İYİ OKUMALAR 😘
Dışarı çıktığımızda direnmeme sinir olan alfa cebinden çıkardığı iğneyi omuzuma saplamasıyla ormanda çığlığım yankılandı gözlerim kapanırken son gördüğüm şey alfanın beni kucağına aldığıydı.
🐶🐶🐶
CHAN'DAN
Koşarken kulaklarımı dolduran çığlıkla beraber arkamdaki koca kurt sürüsüyle hızımızı artırıp daha çabuk olmaya çalıştık. Evin önüne geldiğimizde birçok alfa ve betanın omegaları zorla bir arabaya bindirmeye çalıştıklarını gördüm. Bizi görenler kurt formuna girdiler ama onlarda sayıca fazlaydık yani şansları çok az.
Önüme gelen kurtları savururken gözüm etrafta onu arıyordu. Bana çokta uzak olmayan bir yerde bir şerefsiz benim omegamı kucağına almış, benim meleğim ise baygın ve savunmasız.
Oruspu çocuğu onu sertçe arabaya bırakıp arkasına döndüğünde göz göze geldik önümdeki betayı ağaca fırlatıp o tarafa doğru koştum, o alfa bozuntusuda kurt formuna girip bana doğru koşmaya başladı karşı karşıya geldiğimizde ikimizde birbirimizin etrafında dönmeye başladık.
Ne kadar sürdüğünü bilmiyorum ama hala ilk saldıranın kim olduğunu bekliyorum, hala tüm sinirimle onun etrafında dolanırken ilk atağı yaparak boynumu ısırmaya çalıştı ters bir hareket yaparak önünden çekildim afallamıştı şaşkınlığından faydalanarak üzerine atladım herşey saniyeler içinde gelişiyordu.
Yerde boğuşmaya başladık piç bacağımı ısırınca acı tüm vücudumu kavramıştı. Sinir tüm vücudumu ele geçirirken puştun açığını yakalayıp sivri dişlerimi boynuna geçirdim. O acı içinde kıvranırken ben yaşadıklarımı düşünerek daha çok sinirlenip dişlerimi daha fazla batırıyordum, hareketleri kesilince öldüğüne emin olup onu fırlatıp arabaya doğru ilerledim.
İnsan formuna girip aracın kapısını açtım içeride onun dışında bir sürü omega vardı. Omegamı yumuşakça kucağıma aldım, chaniye de baktım ama yoktu. Arabadan topallayarak uzaklaştıktan sonra bir ağacın dibine oturdum Seungmin'i kucağımdan indirmeye hiç niyetim yok sanki bıraksam kaybolacakmış gibi hissediyorum.
Etrafa baktım çok fazla kişi yoktu bizimkilerin halledeceği düşüncesiyle rahatlıkla seungmin'le ilgilenebiliyordum. Elerim omegamın mükemmel saçlarında dolanırken "Bak geldim güzelim,sözümü tuttum, lütfen uyan beni korkutuyorsun " dedim hala bir tepki gelmemesi beni daha çok korkutuyordu.
Seungmin'e o kadar çok dalmıştım ki üzerimize doğru koşan kurdu fark edememiştim, kurt bize saldıracakken başka bir kurt tarafından bizden baya uzağa savrulmuştu, bizi koruyanın kim olduğuna baktığımda minho'yu görmemle gülümseyip teşekkür ederek Seungmin'le ilgilenmeye devam ettim.
Tüm dünyayla bağlantımı kesmiş sadece kucağımdaki omegama odaklanmıştım, bir an önce uyanıp bana sarılması için sabırla bekliyorum. Parmaklarımı Seungmin'in yüzünde gezdirmeye başladım; önce şişmiş ve morarmış sağ gözüne sonra morlukların olduğu yanaklarına ve en sonda patlamış dudağına dokundum. Yüzünde bu kadar hasar olmasına rağmen nasıl bu kadar güzel göründüğüne hayret ediyorum.
Omuzumda hissettiğim elle gerçek dünyaya geri dönmüştüm kafamı kaldırdığımda bana endişeli bakan moonbin'i gördüm "o iyi mi? " diye sordu "bilmiyorum, soluk alıp-verimi gayet düzenli ama hala uyanmadı" cevabını verdim "tamam biran önce gidip hekime gösterelim " dediğinde kucağımdaki Seungmin'i almaya çalışınca engel olup omegamla beraber ayağa kalktım.
Etrafa bakınca hayatta kalan beta ve alfaların biz gelmeden önce omegalar koymaya çalıştıkları araca koyduklarını gördüm. Omegaların hepsi serbest bırakılmış ev boşaltılmış ve ölüler içeriye takılmıştı, bizimkilerde ufak tefek şeyler dışında bir şey yoktu. Moonbin'in arkadaşları ve bir kaç kişi daha arabaya binip çalıştırdılar onlar yola çıktıktan sonra yavaş yavaş herkes kurt formuna girerken Rowoon elindeki kibriti daha önceden benzin döküldüğünü tahmin ettiğim evin üstüne attı.
Kimse böyle canice yakılmayı istemez ama onlar bizim omegalarımıza dokunarak bunu hak ettiler. Biz sadece haklarını verdik.
Herkes kurt formuna girmiş yola çıkmıştı geriye sadece Moonbin, ben ve Seungmin'im kalmıştık. Ayağımdaki yaradan dolayı hala topallıyordum ama bir kaç saat içinde geçeceğini bildiğim için pek takmıyordum. "Chan ben kurt formuna giricem sende kardeşimle beraber sırtıma çıkıcaksın " moonbin'i tam reddecekken "itiraz istemiyorum " diyerek beni susturdu.
Kurt formuna girince dikkatlice sırtına çıktım. Yürümeye başladığında düşünebildiğim tek şey bizi bekleyen güzel günler, umuyorum ki güzel günler...
🐶🐶🐶
Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.
Dövüş sahnesi yazmakta pek iyi değilim ama elimden geleni yaptım.
Umarım beğenmişsinizdir.
SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM 💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
Bol SKZ'li günler dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Seal
Fanfiction🐺CHANMİN🐺 Kafamın içinde yankılanan bu sesin sahibini nasıl bulucağım Başlangıç tarihi: 11.09.2020 Bitiş tarihi: 04.01.2021 [İlk Chanmin omegaverse kitabıdır]