirine azda olsa hakim olmaya çalışarak. Bu konuda konuşmak çok utanç vericiydi ama korkum daha ağır basıyordu.
Bende korkudan cevap vermeyince minho'nun ellerinden kurtuldu,chan'e saldıracakken önüne geçip kollarımı açarak engel oldum "Abi yeminle bir şey yapmadık, kanıtlayabilirim " dedim durup garip garip bana bakmaya başladı kesin diğerleri de öyle bakıyordu "kanıtla lan " dedi ellerini göğsünde bağlarken. Nasıl kanıtlayacağım? Nasıl kanıtlayacağım? "Gösteririm! " ne diyom lan ben? Herkes ağzı açık bana bakıyordu "Ne gösterecen lan gerizekalı?" evet sıçtım şimdi sıvama vakti "Bilmiyorum, ne görmek istersen gösteririm " dedim. İyice rezil oldum.
"Kime gösteriyorsun? Daha bana bile göstermedin" sitemli sesi kafamın içinde yankılandı. Sinirle "Kes sesini senin yüzünden rezil oldum zaten." dedim. Abimin gülmeye başlamasıyla herkes kahkalara boğulmuştu. Şuan utançtan ölebilirim resmen kıpkırmızı olmuştum. "Ahh bu haline bayılıyorum korkunca ne dediğini bilmiyorsun." dedi kahkahalarını bastırmaya çalışırken.
Uzun bir kahkahanın ardından kendini toparlayıp "şu boynunu kapatta gidelim " dedi otoriter bir sesle. Chan'nin elindeki fları alırken Jeongin "Hyung, Seungmin yenge daha kahvaltı etmedi bir şeyler yiyip öyle çıkalım" dedi tatlı sesiyle "Tamam ben gidiyorum sizde yemeğinizi yiyip gelin, ama çabuk olun." dedi. Abim kapıya yönelirken chani "sende bizle birşeyler ye" dedi kibar bir şekilde, abim gülümseyip "hayır teşekkürler ben yedim" dedi aynı kibarlıkla, kapıya kadar geçirdik.
Kapı kapanınca rahat bir nefes verip çatık kaşlarımla arkamı döndüm chan gülerek bana bakıyordu bu beni daha çok sinir etti. Etraftakilere daha fazla rezil olmamak için sesli konuşmak yerine kafasının içinde konuşmayı tercih ettim "rezil oldum" sesim ilk kez bu kadar sert çıkmıştı, gülümsemesi genişlerken "ama çok tatlıydın" dedi. Daha çok sinirlenirken "Başlarım tatlılığına, rezil oldum ve sen hiçbir şey yapmadan öylece izledin " dedim. "Yapıcaktım ama tepkilerini merak ettim, iyiki de yapmamışım" hala gülüyor ya.
Herkes masadaki yerini almıştı sinirle yanından geçip boş sandalyeye oturup elimdeki fları boynuma bağlamaya başladım, chan yanıma oturup bağlamama yardım etmeye çalışınca elini sert bir şekilde ittim.
"Ooo chan hyung seungmin yengeden büyük trip yiyor" hyunjin'in bu lafıyla gülüşmeler başlayınca kafamı onlara çevirip en öldürücü bakışlarımı atınca herkes anında susmuştu, o kadar korkunç mu görünüyorum? Bağlama işini bitirip önümdeki yemeği yemeye başladım herkes sesizce yemeğini yiyordu. Yemek bitince ayaklandım yemek boyunca altan altan bana baktıklarını fark etmemek imkansızdı. Tezgahtaki sürahiden şu doldurup tek yudumda içtim. Herkes yavaş yavaş kalkıyordu, Jeonginle chani sofrayı toplamaya başlayınca bende onlara yardım ettim.
Salona geçtiğimde fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı "yemin ederim hayatımda ilk kez bir omegadan bu kadar çok korktum" Hyunjin'i onayladılar. Beni fark etmemişlerdi "Aurasını hissettiniz mi? Çok güçlüydü " dedi diğerleri tekrar onayladı, chan ise sessizce dinliyordu. Felix beni fark edince sahte bir öksürük bırakarak "Aaa yenge hazır mısın? O zaman çıkalım, hadi fazla beklemesinler değil mi? " ne yaptığını anladığım için gülerek başımla onayladım.
Hep beraber evden çıkıp dün ki yolları geri döndük ama bu sefer önde felix ve Jeonginle yürüyordum. Onlar birbirlerine heycanlı heycanlı birşeyler anlatırken gülümseyerek onları izliyordum. "Böyle küs mü kalacağız?" dedi chan kafamın içinde. Biraz düşündükten sonra hızla arkamı döndüm. Herkes anında gerilip yerlerinde durdular onlara doğru adımlayınca daha da gerilmeye başladılar, yanlarında durup gülümseyerek "önden yürüyün" dedim sakince, herkes onaylayıp adımlarını hızlandırdı.
Onlar gidince chan'e döndüm şaşkın şaşkın bana bakıyordu elini tutup "ben sana küs kalamam ki " dedim tatlı sesimle, saniyesinde dudağıma yapışınaca geri çekilip etrafa baktım kimse yoktu. Omuz silkip yürümeye devam edince bende peşinden gittim tabiki.
El ele kalan yolu tamamlayıp bizimkilerin yanına geldik, salonda oturmuş çok koyu bir şekilde sohbet ediyorlardı. Lucas beni görünce "yenge" diyip kollarını açarak bana doğru koştu daha önümde durmadan koltuk altlarından tutarak kaldırdı, boynuma sarılırken bende yanağına bir öpücük bıraktım. Kucağımdaki lucas'la selam verip Chan'nin ablasıyla tanıştım. Jihyo abla dün işi olduğu için gelememiş bu yüzden bu gün gelip benimle tanışmak istemiş. herkes kendi arasında sohbet ederken bizde baya bir kaynaşmıştık.
"Ee geç olmadan biz kalkalım" dedi babam "Birkaç gün daha kalsaydınız keşke " dedi seonghwa baba "Bizde isterdik ama halletmemiz gereken işler var daha fazla birikmeden gidip halletsek iyi olur " dedi babam. Herkes kalkınca bende lucas'ı kucağımdan indirip kalktım, bizimkileri takip edip dışarı çıktım. Herkesle vedalaşırken sıra jisunga geldi "doğumda senide yanımda görmek istiyorum, gelirsin değil mi?" diye sorduğunda gülümseyerek "tabiki de gelirim" diye cevap verdim. Son olarak chan kaldı herkes bize bakıyordu, utandığımı anlayan kurtarıcı meleğim yani annem bir şekilde dikkatleri kendi üzerine topladı. Fırsattan yararlanarak hemen sarıldım oda karşılık verdi ardından mühürünü öpüp geri çekildim.
Bizimkiler kurt formuna girince bende kurt formuna girdim, chan hayranlıkla bana bakıyordu. Önümde yere çömelip kürkümü okşadı ve alnıma bir öpücük bıraktı ona gülümseyip arkamı döndüm ailem koşmaya başlamışlardı peşlerinde koşup onlara yetiştim. İşte evime gidiyorum
"görüşmek üzere sevgilim"
🐶🐶🐶
Karakter güncellemesi
Kang (Park) Jihyo
- 28 yaşında
- Omega
- Chan'nin ablası
- Kang Daniel'e evli 1 çocuğu varBang Lucas
-6 yaşında
- Beta
- Chan'nin en küçük kardeşi🐶🐶🐶
Biraz boş yaptım galiba
Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz.
Bol SKZ'li günler dilerim
Kendinize çok cici bakın. Sizi seviyorum💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Seal
Fanfiction🐺CHANMİN🐺 Kafamın içinde yankılanan bu sesin sahibini nasıl bulucağım Başlangıç tarihi: 11.09.2020 Bitiş tarihi: 04.01.2021 [İlk Chanmin omegaverse kitabıdır]