🐺0.3🐺

4.5K 446 202
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Uyuyamayacağımı bilsemde gözlerimi kapatırken düşündüğüm tek şey Seungmin'i biran önce bulmam gerektiğiydi.

🐺🐺🐺

Sabah'ın ilk ışıklarıyla beraber zar zor uyuyabildiğim uykumdan uyandım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa indim bizimkilerin çoğu buradaydı ayılmak için kendime kahve yapıp masaya oturdum. İştahım yoktu bu yüzden kahve içerken bizimkilerin yemek yiyişini izledim "diğerleri nerde?" diye sorduğumda hepsinin dikkatini üzerime çekebilmiştim cevap veren kişi ise Hyunjin olmuştu "minho hyungun görevi var, jisung da kendi evinde dinleniyor sanırım sancısı var son aylar ya, chani ise büyük ihtimalle Rowoon hyungla takılıyordur." başımla onaylayıp masadan kalkmadan önce " tamam o zaman biran önce yemeğinizi yiyin,hyunjin sen felix ile jeongin'i jisung'un yanına bırakıp liderin yanına gel changbin bizde bir kaç şey öğrenip liderin yanına gidicez tamam mı?" dedim. Onay cümleleri duyduğumda hazırlanmak için odama çıktım.

Hazırlanıp indiğimde hyunjinlerin çıkmak üzere olduğunu gördüm changbin salonda oturmuş beni bekliyordu yanına oturdum merakla bana bakarken "önce öğrenmemiz gereken bir şeyler var " dediğimde başıyla onaylayıp sessizce beklemeye devam etti.

Kendimi dünyadan soyutlayıp sadece seungmin'e odaklandıp seslendim "omegam" en sevgi dolu şekilde "Efendim alfam" sesinde yine aynı acı vardı "iyimisin? sesin sanki daha kötü" dedim endişelenmemek elde değil "biraz hırpalandım ama şuan iyiyim " dediğinde sinirim tepeme çıktı "Ne? Sana nasıl el kaldırırlar? Onları bulduğum an o ellerini kıracağım kimse alamayacak onları elimden. Peki bir nedeni var mı? Yani durduk yeremi gelip seni hırpaladılar." dedim hem sinirimi kontrol etmeye çalışırken hemde bilgi edinmeye çalışırken.

" Buraya geldiğimden beri yanımda bir arkadaşım vardı, bugün kızgınlığa girdi onu götürüyorlardı engel olmaya çalıştım ama başaramadım, o yüzden biraz hırpalandım" dediğinde daha fazla sinirlenenmemek için derin nefes alıp vermeye başladım "peki o götürdekleri ilk kişimiydi? " dediğimde cevap fazla gecikmemişti "Hayır alfa buraya geldiğimden beri çok fazla kişi götürüldü ve hepside kızgınlıktaykendi " içimdeki korku büyürken "kızgınlığına ne kadar kaldı?" diye sorabildim "az kaldı, hemde çok az kaldı alfa "  o da korkuyordu bu sesinden belli oluyor.

"Chan?" dedi titrek ve güzel sesiyle "efendim güzelim" dedim "ben çok korkuyorum, başkasının bana dokunacak olmasından, senin beni kurtaramamandan çok korkuyorum " dedi. Bende korkuyordum ama ona belli etmemek için elimden geleni yapıyordum "korkma bebeğim seni bulacağım ve öyle bir şey asla olmayacak tamam mı?" dediğimde bir cevap gelmedi, ağladığını hissedebiliyordum " Seungmin bana nerede olduğunuzu belirtebilirmisin? Tahminince nerdesiniz?" diye sordum geçte olsa cevap geldi "tam olarak emin değilim ama odadaki küçük pencereden sadece ağaçlar görünüyor sanırım bir ormandayız " dedi onu daha fazla yormak istemediğim için "tamam meleğim sen biraz uyu dinlen ben daha sonra yine seninle konuşurum "dediğinde "tamam" cevabını almam gecikmedi "iyi uykular omegam " dedim ve yerimden ayağa kalktım.

Changbin'de benimle beraber ayaklanınca evden çıktık yoldayken herşeyi ona anlattım. Merkeze vardığımızda "Changbin burada ayrılıyoruz, şimdi sen gidip Kim Seungmin hakında bilgi ediniyorsun herşeyi ama herşeyi  bulmalısın " dedim "sen merak etme " dedikten sonra hafif bir şekilde omuzuma vurup yolumuzu ayırdı bende adımlarımı hızlandırdım.

Sürü evinin önünde durup karşımdaki yapıta kısa bir bakış attım, büyük bir yerdi sürü lideri dahil sürüdeki tüm yetkili kişiler buradaydı. Fazla oyalanmadan kapıya doğru ilerledim, içeriye girip babamın odasına yöneldim. Hyunjin odanın kapısının önünde beni bekliyordu oyalanmadan kapıyı tıkladık "gel" komutuyla içeri girdik. Babam masasında bir kaç dosyayla uğraşıyordu bizi görünce ayağa kalktı ben sadece baş selamı vermeyi düşünürken onun bana sarılması şaşırmama sebep oldu, başta olmasada daha sonra bende ona karşılık verdim.

Hyunjin de selâm verdikten sonra babam yerine bizde karşısındaki sandalyelelere oturduk. Babam konuşmaya başladı "Nasılsın chan?" nasıl olduğumu gayet iyi biliyordu "iyi olmaya çalışıyorum " dedim "uzun zamandır eve uğramıyorsun annen seni çok merak ediyor " "uğraşmam gereken meseler var halletikten sonra gelicem" dedim "felix dün eve uğramış annene herşeyi anlatmış bu yüzden çok tedirgin " dediğinde felix'e biraz kızsamda cevabı geciktirmemiştim "Anneme söyle merak etmesin en kısa zamanda omegamla eve gelicem " dediğimde yüzünde kısa bir gülümseme oluştu.

Daha fazla uzatmamak için "Neyse baba buraya neden geldiğimizi biliyorsun " dediğimde başıyla onayladı "Omegaların neden kaçırıldığını öğrendim" dedim "Nasıl öğrendin? " diye sordu "Dün omegayla iletişime geçtim " dedim  "peki sana ne dedi? " hemen sorusuna cevap verdim "Omegaları bir odaya koymuşlar bu odada küçük pencereden sadece ağaçlar görünüyormuş büyük ihtimalle yakınlardaki bir ormandalar." dedim "Diğer sürülerle konuşup tüm ormanlara devriyelere çıkmalıyız" diyerek beni onayladı.

"Ha bide bu şerefsizler kızgınlığa giren omegaları götürüyorlarmış yanılmıyorsam alfalara satıyorlar" dedim sinirime hakim olmaya çalışıyordum, Seungmin'e birinin dokunacak olma fikri beni deli ediyor.  "tamam o zaman elimizi hızlı tutmalıyız siz çıkın bende diğer sürü liderleriyle irtibata geçicem " dediğinde sabahtandır sessizliğini bozmayan Hyunjin ayaklanmaya başladı bende onunla birlikte kalktım selam verip odadan çıktık.

Önce jisungların evine uğradık minho gelmişti felix ve Jeongin'i alıp kendi evimize geçtik. Minho ve jisung'un kendi evi var ama bizim evde de onlar için ayrı bir oda var ne de olsa gece gündüz bizdeler.

Eve geldikten kısa bir süre sonra changbin de gelmişti tam ona ne öğrendiğini soracakken kapı tekrar çaldı. Hyunjin kapıyı açtığında Rowoon hyung'u görmek hepimizi şaşırttı "geç oldu Chani'yi almaya geldim" dediğinde ikinci şoku geçirdim.

"iyide chani bugün buraya hiç gelmedi ki !" Jeongin'in korku dolu sesi çığlık gibi kulaklarımı doldurdu, Nerdesin chani?

🐺🐺🐺

Lütfen beğenip yorum yazmayı unutmayın.

Sizi seviyorum ❤💙❤💙

Bol SKZ'li günler dilerim

Find The SealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin