🐶1.2🐶

3.8K 348 241
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Kalbim patlayacakmış gibi hissediyorum. Bana ne yaptığının farkında mısın chan?

🐶🐶🐶

Ne kadar sürdüğü hakkında hiç bir bilgim yok ama ayrıldığımızda nefes nefese kalmıştık ikimizin yüzündede memnuniyetle bir gülümseme oluşmuştu. Kucağında olduğum için rahatça beni süzüyordu hakkatten ben ne zaman çıkmıştım onun kucağına. Chan çenemden tutarak gözgöze gelmemizi sağladı. Kızarmış ve şişmiş dudaklarıyla ne kadar seksi olduğunu düşünmeden edemiyorum.

"O kadar güzelsin ki, herşeyinle bana ait olman gurur verici " dediğinde yine utanmıştım "ve ayrıca utanınca daha güzel oluyorsun ama benden utanmana gerek yok " elini yanağıma koyup hafif yaklaştı "Benden utanma tamam mı?" diye sordu en tatlı şekilde, gülümseyerek başımla onayladım.

Uzun bir bakışmanın ardından kucağından kalktım oda yerden kalkınca gülümseyerek "çocukları nereye gönderdin " diye sordum "bilmiyorum büyük ihtimalle minholara gitmişlerdir " dedi gülerek.

Karnım guruldayınca uyandığımdan beri hiç bir şey yemediğim aklıma geldi onca şeyin arasında hiç aklıma gelmemişti "şey mutfak nerede?" diye sordum biraz çekingen bir şekilde "ahh doğru aç olmalısın, uyandığından beri bir şey yemedin değilmi? " diye sorunca başımla onaylayınca kolumdan çekiştirmeye başladı "gel hadi karnını doyuralım, ne yemek istersin? " diye sordu, omuz silkerek "Fark etmez" dedim. Mutfağa girince beni sandelyeye oturtup tezgahın önüne geçti.

O yemek yaparken bende onun bütün vücut hatalarını inceliyordum; sıkı bacakları, kaslı kolları ve damarlı elleri hepsi birbirinde mükemmel görünüyor. Elindeki tabağı önüme bırakınca şaşırdım ne ara bitirmişti "gözlerinle beni yemen bitiyse şimdi de yemeğini yemelisin" dedi kıkırdayarak, hem açlıktan hemde utançtan önümdeki tabağa gömülüp hızlıca yemeye başladım.

Gülüp başka bir tabakla yanımdaki sandalyeye oturup beni izlemeye başladı "Tavuğu çok seviyor olmalısın? " dedi "Evet çok seviyorum uzun zamandır yiyemiyordum ama bu kadar lezetlisini daha önce yememiştim" dedim elimdeki buta aşkla bakarken "sanırım bir tavuğu kıskanmamalıyım ama sen öyle bakınca bir garip oldum " dedi. Gülümseyip "Merak etme onlar senin kadar mükemmel olamaz" dedim "sen az önce benimi övdün? Beni öven o dudaklarını öperim" dedi çocuk sever gibi "yemek yiyorum chan" dedim ciddiye alarak "tamam yemek yedikten sonra hallederiz" dedi yüzündeki fesat gülümsemeyle, utanarak önüme dönüp yemeğe devam ettim.

Gerçekten çok güzel olmuştu Chan'nin böyle güzel tavuk yaptığını öğrenmem çok iyi oldu. Tabağımı bitirdikten sonra elime alıp ayağa kalktım tezgahın önüne gelince elimdekileri lavaboya koyup hızlıca yıkadım.  Arkamı döndüğümde chan elindeki tabakla bana doğru geliyordu tabağı elinden alıp "ben hallederim" dedim itiraz etmesine fırsat kalmadan hemencecik yıkayıp yerine koydum.

Arkamı döndüğümde chan kalçasını masaya dayamış kollarını göğsünde birbirine dolamış beni izliyordu. Aynı cümle bu sefer benim ağzımdan dökülmüştü "gözlerinle beni yemen bitiyse içeri geçelim" ama onun cevabı çok farklı olmuştu "hayır daha bitmedi birazdan dudaklarımla yemeyi planlıyorum" cevap vermeden hızla önünden geçip salona geldim "ya kaçma daha doymadım seni yemem lazım" dedi arkamdan, gülerek koltuğa oturdum gelip hemen dibime oturdu "hadi öpücüğümü ver " dedi aegyo yaparak, dayanayıp "tamam ama küçük " başıyla onaylayınca gözümü kapatıp bekledim.

Dudağımdaki sıcaklıkla kalbim yine maratondaymış gibi atmaya başladı geri çekileceğini düşünürken beni belimden tutarak kucağına oturttu. Böyle bir hareket beklemediğim için şaşkınlıktan dudaklarım aralandı fırsattan yararlanıp alt dudağımı dudakları arasına aldı bende direnmeden ona karşılık verdim. Öpüşmemiz git gide derinleşirken belimdeki eli tişörtümün içine girdi, altımda bir şişlik hissettim. Chan dudaklarımızı ayırmadan beni koltuğa yatırıp üstüme çıktı.

Dudağımı onun dudaklarından çektim, dudakları bu sefer boynumu yöneldi. Boynuma ıslak öpücükler bırakırken boğuk çıkan sesimle "chan" dedim ama sesimi ben bile duymamıştım hafif bir şekilde öksürerek sesimi ayarladım "chan " dedim az öncekine göre daha yüksek bir şekilde.

Hâlâ boynumla ilgilenirken "hmm" diye cevap verdi "durmalıyız" dedim cidi bir şekilde. Kafasını kaldırıp "Neden? " diye sordu "çünkü daha yeni tanıştık bide şey ben bakiriyetimi evlendikten sonra vermek istiyorum " dedim utanarak, kıkırdayarak "bir an önce evlensek iyi olucak " dedikten sonra üzerimden kalkıp eski yerine oturdu, bende ayağa kalkıp ona baktım dağılmış saçları, kızarmış dudakları, kararmış gözleri biran durduğumuz için pişman oldum .

Konuyu değiştirmek için sahte bir şekilde esneyip "uykum geldi, uyusak mı?" dedim "uyuyalım o zaman" demesine rağmen hala oturuyordu "hadi gidelim " dedim "üst kata çık ilk oda benim odam sen git ben gelicem " dedi. Merakla "neden birlikte gitmiyoruz?" diye sorduğumda gözüyle önünü işaret etti gördüğüm şişlikle arkamı dönüp koşarak tarif ettiği odaya gittim.

Odaya girdiğimde onun kokusu yine burnumu doldurdu. Sade ve şık bir odaydı. "Beni düşürdüğün hale bak " Chan'in sesi beynimde yankılanırken gülüp yatağa oturdum.

Dakikalar sonra chan odaya girince gülmemek için kendimi zor tutum çok dağınık gözüküyordu. Dolabı açıp içini karıştırmaya başladı kalpli bir pijama takımıyla bana doğru geldi "Al bunları giy daha rahat uyursun " dedi. Elindekileri alıp başımla onayladım tam nerede giyineceğimi soracakken "ben banyoda giyinirim sen burda rahat rahat giyin" dedikten sonra odadan çıktı ayağa kalkıp üstümü değiştirdim aynadan baktım çok tatlı görünüyordum. Kapı çalınca "gel" dedim chan içeri girdi benim aksime sportif bir pijama giymişti gri tişört ve siyah eşortman bir insana bu kadar mı yakışır?

Tatlı tatlı sesler çıkararak "sana yakışacağını biliyordum iyiki almışım" dedi. Yanıma gelip yanaklarımı sıkarak "benim omegam bu dünyadaki tüm omegalardan çok daha güzel ve tatlı" dedi yüzümde gülümseme oluşmuştu. Sevmesi bitince kolumdan çekerek "hadi uyuyalım" dedi.

Ona ayak uydurup onla beraber yatağa girdim. Kafamı göğsüne koydum kalp atışlarını böyle yakından duymak gerçekten çok güzel. "Bana şarkı söylermisin? " diye sordum beklentiyle.

Şarkı söylemeye başladı o söylerken kalp atışlarıda ona eşlik ediyordu bense uzun zamandır hayalini kurduğum bu anın mutluluğuyla kendimi en güzel olduğunu düşündüğüm uykuya bıraktım.

🐶🐶🐶

Beğenmeniz dileğiyle

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Bol SKZ'li günler dilerim

Hepinizi çok ama çok seviyorum 💙💙💙

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin