İYİ OKUMALAR 😘
Tıpkı sonsuza kadar olacağı gibi bu gecede kalplerimiz beraber attı.
🐺🐶🐺🐶
Düğün hazırlıkları beklenildiği gibi eksiksiz bir şekilde tamamlanmış herkes üstüne düşen görevi mükemmel bir şekilde yerine getirmişti.
Son kez aynaya baktım, jisung ve felix hazırlanmama yardımcı olup benim için ayarlanan odadan çıkıp gitmişlerdi. Ve onlar gittiğinden beri heycandan odanın içinde dolanıp duruyorum.
Birazdan evleneceğim bu beni çok mutlu ediyor ama bir yandanda çok fazla heyecanlandırıyor umarım bi saçmalık yapıp kendimi rezil etmem -ki bu çok olası bir durum- düğün sorunsuz bir şekilde geçerse geceyi halletmek pek sorun olmaz aklımda bir çok şey var tabi chan direk üzerime atlamazsa, ahh Chan'nin azgınlığı banada bulaştı galiba.
Kapı tıklandığında aklımdaki pis düşünceleri uzaklaştırıp gelen kişilere baktım, ailem gelmişti. Hepsine geniş bir gülümsemeyle karşıladım abim beni inceledikten sonra "çok güzel olmuşsun " dedi "teşekkür ederim ..." onları süzdükten sonra "...sizde pek şık olmuşsunuz" dedim.
Anneme baktım neredeyse zil takip oynayacaktı "anne senin ağlaman gerekmiyor mu?" diye sordum, yüzüme şaşkın şaşkın bakıp "niye ağlim ki?" diye sordu "hani ben evleniyorum ya, yuvadan uçuyorum ya " dedim "niye ağlim be, kurtuluyorum işte ne güzel" ben gözümü devirirken abimin kafasına vurup "şundanda kurtulduktan sonra ohh gel gel keyfim gel" dedi, abim başını tutarak anneme ben ne yaptım ya bakışları atarken babam elimi tutup "sen anneni takma, kendi yuvanı kuracağın için çok mutluyuz " dedi.
Ben babama dolan gözlerimle bakarken kapı tekrar çalmıştı Jeongin "yenge tüm davetliler geldi tören başlayabilir " dedikten sonra annem ve abimle beraber odadan çıktılar. Babam tekrar ellerimi tutup " evleniyorsun ama sen benim hala küçük oğlumsun bu yüzden chan seni üzerse bana söyleyebilirsin biliyorsun değil mi? " dediğinde dolu gözlerimle onaylayıp gülümsedim.
Babamın koluna girip odadan çıktım alana geldiğimizde herkes ayağa kalkıp bize bakmaya başlamıştı utansamda yüzümdeki gülümsemeyi bozmadan kırmızı halıda yürümeye başladım halının ortalarında chan vardı gülümseyerek bize bakıyordu, onun önüne geldiğimizde babam kolumdan çıkıp "onu üzeyim deme " dedi otoriter bir şekilde chan gülümsemesini büyüterek "merak etmeyin onu üzmeyeceğim" diyip koluna girmem için kolunu uzatmıştı.
Biz yola devam ederken babamda annemlerin yanına geçmişti. Yürüken chan "yine çok güzelsin " demişti gülümseyip "teşekkür ederim sende her zaman ki gibi çok yakışıklısın" dedim. Papazın önüne geldiğimizde birbirimize bakıp gerekli yeminleri ettik.
"Omegayı öpebilirsin " papaz bu sözlerini söyledikten sonra ben daha hazır değilken chan dudaklarıma yapışmıştı. Büyük bir alkış tufanı koparken chan gülümseyerek dudaklarımdan ayrılmıştı.
****
Düğün bitmişti ve herkesle vedalaştıktan sonra chan'le beraber evimizin yolunu tutmuştuk. Evin bahçesine girdiğimizde ayaklarımın yerden kesilmesiyle ağzımdan küçük bir çığlık kaçmıştı, chan kahkaha atarak beni yatak odasına kadar taşıdı.
Beni yatağa bıraktıktan sonra ceketini çıkarıp üzerime çıktı dudağıma yaklaşırken onu durdurup "ilk gecemiz olduğu için daha özel şeyler yapsak olmaz mı? " dedim. Dudağıma minik bir öpücük bırakıp "güzel olurdu ama ben bu şişlikle daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum, hem merak etme özel şeyler yapacak çok vaktimiz olucak" dedikten sonra tekrar dudaklarıma yapışınca bende onu daha fazla zorlamamak için karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Seal
Fanfiction🐺CHANMİN🐺 Kafamın içinde yankılanan bu sesin sahibini nasıl bulucağım Başlangıç tarihi: 11.09.2020 Bitiş tarihi: 04.01.2021 [İlk Chanmin omegaverse kitabıdır]