🐺0.7🐺

3.9K 400 210
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

"sana geliyorum birtanem, seni almaya geliyorum " dedim neler olacağını daha bilmeden, Kim bilir bizi ne bekliyordu?

🐺🐺🐺

SEUNGMİN'DEN

"Chani bana sizinkilerden bahseder misin? " diye sordum. Sabahın ilk ışıkları yeni yeni odayı dolduruyordu saat hala çok erkendi ama ikimizde uyanmıştık. Hem canım sıkılmış hem de merak ettiğim için sormuştum "Anlatırım tabiki de, nerden geldi aklına" diye sordu normal olarak garibine gitmişti "dün konuşurken bir çok isim saydın aklıma geldi bende sorayım dedim" beni başıyla onaylayınca gülümseyerek ona baktım "hmm acaba kimden başlasam " düşünür gibi yaptıktan sonra yerinde dikleşip anlatmaya başladı.

"Öncelik Minho hyung çok eğlenceli biridir. İnan onunla takılmaya doymazsın ama tam bir odun,egoist ve piskopat sinirliyken ondan uzak olmalısın. Jisung ile 1.5 yıldır evliler." pür dikkat onu dinliyordum "Jisung ise minho hyungun omega versiyonu gibi bir şey tabi bir kaç farklılıkları var mesala o piskopat değil. Normalde çok konuşkan biri ağzını bağlasan bile asla susmaz hatta uykusunda bile konuşur ama hamile olduğunu öğrendiğinden beri çok sessiz birine dönüştü galiba anne olmak onu korkutuyor ayrıca doğuma çok az kaldı 1-2 hafta içinde doğurur herhalde. O ikisini beraber görmen gerekiyor birbirlerine o kadar yakışıyorlarki , beraberlerken o kadar sevimli ve güzel görünüyorlarki anlatamam ama bunu onlara söyleme sonra şımarıyorlar" dediğinde kendimi tutamayıp güldüm.

"Sonra changbin hyung var dışarıdan bakınca çok karanlık çok soğuk bir görünüşü var ama hiç öyle biri değil, tabi sürekli benimle uğraşıyor orası ayrı mesele  ee tabi benimde ondan eksik kalır bir yanım yok o kısa boyuyla bana bulaşmasının bir bedeli olmalı öyle değil mi? " gülümseyip başımla onayladım. "Felix var bide chan hyungun kardeşi, bence çok güzel bir omega çilleri falan çok tatlı ama sesi yüzüne göre çok farklı duyduğunda şok olucaksın... " merak etim açıkçası "... Changbin hyungla beraberler . Küçüklüğümden beri felixleyim o yüzden herşeyini biliyorum mesala changbin hyungla birbirlerini nasıl buldular biliyor musun?" diye sorunca bende merakla "Nasıl?" diye sordum.

"Şimdi biliyorsun ki omegala 12 yaşına kadar dışarı çıkamaz ama anne veya babası tarafından bir yere götürülebilir" başımla onayladım çünkü bende 12 yaşıma kadar neredeyse hiç dışarı çıkmadım, evde tek sıkıldığım için abim hep benim yanımda kalır benimle oyun oynardı ah onu çok özledim. Ben bu düşüncelere dalarken Chani'nin sesi beni geri döndürdü.

"İşte felix 9 yaşındayken chan ve changbin arkadaş olmuş 3 yıl boyunca changbin sürekli chanlerin evinin önüne gidiyormuş ama hiç karşılaşmamışlar. Felix 12 yaşına girdiğinde evden kaçtı o kadar deli biri yani ama gerizekalı hiç bir yeri bilmediğini hesaba katmamış kaybolmuş, yani kayboluncada oturup ağlamış şansa bak ki changbin de o sokaktan geçiyormuş, felix'i görmüş etkilenmiş ama kendi omegası olamayacağı düşüncesiyle tam geçim gidecekken boynundaki mühürü görmüş gidip ne olduğunu falan sormuş kaybolduğunu ögrenince evini bulmasına yardım etmiş. Felix'in sokağına girdiklerinde chan'in onlara koştuğunu görmüşler felix sebebi bildiği için pek şaşırmamış ama changbin arkadaşının neden böyle koştuğunu merak etmiş daha sonra felix'e sarılınca daha çok merak etmiş sonra chan şey demiş  ' felix neredeydin sen? Sana bir şey oldu diye çok korktuk' demiş sonrad changbin'e ' kardeşimi bulduğun için teşekkür ederim changbin' demiş changbin şaşkınlıkla ' Ne yani benim omegam senin kardeşin mi?' demiş tabi  bu cümleyle herkes şok ama sonunda güzel bir sonuç aldık " dedi.

"Olaya baya hakimsin." dedim gülerek "Bu hikayeyi bin kere dinledim bir süreden sonra kendim yaşamış gibi hissetmeye başlamıştım, bir keresinde rüyamda gördüm ertesi gün felix benden çok güzel bir dayak yedi tabi " dediğinde gülmeden edemedim "Eee başka yok mu? " diye sordum "var tabi olmaz mı " devam etmesini söyler gibi yüzüne baktım.

"Hyunjin malı var mesela tam bir aptal tanrı akıldan almış tipe vermiş çok yakışlı Rowoon'um olmasaydı onunla çift olmayı isterdim yani o kadar yakışıklı tabi beni Rowoon'um daha yakışıklı. Jeongin var bide tam bir bebek çok tatlı, en küçüğümüz o bu yüzden hepimiz onun üstüne titreriz. Ailesi başka bir yere taşınmak zorunda kaldı ee bizim jeongin de eşini bırakıp gitmek istemedi chan hyung ailesini ikna edip kalmasını sağladı ailesi jeongini chan'e emanet etti bu yüzünden chan hyun biraz daha düşkündür jeongine. O günden sonra hepsi beraber yaşamaya başladı. Chan, Changbin, Felix, Hyunjin, Jeongin beraber yaşıyorlar tabi ben, Minho ve Jisung içinde oda ayarladılar ama sürekli orda değiliz " dedi herkesi anlattığını düşünüyorum ama istediğim kişiyi anlatmadı.

"Peki ya Chan nasıl biri? " diye sordum daha fazla dayanamadan, imalı bir şekilde gülümseyip "Chan hyung bu zamana kadar gördüğüm en iyi alfalardan biri. Onun gibi birini tanıdığım için o kadar memnunum ki anlatamam. Bizi hep korur kollar tüm dertlerimizi dinleyip bir çözüm bulmamıza yardımcı olur. Yeri geldimi tam bir çocuk gibi hareketler yapar eğlenceli biridir. Biz üzülmeyelim diye üzgün olsada gülümser onun gülümsemesi her şeye değer. Bide sürü liderinin en büyük oğlu zaten bir liderin taşıması gereken tüm özellikleri taşıyor, yani bir kaç yıl sonra sürü liderini eşi olucaksın " dedi son cümleyi biraz imalı bir şekilde söylemişti ama neyse. O chan'i anlatırken ben istem dışı nasıl bir eş yada baba olucağını düşünmeye başlamıştım.

"Sana geliyorum bitanem, seni almaya geliyorum " kafamın içinde yankılanan bu kelimeler heycanlanmama neden oldu chani fark etmiş olacak ki "Ne oldu? " diye sordu mutlulukla gözlerinin içine bakarak "geliyor chani, bizi kurtarmaya geliyorlar " dediğim oda heycanlanmıştı bir birimize sarıldık ikimizde çok mutluyduk.

Taki odanın kapısı gümbürtüyle açılana kadar herkes şaşkınlıkla kapıya bakarken bir kaç Alfa ve Beta odaya girip bazı kişileri götürmeye çalıştı herkes direniyordu, şaşkınlıkla olanları izlerken kolumdaki elle kendime geldim. Direniyordum kendimi geri çekmeye çalışıyordum ama olmuyordu chani de engel olmaya çalışıyordu ama başaramadık.

Dışarı çıktığımızda direnmeme sinir olan alfa cebinden çıkardığı iğneyi omuzuma saplamasıyla ormanda çığlığım yankılandı gözlerim kapanırken son gördüğüm şey alfanın beni kucağına aldığıydı.

🐺🐺🐺

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Bol SKZ'li günler dilerim

Umarı bu bölüm hoşunuza gitmiştir.

Ve bide.......

SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM ❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin